eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa olejów i tłuszczy roślinnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-28

Dęblin: Dostawa olejów i tłuszczy roślinnych
Numer ogłoszenia: 151639 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4824, Osiedle Stawy, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8651632 w. 203, fax 081 8651702 w. 225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa olejów i tłuszczy roślinnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów i tłuszczy roślinnych do jednostek wojskowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium; Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: zadanie nr 1 - 548 zł zadanie nr 2 - 999 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy pzp (D.U. z 2006, Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzoną wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą, ponadto posiadają decyzję w sprawie zatwierdzenia zakładu wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej na podst. przepisów ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (D.U. Nr 171, poz. 1225). W poprzednim stanie prawnym decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dopuszczającą zakład do prowadzenia produkcji, stwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów (art. 27.1 ustawy z 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia D.U. 2005, Nr 31, poz. 265). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie, czego przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC wynosi 100 000 zł. lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 5. Dostarczać będą przedmiot zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne. 6. Zagwarantują dostawę przedmiotu zamówienia w odpowiednich ilościach do jednostek wojskowych zgodnie ze składanymi zamówieniami. 7. Zagwarantują w szczególnie uzasadnionych przypadkach (m.in. szkolenie poligonowe, szkolenie rezerw osobowych, osiąganie wyższych stanów gotowości bojowej) zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień oraz dostawy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie całego kraju. 8. Wdrożyli i stosują w produkcji i obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu system HACCP. Jeżeli Wykonawca nie jest producentem obowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia od producenta spełniającego takie wymagania. Na potwierdzenie, czego przedłożą dokument potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu HACCP w procesie produkcji i obrocie żywnością wystawiony przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności, lub firmę upoważnioną do przeprowadzania certyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu oferty (załącznik Nr 1 SIWZ): a) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c) oświadczenie Wykonawcy, iż zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto z chwilą uznania jego oferty za najkorzystniejszą i zaproszenia do podpisania umowy przez Zamawiającego; d) oświadczenie, Wykonawcy o spełnianiu wszystkich powszechnie obowiązujących w Polsce wymagań higieniczno-sanitarnych; e) oświadczenie, Wykonawcy o dostarczaniu przedmiotu zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne - jeżeli Wykonawca sam nie jest producentem oferowanych produktów; f) oświadczenie w jakim zakresie Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców) wraz z ich wskazaniem. 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień .... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) decyzja wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej; d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; e) dowód wniesienia wadium (kserokopia); f) w przypadku Wykonawców nie będących producentami należy przedstawić wykaz osób i podmiotów, które są producentami, wraz z dokumentami wyszczególnionymi w ppkt 3 lit a) 3) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, obowiązany jest dołączyć do oferty cenowej następujące dokumenty: a) dokument wystawiony na Wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzania certyfikacji stwierdzający, że u Wykonawcy w produkcji i w obrocie zaoferowanego asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP. Jeżeli Wykonawca nie jest producentem oferowanych produktów, zobowiązany jest dołączyć wskazany dokument wystawiony dla niego przez jeden z w/w podmiotów oraz stosowne dokumenty wystawione przez jeden z w/w podmiotów dla producentów, od których zakupi oferowane produkty. Jeżeli z tytułu prowadzonej działalności Wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP, przedstawia on jedynie stosowne dokumenty wystawione dla producentów. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2, lit. b składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - z terminem ważności dokumentów - jak wyżej. 3. Wykonawcy, wspólnie składający ofertę (spółki cywilne lub konsorcja). 1) W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokumenty wymienione w pkt 1, ppkt 2, lit. b, rozdziału V Specyfikacji. Dokumenty wymienione w ppkt 2, lit. c, d winien przedłożyć, w imieniu wszystkich, ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają wymagane warunki w sposób łączny, natomiast dokument wymieniony w pkt 1, ppkt 2, lit. a) (oświadczenie) może być złożone wspólnie przez tych Wykonawców lub przez pełnomocnika. 2) Wykonawcy, wspólnie składający ofertę ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. 3) Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 4) Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 5) W formularzu ofertowym, jak również w innych dokumentach w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Informacja o dopuszczalności powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia publicznego podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie tą część zamówienia oraz podać nazwę (firmę) proponowanych podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 2 - Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa olejów i tłuszczy roślinnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa olejów i tłuszczy roślinnych do jednostek wojskowych z obszaru Lublina.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa olejów i tłuszczy roślinnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa olejów i tłuszczy roślinnych do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.