eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Dostawę leków gotowych dla potrzeb Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum Św. Brata Alberta w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Św. Br. A. Chmielowskiego 16, 33-200 Dąbrowa Tarnowska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Dąbrowa Tarnowska: Dostawę leków gotowych dla potrzeb Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum Św. Brata Alberta w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Św. Br. A. Chmielowskiego 16, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
Numer ogłoszenia: 151706 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108856 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum św. Br. Alberta, ul. św. Br. A. Chmielowskiego 16, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 6424451, faks 14 6424450 w. 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę leków gotowych dla potrzeb Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum Św. Brata Alberta w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Św. Br. A. Chmielowskiego 16, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa leków gotowych, a także psychotropowych i odurzających dla potrzeb Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum Św. Brata Alberta w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. św. Br. A. Chmielowskiego 16, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją, opisem zawierającym wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania lub pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.2. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.3. Wykonawca jest zobowiązany na każde pisemne żądanie Zamawiającego, niezwłocznie okazać świadectwa dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim w zakresie przedmiotu zamówienia. 1.4. Okres ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy, a termin płatności będzie wynosił 30 dni. W przypadku dostarczanych produktów posiadających okres ważności 12 miesięcy lub krótszy od momentu ich wyprodukowania, dopuszcza się aby termin ważności przedmiotu dostawy wynosił co najmniej 6 miesięcy. 1.5. Wykonawca pokrywa koszty transportu oraz odpowiada za prawidłowe warunki przewozu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania wybranego asortymentu według zamówienia złożonego faksem przez Zamawiającego, określającego ilość oraz termin realizacji. 1.7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego asortymentu w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia. 1.8. W przypadkach nagłych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia w trybie realizacji cito tj. w dniu zamówienia. 1.9. Zamówienie należy realizować sukcesywnie przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen przez cały okres obowiązywania umowy. 1.10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia najwyższej jakości i wolnego od wad. 1.11. Wykonawca zabezpiecza należycie przedmiot zamówienia na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę i jakość oraz za braki i wady powstałe w czasie transportu, a także za powstałe skutki. 1.12. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w oparciu o złożone zamówienie. 1.13. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia: a) który jest niezgodny z wymienionym w załączniku nr 2 asortymentem i ilością - Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy. b) z wadami, nieprawidłowościami stwierdzonymi po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia - Zamawiający ma prawo żądać jego wymiany na wolny od wad. c) niezrealizowania w terminie dostawy - Zamawiający może odmówić jej przyjęcia. d) z wadami jakościowymi ukrytymi, stwierdzonymi podczas magazynowania przedmiotu zamówienia - Zamawiający odda go do dyspozycji Wykonawcy, powiadamiając niezwłocznie telefonicznie o stwierdzonych wadach oraz potwierdzi to przesłaniem protokołu reklamacyjnego. 1.14. Podstawą reklamacji jest sporządzenie stosownego protokołu reklamacyjnego. 1.15. W przypadku uwzględnienia słuszności reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 24 godzin od chwili sporządzenia protokołu reklamacyjnego do wyeliminowania opisanych w nim wad w sposób uzgodniony z Zamawiającym bez prawa żądania dodatkowych opłat z tego tytułu. 1.16. Za każdym razem kiedy w załączniku nr 2 w postaci leku wpisana jest tabletka, oznacza to postać leku: tabletka, drażetka, kapsułka. 1.17. Określone w załączniku nr 2 ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. 1.18. Nazwy podanych leków w załączniku nr 2 są nazwami międzynarodowymi oraz nazwami handlowymi i powinny być traktowane jako przykład preparatu zawierającego daną substancję czynną w konkretnej dawce, postaci i ilości. Dopuszczamy zamienniki leków, a użyte w specyfikacji nazwy nie sugerują producenta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEUCA S.A. 87-100 Toruń, ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 904313,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 638947,69

  • Oferta z najniższą ceną: 638947,69 / Oferta z najwyższą ceną: 638947,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.