eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej ścian budynku 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego w Lublinie, w części przypiwnicznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-11

Lublin: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej ścian budynku 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego w Lublinie, w części przypiwnicznej.
Numer ogłoszenia: 151735 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114891 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej ścian budynku 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego w Lublinie, w części przypiwnicznej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej ścian budynku 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego w Lublinie, w części przypiwnicznej. 2.Zakres rzeczowy inwestycji: ROBOTY BUDOWLANE -Wykonanie prac osuszających i odgrzybiających na całej ścianie zewnętrznej i częściowo na wewnętrznych -Skucie zawilgoconych posadzek wraz z podłożem -Demontaż drzwi i powiększenie otworów drzwiowych nie normatywnych -Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej posadzek -Wykonanie nowych tynków wewnętrznych i okładzin ściennych, -Wykonanie prac malarskich, -Ułożenie wykładzin podłogowych w pomieszczeniach -Wybranie ziemi do fundamentów -Wyburzenie studzienek podokiennych -Wykonanie murów oporowych -Demontaż okien i wykucie ścian dla powiększenia otworów okiennych~ 50 cm w dół -Wykonanie izolacji termicznej ścian ze styropianu ekstrudowanego -Wykonanie nowych tynków i założenie izolacji wodoszczelnej pionowej i poziomej -Montaż nowych okien w powiększonych otworach -Ukształtowanie skarpy od strony południowo zachodniej dla wykonania fosy doświetlającej pomieszczenia -Wymiana częściowa i remont schodów wejściowych i murków przy ścianie południowej -Zasypanie ziemi i wykonanie opaski chodnikowej przy budynku Demontaż drzwi i powiększenie otworów drzwiowych nie normatywnych, oraz montaż drzwi przeciwpożarowych EI 30 w wyznaczonych pomieszczeniach -Montaż nowych stropów podwieszanych w korytarzach piwnic INSTALACJE SANITARNE -Instalacja c.o. -Instalacja ciepła technologicznego -Instalacje wentylacji -Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji -Instalacja hydrantowa -Instalacja kanalizacji sanitarnej -Instalacja gazów medycznych -Roboty ogólnobudowlane i ziemne INSTALACJE ELEKTRYCZNE -Demontaż istniejącej instalacji -Zasilanie projektowanych rozdzielni -Korytka kablowe na korytarzach oddziałów -Montaż rozdzielni elektrycznych układu -TN-S- (obwody gwarantowane i niegwarantowane) piwnicy -Montaż opraw oświetleniowych wewnętrznych -Montaż osprzętu elektroinstalacyjnego -Okablowanie instalacji elektrycznej i informatycznej -Podpięcie okablowania strukturalnego do istniejącej szafy dystrybucyjnej -Podpięcie okablowania telefonicznego do istniejącej szafki krosowej -Dostawa, montaż i uruchomienie systemu p.poż. -Zasilanie urządzeń branży wentylacyjnej i klimatyzacyjnej -System DSO -Badania i pomiary instalacji elektrycznej -przepusty przez strefy p.poż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ (oddzielny plik załącznika w formie PDF spakowany programem 7 - ZIP). UWAGA: -Prace remontowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w czynnym obiekcie. Na Wykonawcy, który będzie realizował przedmiotowe zamówienie spoczywa odpowiedzialność za zabezpieczenie miejsca realizacji robót przed ingerencją pracowników szpitala i użytkowników (pacjentów) czynnego obiektu, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca ma obowiązek utrzymania czystości, zabezpieczenie przed zapyleniem części użytkowanej, przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej na terenie realizacji robót. -Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania terenu budowy do wysokości wartości brutto kontraktu. Kopię opłaconej polisy należy przedłożyć przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:45000000-7 - roboty budowlane -- Kod CPV 45000000-7 Wymagania ogólne - Kod CPV 45111300-1 Roboty przygotowawcze - Kod CPV 45223100-7 Konstrukcje stalowe - Kod CPV 45262300-4 Roboty betoniarskie - Kod CPV 45262500-6 Roboty murarskie (prace murarskie) - Kod CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne - Kod CPV 45410000-4 Roboty tynkarskie Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) - Kod CPV 45421100-5 Instalowanie okien i drzwi i podobnych elementów - Kod CPV 45341000-9 Ślusarka - Kod CPV 45431000-7 Kładzenie płytek - Kod CPV 45442100-8 Roboty malarskie -Kod CPV 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych -Kod CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania -Kod CPV 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych -Kod CPV 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne -Kod CPV 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne -Kod CPV 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe -Kod CPV 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe , pozostałe -Kod CPV 45300000-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych -Kod CPV 45300000-0 roboty w zakresie instalacji elektrycznych 4. Przeznaczenie, funkcja Przedmiotem inwestycji jest wykonanie izolacji pionowej ścian budynku szpitala w części przypiwnicznej oraz osuszeniu i odgrzybieniu ścian oraz dostosowaniu pomieszczeń piwnic do aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie doświetlenia i standardów wykończenia pomieszczeń. Pomieszczenia te zostaną przeznaczone na uzupełniającą działalność szpitala w szerszym niż dotychczas zakresie. Planowana inwestycja będzie realizowana w następujących etapach: 5. Dostawy inwestorskie 1)Inwestor posiada wykładzinę na całość zadania .Wykonawca otrzyma od inwestora wykładzinę podłogową do zamontowania zgodnie z przedmiarem robót. 2)Inwestor posiada część stolarki drzwiowej. Wykonawca obowiązany jest zamontować otrzymaną od inwestora stolarkę według przedmiaru robót. (Uwaga! Załączone wykazy stolarki drzwiowej, należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót budowlanych w celu ustalenia które należy zakupić i zamontować, a które tylko zamontować. 3)Inwestor posiada wszystkie okna na powyższe zadanie. Wykonawca otrzyma od inwestora okna do zamontowania zgodnie z przedmiarem robót. 4)Inwestor posiada wszystkie doświetlacze okienne. Wykonawca otrzyma od inwestora doświetlacze okienne do zamontowania zgodnie z przedmiarem robót. 6. Izolacja pozioma ścian piwnic Wykonawca wyceniając pozycje nr 1.2.2.1 ,1.2.2.2 z etapu drugiego i trzeciego ,oraz 1.2.3.1,1.2.3.2 z etapu czwartego przedmiaru robót , winien uwzględnić dostawę inwestorską płynu do iniekcji. Ilość zakupionego przez inwestora płynu wynosi 406 kg (nazwa płynu -Kiesey Injektcreme BOSTIK) 5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: -Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę, -Wykonawca jako wytwórca odpadów w czasie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.), -Materiały z rozbiórki zaklasyfikowane jako zdatne do ponownego wykorzystania oraz złom Wykonawca dostarczy i przekaże po uzgodnieniu we wskazane miejsce przez przedstawiciela Zamawiającego. -Wykonawca przed przekazaniem obiektu dokona uruchomienia zamontowanych urządzeń i elementów instalacji, jak również przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi tych urządzeń i instalacji, -Istnieje możliwość odpłatnego poboru wody oraz energii elektrycznej na potrzeby prowadzonych robót po uzgodnieniu i zawarciu stosownych umów ze Szpitalem, koszty podłączenia i opomiarowania poniesie Wykonawca, -Inwestycja jest finansowana z Centralnego Planu Inwestycji Budowlanych Resortu Obrony Narodowej, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian limitu finansowego zgodnie z kwotami określonymi w planie, możliwość ograniczenia bądź przerwania robót w przypadku wystąpienia ograniczenia lub braku środków w Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych, - Wykonawca na czas przerwania robót zobowiązany będzie do zabezpieczenia wykonanych robót, -Wykonawca może podzlecić roboty podwykonawcom w zakresie wskazanym w ofercie, - Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych z przyczyn technologicznych, których nie dało się przewidzieć na dzień zawarcia umowy, -Zamawiający w terminie 14 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę zakończenia robót budowlanych dokona odbioru technicznego z którego zostanie spisany protokół,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GLAZ-TER A. J. Poniewozik Sp. z o. o., ul. Metalurgiczna 9B, 20-234 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2666584,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2297225,38

  • Oferta z najniższą ceną: 2224050,88 / Oferta z najwyższą ceną: 2949048,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.