eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont pomieszczeń w obiekcie KWP Kraków, ul. Mogilska 109

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Kraków: Remont pomieszczeń w obiekcie KWP Kraków, ul. Mogilska 109
Numer ogłoszenia: 151609 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29003 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w obiekcie KWP Kraków, ul. Mogilska 109.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, w podziale na zadania: 1)Zadanie nr 1: Realizacja robót remontowych węzłów sanitarnych w bud. Nr 10 KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: -dokumentacji projektowej remontu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami-zgłoszeniami-decyzjami administracyjnymi - w 5 egz. i wersji elektronicznej (pdf i edytowalne dwg) -kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą tzw. szczegółową w 1 egz. i wersji elektronicznej w 1 egz. -remontu w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową. UWAGA: Koszt dokumentacji należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztów ogólnych. 2)Zadanie nr 2: Realizacja robót remontowych pomieszczeń magazynowych w bud. 23 i pomieszczenia Sali odpraw w bud. 12 KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: -dokumentacji projektowej remontu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami-zgłoszeniami-decyzjami administracyjnymi - w 5 egz. i wersji elektronicznej (pdf i edytowalne dwg) -kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą tzw. szczegółową w 1 egz. i wersji elektronicznej w 1 egz. -remontu w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową. UWAGA: Koszt dokumentacji należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztów ogólnych. 3)Zadanie nr 3: Roboty malarskie z wymianą lamp i tapicerki drzwi WRD KMP ul. Mogilska 109 w Krakowie. UWAGA: Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń objętych zamówieniem. Termin wizji wyznacza się na dzień 24.03.2016 r. o godz. 11:00. Zbiórka uczestników wizji - recepcja w budynku KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109. 2.Z uwagi na to, że budynek nr 12 jest ujęty w gminnej ewidencji zabytków Krakowa, wymagane będzie uzgodnienie z Miejskim Konserwatorem Zabytków Krakowa całej dokumentacji projektowej, w szczególności lokalizacji na elewacji budynku elementów projektowanej wentylacji mechanicznej. 3.Prace będą realizowane w czynnych obiektach w godz. 7:00-16:00 lub w innych termiach po wcześniejszym uzgodnieniu z użytkownikiem budynku. 4.Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji do zapewnienia wykonywania czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w instrukcjach, dokumentacji techniczno-ruchowej, kartach gwarancyjnych itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Koszt tej obsługi należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztu zakupu urządzenia lub kosztów ogólnych. 5.Roboty należy wykonać na podstawie: -zad. nr 1-dokumentacji opisanej w punkcie 1.1), uzgodnionej z Zamawiającym, opracowanej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 4a do SIWZ). -zad. nr 2-dokumentacji opisanej w punkcie 1.2), uzgodnionej z Zamawiającym, opracowanej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 4b do SIWZ). -zad. nr 3-specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4c do SIWZ). Przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca przed złożeniem oferty winien sprawdzić i ustalić we własnym zakresie ilości robót. 6.Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: a)materiałów, urządzeń dla których wskazano nazwy producentów oraz b)techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami (nie gorszymi), w tym także okresem gwarancyjnym. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana materiałów lub rozwiązań wykonawczych na inne niesie ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania materiałów, urządzeń równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem OFERTA przedstawić oferowane materiały, urządzenia lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. 7.Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż: -36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót (dotyczy zad. nr 1 i nr 2); -24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót (dotyczy zad. nr 3). 8.Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu dla zad. nr 2 określone są w załączniku Nr 7 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obróbki i Handlu Drewnem Gabriel Jamróz, ul. Kolbuszowska 27, 36-122 Dzikowiec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50281,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44946,20

  • Oferta z najniższą ceną: 44946,20 / Oferta z najwyższą ceną: 73433,39

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.