eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sawin › Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół w Sawinie i Szkoły Podstawowej w Czułczycach i Bukowie Wielkiej w roku szkolnym 2008-2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Sawin: Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół w Sawinie i Szkoły Podstawowej w Czułczycach i Bukowie Wielkiej w roku szkolnym 2008-2009
Numer ogłoszenia: 151734 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin, woj. lubelskie, tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92, fax 0-82 567-30-12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug@sawin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół w Sawinie i Szkoły Podstawowej w Czułczycach i Bukowie Wielkiej w roku szkolnym 2008-2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół w Sawinie i Szkoły Podstawowej w Czułczycach i Bukowie Wielkiej w roku szkolnym 2008-2009. Dowożenie uczniów odbywać się będzie z terenu całej Gminy Sawin. Szacunkowa długość trasy w ciągu 1 dnia wynosi około 290 km. łączna liczba dowożonych uczniów wraz z opiekunami około 310.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 100,00 zł (sto złotych) dla każdej części zamówienia przed terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, stanowiącej przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ według formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp, wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 44 ustawy (formularz nr 2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sawin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sawin, 22-107 Sawin ul. Chutecka 12, pokój 208..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sawin, 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12, pokój nr 207..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środki własne Gminy Sawin

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kurs nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów na godzinę 7:55 do Szkoły w Czułczycach. Długość trasy 18 km. Liczba uczniów wraz z opiekunami 60..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kurs nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwiezienie uczniów około godziny 13:00 ze Szkoły w Czułczycach. Długość trasy 24 km. Liczba uczniów wraz z opiekunami 60..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kurs nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów na godzinę 7:50 do Zespołu Szkół w Sawinie. Długość trasy 20 km. Liczba uczniów wraz z opiekunami 52..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kurs nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwiezienie uczniów około godziny 14:00 z Zespołu Szkół w Sawinie. Długość trasy 30 km. Liczba uczniów wraz z opiekunami 52..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kurs nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów na godzinę 7:50 do Zespołu Szkół w Sawinie. Długość trasy 19 km. Liczba uczniów wraz z opiekunami 50..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.