eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Adaptacja byłego budynku szkolnego na lokale socjalne w miejscowości Jordanowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-28

Złotniki Kujawskie: Adaptacja byłego budynku szkolnego na lokale socjalne w miejscowości Jordanowo.
Numer ogłoszenia: 151622 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Powstańców Wlkp. 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja byłego budynku szkolnego na lokale socjalne w miejscowości Jordanowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową byłego budynku szkolnego z przeznaczeniem na siedem lokali socjalnych w miejscowości Jordanowo gm.Złotniki Kujawskie zgodnie z opracowanym projektem. Zakres obejmuje branże : - Budowlaną (Architektura i Zagospodarowanie terenu) w zakresie robót budowlanych - Konstrukcyjną ;obejmująca wykucia w istniejących stropach na przejścia instalacyjne, rozbiórka istniejących ścianek działowych, postawienie nowych ścianek działowych, wykonanie nowych nadproży nad nowymi otworami w ścianach konstrukcyjnych, - Instalacja c.o. ;instalacja centralnego ogrzewania dla każdego mieszkania będzie zasilana wodą o parametrach 90/70 o C, z kotła węglowego o mocy 5 kW, opalanego paliwem stałym, instalacja centralnego ogrzewania grawitacyjna , instalacja ciepłej wody użytkowej dla każdego mieszkania będzie zasilana z bojlera elektrycznego , instalację ogrzewczą w całości należy wykonać w układzie dwururowym z rozdziałem górnym o parametrach czynnika grzejnego 90/70 o C zasilanie górą powrót nad posadzką, - Instalacje wewnętrzne wod-kan; budynek zasilany będzie w wodę z istniejącego wodociągu Ø 50 poprzez przyłącze wody ,główne przewody prowadzone będą w korytarzach pod stropem; Instalacje ciepłej wody - przygotowanie ciepłej wody użytkowej poprzez elektryczne pojemnościowe ciśnieniowe podgrzewacze ciepłej wody zlokalizowane w łazienkach poszczególnych mieszkań, pojemność podgrzewacza wynosi 50 l, moc grzałki wynosi 1,5 kW dodatkowo nad zlewozmywakami w kuchniach należy umieścić podgrzewacze ciśnieniowe pojemnościowe 5 l moc grzałki 1,5 kW, przewody ciepłej wody rozprowadzone będą w mieszkaniach równolegle do przewodów wody zimnej: Instalacja kanalizacji sanitarnej - ścieki z budynku należy odprowadzić do zaprojektowanego kanału sanitarnego poprzez projektowane przyłącze kanalizacyjne, odprowadzenie ścieków do zbiornika bezodpływowego, - Elektryczna ; obejmująca główną tablicę rozdzielczą TG,wewnętrzne linie zasilające, tablice mieszkaniowe TM 1..7, instalacje odbiorcze mieszkaniowe, instalacje ochrony od porażeń i połączeń wyrównawczych, instalację odgromową, - Teletechnika; obejmuje budowę i dobór urządzeń instalacji antenowej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,0 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz art.22 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Pzp, 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) Udzielenie na wykonany przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcy gwarancji. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia na obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 1800 m3 każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez inwestora, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) Wykazanie ,iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa wystarczające do realizacji zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja z banku , w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 40% wartości brutto złożonej oferty. 4) Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego z uprawnieniami, a) kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia na obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 1800 m3 każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez inwestora, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) Wykaz wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie uprawnień dla kierownika budowy: a) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 5) polisę lub inny dokument / aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6) dokument potwierdzający wymagania - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 40% wartości brutto złożonej oferty, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie wykonawcy ,że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych , 7) Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót, projektem oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 8) harmonogram rzeczowo - finansowy zadania,(wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wstępnego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót będących przedmiotem zamówienia ,a w szczególności z przedstawieniem zakresu robót planowanych do realizacji w 2007 r. na kwotę 175.100,0 zł brutto .Ostateczny harmonogram rzeczowo-finansowy zostanie uzgodniony przed podpisaniem umowy, 9) zaakceptowany projekt umowy, 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków oraz opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 14) Wykaz podwykonawców , którzy będą wykonywali część robót ( załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców) wykaz powinien zawierać: a) adres podwykonawców, b) podanie zakresu prac z procentowym udziałem, który dany wykonawca będzie realizował, 15) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotnikikuj.ires.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie , ul.Powstańców Wielkopolskich 6 , 88-180 Złotniki Kujawskie, parter, pok.11.Koszt SIWZ w wersji papierowej 200,0 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul.Powstańców Wielkopolskich 6 88-180 Złotniki Kujawskie I piętro, pok.27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.