eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Udostępnienie w okresie około 37 miesięcy w pomieszczeniach zamawiającego 12 wysokonakładowych wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń kopiująco-drukujących wraz z licencjami na oprogramowanie do zarządzania i monitorowania środowiska wydruku, a także wykonywanie całkowitej obsługi serwisowej udostępnionych urządzeń w ww. okresie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Warszawa: Udostępnienie w okresie około 37 miesięcy w pomieszczeniach zamawiającego 12 wysokonakładowych wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń kopiująco-drukujących wraz z licencjami na oprogramowanie do zarządzania i monitorowania środowiska wydruku, a także wykonywanie całkowitej obsługi serwisowej udostępnionych urządzeń w ww. okresie
Numer ogłoszenia: 151694 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129714 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Al. Jerozolimskie 181C, 02-222 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4921134, 4921135, faks 22 4921149.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnienie w okresie około 37 miesięcy w pomieszczeniach zamawiającego 12 wysokonakładowych wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń kopiująco-drukujących wraz z licencjami na oprogramowanie do zarządzania i monitorowania środowiska wydruku, a także wykonywanie całkowitej obsługi serwisowej udostępnionych urządzeń w ww. okresie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udostępnienie w pomieszczeniach zamawiającego w Warszawie w okresie trwającym do dnia 30 czerwca 2017 r. dwunastu wysokonakładowych wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner, faks) monochromatycznych urządzeń kopiująco-drukujących, zwanych URZĄDZENIAMI, wraz z kontynuacyjnym rozszerzeniem o 12 URZĄDZEŃ (do łącznej liczby 19 URZĄDZEŃ) oraz o 50 użytkowników (do łącznej liczby 550 użytkowników) licencji na oprogramowanie PAPERCUT, do zarządzania i monitorowania środowiska wydruku, zwanego OPROGRAMOWANIEM, a także wykonywanie całkowitej obsługi serwisowej URZĄDZEŃ w ww. okresie. Zamówieniem objęte jest także zainstalowanie czytników kart HID Prox 125 kHz do siedmiu urządzeń LEXMARK X656DTE, które obecnie użytkuje zamawiający oraz udostępnienie w ww. okresie 7 szt. czytników kart HID Prox 125 kHz, zainstalowanych przez wykonawcę, zwanych CZYTNIKAMI. Zamówienie nie obejmuje dostawy kart HID Prox 125 kHz. W ww. okresie wykonawca udostępnia zamawiającemu URZĄDZENIA, CZYTNIKI oraz OPROGRAMOWANIE na zasadzie najmu, użyczenia lub w innej formie, do odpłatnego używania w celach do jakich są przeznaczone, bez obowiązku zakupienia URZĄDZEŃ, CZYTNIKÓW lub OPROGRAMOWANIA na własność przez zamawiającego. Udostępnione URZĄDZENIA nie muszą być jednakowe lub nowe (dotychczas nieużywane), jednak muszą posiadać ww. wymagane funkcje i parametry techniczne wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDIKO Sp. z o.o., ul. Nakielska 3, 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 417073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 504929,81

  • Oferta z najniższą ceną: 504929,81 / Oferta z najwyższą ceną: 737759,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.