Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-28
Kraków: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 151722 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6131297, fax 012 6131306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli w ramach trzech zadań: Zadanie nr 1 - dostawa mebli na metalowej podstawie Zadanie nr 2 - dostawa mebli biurowych Zadanie nr 3 - dostawa szaf szyfrowych, odzieżowych i regałów magazynowych Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1 : 3 000 zł (trzy tysiące złotych). Zadanie nr 2 : 2 000 zł (dwa tysiące złotych). Zadanie nr 3 : 2 500zł (dwa tysiące pięćset złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe : wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, przynajmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach dołączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione załącznik - OFERTA. wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione załącznik -WYCENA OFERTOWA - stosownie do zadania, na które wykonawca składa ofertę. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (minimum 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. odpowiednie zaświadczenia (certyfikaty) na znak bezpieczeństwa i pozytywnej oceny higienicznej w zakresie stosowania płyt, lakierów, klei, tkanin tapicerskich w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt stały ludzi (wg PN , BN, lub inne), parafowany przez osoby upoważnione wzór umowy - stosownie do numeru zadania na które wykonawca składa ofertę. parafowany przez osoby upoważnione wzór dokumentu gwarancyjnego- stosownie do numeru zadania na które wykonawca składa ofertę. wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zadanie własnymi siłami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul . Mogilska 85 30-901 Kraków faks (0-12) 355-13-06 tel. (0-12) 355-16-22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 11:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul . Mogilska 85 30-901 Kraków Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli na metalowej podstawie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli na metalowej podstawie : - fotel obrotowy na metalowej podstawie WP1-5 210 szt. - stolik pod komputer na metalowej podstawie WP1-18 150 szt - krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane WP1-37 -600szt. - krzesło biurowe na metalowej podstawie twarde WP1-44- 60 szt. - stół biurowy na mp. kwadratowy WP1-39 - 50 szt. - stół kasynowy na mp. WP3-35 - 50 szt. - stół szkolny na mp. akademicki WP4-14 (jednoosobowy)- 50 szt. - fotelik szpitalny na mp. WP6-4 - 5 szt. - wieszak do ubrań stojący metalowy WP1-43- 30 szt. - regał biblioteczny metalowy jednosegmentowy jednostronny WP3-43- 12 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.50.00.00-7, 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych: - biurko drewniane WP1-2 -110 szt. - regał biurowy drewniany barek WP1-31 -20 szt. - regał biurowy drewniany witryna WP1-31 -40 szt. - szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa WP1-58 - 100 szt. - szafa biurowa drewniana WP1-27-50 szt. - krzesło biurowe drewniane wyściełane WP1-14 - 60 szt. - fotel klubowy drewniany WP3-3 -40 szt. - szafka nocna drewniana WP8-31 - 14 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.50.00.00-7, 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szaf szyfrowych, odzieżowych i regałów magazynowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szaf szyfrowych, odzieżowych i regałów magazynowych: - szafa stalowa na akta klasy A WP1-29 jednodrzwiowa -50 szt. - szafa stalowa na akta klasy B WP1-29- 11 szt. - szafa stalowa na akta klasy C WP1-29- 6 szt. - szafa kartotekowa metalowa czteroszufladowa WP1-50 -50 szt. - szafa na odzież metalowa WP2-34-88 szt. - regał magazynowy metalowy WP2-7 - 8 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.50.00.00-7, 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- Dostawa krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Wyposażenie Pracowni Leku Cytotoksycznego
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.