eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Dostawa pojemników i innych urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Lubań: Dostawa pojemników i innych urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 151590 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Lwówecka 8, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222229, 7222329, faks 075 7224633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników i innych urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy POTRÓJNYCH STOJAKÓW Z PRZYKRYWĄ DO SEGREGACJI ODPADÓW w ilości 4 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 określone jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA BIOODPADY o poj. 0,12 m3 w ilości 1.500 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 określone jest w załączniku nr 8 do SIWZ 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA BIOODPADY o poj. 0,24 m3 w ilości 300 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 określone jest w załączniku nr 9 do SIWZ 4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE o poj. 1,10 m3 w ilości 100 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 określone jest w załączniku nr 10 do SIWZ 5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA BIOODPADY o poj. 0,01 m3 w ilości 10 000 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 określone jest w załączniku nr 11 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji: - dla zadania 1: co najmniej jednej dostawy potrójnych stojaków z przykrywą do segregacji odpadów w ilości min. 1 000 szt. - dla zadania 2: co najmniej dwie dostawy pojemników z tworzywa sztucznego na bioodpady o poj. 0,12 m3 w ilości min. 1 000 szt. - dla zadania 3: co najmniej dwie dostawy pojemników z tworzywa sztucznego na bioodpady o poj. 0,24 m3 w ilości min. 100 szt. - dla zadania 4: co najmniej dwie dostawy pojemników z tworzywa sztucznego na komunalne odpady zmieszane o poj. 1,10 m3 w ilości min. 100 szt. - dla zadania 5: co najmniej jednej dostawy pojemników z tworzywa sztucznego na bioodpady o poj. 0,01 m3 , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dostawę przedmiotu zamówienia w ilości jak wyżej. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika do SIWZ z podaniem dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , b) dokumenty potwierdzające, że wymieniono w wykazie dostawy zostały wykonane należycie , c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgiuk.luban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu ul. Lwówecka 8 59-800 Lubań - sekretariat -.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu ul. Lwówecka 8 59-800 Lubań - sekretariat -.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA POTRÓJNYCH STOJAKÓW Z PRZYKRYWĄ DO SEGREGACJI ODPADÓW w ilości 4 000 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Stojak potrójny (składany) 2.Wykonany z rurki aluminiowej 3.Nóżki stojaka zabezpieczone nakładką z tworzywa sztucznego. Zabezpieczenie nóżek przed rozkładaniem się 4.Na konstrukcji zamontowane 3 szt. pokrywy z tworzywa sztucznego o wymiarze max 32 cm x 40 cm, w kolorystyce: niebieski, żółty, zielony; 5.Pokrywy montowane na stałe do konstrukcji 6.W pokrywie zamontowany uchwyt mocujący worki na surowce wtórne Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,12 m3 w ilości 1 500 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,12 m3 w ilości 1 500 szt. - o następujących parametrach technicznych : 1)Pojemność 0,12 m3 2)Pojemnik z przykrywą na dwóch kółkach jezdnych 3)Wykonanie tworzywo sztuczne 4)Kolor brązowy 5)Otwory do przepływu powietrza na bokach pojemnika w ilości min.4 szt. 6)Wewnątrz pojemnika ruszt denny na odcieki 7)Konstrukcja pojemnika przystosowana do rozładunku przez samochody śmieciarki wyposażone we wsyp mechaniczny; 8)Na pojemniku winien znajdować się trwały napis: BIOODPADY ZGiUK Spółka z o. o.59 - 80 Lubań, ul. Lwówecka 8 tel. 75 722- 22 - 29 2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat - deklarację zgodności, opinię ppoż. lub inny dokument zakładowy potwierdzający spełnienie wymagań technicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,24 m3 w ilości 300 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,24 m3 w ilości 300 szt. - o następujących parametrach technicznych : 1)Pojemność 0, 24 m3 2)Pojemnik z przykrywą na dwóch kółkach jezdnych 3)Wykonanie tworzywo sztuczne 4)Kolor brązowy 5)Otwory do przepływu powietrza na bokach pojemnika w ilości min. 4 szt. 6)Wewnątrz pojemnika ruszt denny na odcieki 7)Konstrukcja pojemnika przystosowana do rozładunku przez samochody śmieciarki wyposażone we wsyp mechaniczny; 8)Na pojemniku winien znajdować się trwały napis: BIOODPADY ZGiUK Spółka z o. o 59 - 800 Lubań ul. Lwówecka 8 tel. 75 722- 22 - 29 2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat - deklarację zgodności, opinię ppoż. lub inny dokument zakładowy potwierdzający spełnienie wymagań technicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 1,1 m3 w ilości 100 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 1,1 m3 w ilości 100 szt. - o następujących parametrach technicznych : 1)Pojemność 1,1 m3 2)Pojemnik z przykrywą na czterech kółkach jezdnych 3)Wykonanie tworzywo sztuczne 4)Kolor zielony 5)Konstrukcja pojemnika przystosowana do rozładunku przez samochody śmieciarki wyposażone we wsyp mechaniczny; 6)Na pojemniku winien znajdować się trwały napis: ZGiUK Spółka z o. o.59 - 800 Lubań, ul. Lwówecka 8 tel. 75 722- 22 - 29 PROSZĘ NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU 2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat - deklarację zgodności, opinię ppoż. lub inny dokument zakładowy potwierdzający spełnienie wymagań technicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,01 m3 w ilości 10 000 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,01 m3 w ilości 10 000 szt. - o następujących parametrach technicznych: 1)Pojemność 0,01 m3 2)Pojemnik z przykrywą 3)Wykonanie tworzywo sztuczne , odporne na UV , zimno, nagrzewanie i chemikalia 4)Kolor brązowy 5)Konstrukcja pojemnika przystosowana do tymczasowego gromadzenia bioodpadów w lokalu i transportu ich do pojemników zbiorczych 6)Uchwyt z drutu lub z tworzywa2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat - deklarację zgodności, opinię ppoż. lub inny dokument zakładowy potwierdzający spełnienie wymagań technicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.