eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa materiałów stomatologicznych do wypełnieńdla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna wKrakowie, nr sprawyDZP-271-75/14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Kraków: dostawa materiałów stomatologicznych do wypełnieńdla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna wKrakowie, nr sprawy: DZP-271-75/14
Numer ogłoszenia: 151592 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101400 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4245424, faks 012 4245490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów stomatologicznych do wypełnieńdla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna wKrakowie, nr sprawy: DZP-271-75/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych do wypełnień. Szczegółowy opis wraz z przewidywanymi ilościami zakupów, Zamawiający określił w SIWZ dostepnej na stronie internetowej Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być:nowy, pochodzić minimum z 2013 roku, pakowany i dostarczany w oryginalnych opakowaniach, z etykietami spełniającymi wymogi ustawy o wyrobach medycznych. Musi posiadać: a.dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj.: ustawąz dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, poz. 679) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). b. odpowiednie świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski ( odpowiednio dla każdego przedmiotu zamówienia, jeżeli dotyczy) tj. wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. Dz.U. Nr 107 poz. 679). W przypadku produktów leczniczych -jeżeli dotyczy ( odpowiednio dla każdego przedmiotu zamówienia ): c. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (od 1 maja 2011 roku) ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych W przypadku produktów biobójczych - jeżeli dotyczy ( odpowiednio dla każdego przedmiotu zamówienia): d. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (od 1 maja 2011 roku) ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Termin przydatności do użycia powinien wynosić minimum 12 miesięcy od dnia dostawy do zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00 - Wyroby stomatologiczne 33.14.18.10 - Tworzywa do wypełnień stomatologicznych 33.14.18.30 - Podkłady cementowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kol-Dental Sp. z o. o. Sp. Komandytowo - Akcyjna, ul. Cylichowska 6, 04-769 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 523355,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 425713,44

  • Oferta z najniższą ceną: 425713,44 / Oferta z najwyższą ceną: 476457,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.