eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany nr WND-POKL.09.02.00-18-001/12w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-22

Jarosław: Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany nr WND-POKL.09.02.00-18-001/12w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 151560 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu , Św. Ducha 1, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 621 65 24, faks 016 621 65 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstiojar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa - szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany nr WND-POKL.09.02.00-18-001/12w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) - I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców nr WND-POKL.09.02.00-18-001-12, realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Przedmiotowy projekt systemowy jest realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie przy współudziale Partnerów, którymi są organy prowadzące szkoły zawodowe na terenie województwa podkarpackiego, między innymi Powiat Jarosławski. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 odrębne części: Część 1 - Kurs I stopnia z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135); doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem dydaktycznym kursu; - grupa 1, Część 2 - Kurs II stopnia Spawacz spoin czołowych blach w metodzie TIG (141) i MAG (135); doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem dydaktycznym kursu - grupa 2, Część 3 - Kurs III stopnia Spawacz spoinami czołowymi rur metodą TIG (141) T BW i MAG (135) T BW; doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem dydaktycznym kursu- grupa 3. 3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: a) współdziałać z koordynatorem projektu, w której odbywają się kursy, w tym m.in. w zakresie realizacji harmonogramu zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach; b) prowadzić zajęcia zgodnie z przyjętym harmonogramem; c) dokumentować zajęcia przez prowadzenie dziennika zajęć z listą obecności; d) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; e) przestrzegać obowiązki, zalecenia i terminy wynikające z realizacji umowy; f) przestrzegać zasady BHP i ppoż. 5. Harmonogram kursu zostanie ustalony z koordynatorem projektu. Harmonogram może ulec zmianie w trakcie realizacji projektu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zajęcia będą planowane w dogodnym czasie dla uczestników projektu (od poniedziałku do piątku, w szczególnych wypadkach w soboty). 3. Wykonawca zapewni również: - badania lekarskie uczestników szkolenia, - materiały dydaktycznych dla uczestników szkolenia, - odzież ochronną dla uczestników szkolenia (fartuch, okulary ochronne, rękawice ochronne),-- ciepłe posiłki dla uczestników (kawa, herbata, napoje, ciepłe danie -protokół korzystania z wyżywienia podpisany przez uczniów Wykonawca dołączy do dokumentacji Kursu), - co najmniej jedną sprawną spawarkę dla maksymalnie 2 uczniów, - szkolenie w zakresie teoretycznym i praktycznym na materiałach przygotowanych przez Wykonawcę, - opłatę egzaminu certyfikującego poprowadzonego przez egzaminatora akredytowanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, - prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć, karta pracy i imienne listy obecności kursantów) szkolenia z monitorowaniem frekwencji kursantów mając na uwadze, że uczeń może opuścić 20% zajęć bez usprawiedliwienia, - stosowanie logotypów projektu Podkarpacie stawia na zawodowców w dokumentacji projektu, - dostarczenie pełnej dokumentacji szkolenia po ukończeniu kursu, - udokumentowanie kursu fotografiami lub innymi narzędziami multimedialnymi. 4. Cel kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminów końcowych wg. Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Po zdaniu egzaminu końcowego uczestnik kursu spawania uzyskuje stosowne uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: wydania Książeczki spawacza oraz świadectwa wydanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach po zakończeniu kursu i zdaniu przez kursanta odpowiednich egzaminów. Wszystkie wydane zaświadczenia, certyfikaty, książeczki spawacza, zaświadczenia powinny byś skserowane i dostarczone Zamawiającemu wraz z protokółem obioru tych dokumentów przez uczniów. 6. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne w postaci teczki lub segregatora, notatnika A4 min. 60 kartek, długopisu, podręcznik-ów lub skryptu-ów zgodnych z zakresem tematycznym szkolenia, które ujęte zostaną w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów szkolenia oraz ubranie robocze. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 7. Program szkolenia i harmonogram zajęć: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Umowy na przeprowadzenie Kursu z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) - I, II i III stopień. Zajęcia mogą się odbywać od poniedziałku do piątku (w wyjątkowych sytuacjach w soboty), zgodnie z harmonogramem zajęć. Godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut, oraz przerwę, licząc średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny co może mieć wpływ na cykl trwania szkolenia w trakcie dnia szkolenia-kursu. 8. Wykonawca (Instytucja szkoleniowa) zobowiązuje się do: - wykonania czynności będącej przedmiotem umowy z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją. - Indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania, - bieżącego informowania Zamawiającego imiennie o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa na szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób, - prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, składającej się z: kartę pracy dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, - protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone, - rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, - powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu szkolenia i o jego wynikach, - sporządzenia protokółu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, powstałego z udziałem osoby skierowanej na kurs przez Zamawiającego, - potwierdzenia na piśmie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia i korzystania z wyżywienia,- przechowywania dokumentacji przedmiotowego szkolenia do 31 grudnia 2020 r., oznaczenia dokumentacji szkolenia oraz pomieszczenia, w którym odbywać się będą zajęcia informacją, że szkolenie realizowane jest w ramach projektu finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - Instytucja szkoleniowa zawiadomi Zamawiającego o każdorazowym przypadku absencji uczestnika szkolenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada status placówki kształcenia ustawicznego lub placówki kształcenia praktycznego lub ośrodka dokształcania i doskonalenia zawodowego, o których mowa w art. 2 pkt 3a ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest spełnienie powyższego warunku od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę stanowiącą przedmiot zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jeden kurs; Kurs I stopnia z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135), Kurs II stopnia Spawacz spoin czołowych blach w metodzie TIG (141) i MAG (135), Kurs III stopnia oraz Spawacz spoinami czołowymi rur metodą TIG (141) T BW i MAG (135) T BW, dla grupy co najmniej 10 osobowej dla każdego z kursów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do uznania spełniania warunku, wystarczające będzie, jak tylko jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia wykaże się wymaganą wiedzą i doświadczeniem

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bazą szkoleniową w postaci spawalni, wyposażonej w sprzęt i urządzenia spawalnicze, umożliwiającej przeprowadzenie zajęć praktycznych w ramach danego kursu oraz posiadającej aktualny atest wydany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach lub odpowiednio aktualne poświadczenie oceny ośrodka szkolenia spawaczy oraz aktualne poświadczenie oceny ośrodka egzaminowania spawaczy wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Ponadto, aby warunek został spełniony sala wykładowa oraz spawalnia muszą być zlokalizowane w odległości nie większej niż 60 km od Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, ul, Św. Ducha 1, 37-500 Jarosław - dla części nr 1, nr 2 oraz nr 3 zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do uznania spełniania warunku, wystarczające będzie, jak tylko jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia wykaże, że dysponuje wymaganym potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b)wykaz usług stanowiący podstawę do przyznania punktów w kryterium oceny oferty - doświadczenie Wykonawcy, sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. c) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo to winno być podpisane przez osobę/osoby upoważnione (upełnomocnione) do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - ilość przeszkolonych osób, które ukończyły szkolenie z zakresu spawania w 2013 i 2014r - 15
  • 3 - okres funkcjonowania ośrodka szkoleniowego i realizacji szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia - 15
  • 4 - posiadanie certyfikatu ISO 9001 - 10
  • 5 - posiadanie dodatkowych certyfikatów (co najmniej dwóch) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a)w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, które spowodują konieczność zmiany terminu realizacji umowy, b)zaistnieje siła wyższa, rozumiana jako zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy oraz którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, c)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą i Instytucją Zarządzającą, e)wystąpi uzasadniona potrzeba dokonania zmiany w sposobie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstiojar.edu.pl/index.php/ogloszenia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, z siedzibą ul. Św. Ducha 1, 37-500 Jarosław, tel. (16) 612 65 24, fax. (16) 621 65 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, z siedzibą ul. Św. Ducha 1, 37-500 Jarosław, sekretariat szkoły, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Przedmiotowy projekt systemowy jest realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie przy współudziale Partnerów, którymi są organy prowadzące szkoły zawodowe na terenie województwa podkarpackiego, między innymi Powiat Jarosławski.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.