eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maniowy › Zakup samochodu do selektywnej zbiórki odpadów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-11

Maniowy: Zakup samochodu do selektywnej zbiórki odpadów.
Numer ogłoszenia: 151535 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach , ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, woj. małopolskie, tel. 018 2750070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czorsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu do selektywnej zbiórki odpadów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Maniowach, przy ul. Gorczańskiej 3, fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do selektywnej zbiórki odpadów, typu śmieciarka - rok produkcji podwozia i zabudowy 2010. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, o określonych parametrach technicznych: a) Parametry podwozia: - dopuszczalna masa całkowita (techniczna) nie mniejsza niż 17500 kg i nie większa niż 18500 kg - podwozie dwuosiowe, napęd 4x2 -rozstaw osi nie większy niż 4000 mm - tylna oś koła bliźniacze - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi - opony nie mniejsze niż 315(80R22,5 - przednie zawieszenie na resorach parabolicznych, dopuszczalne obciążenie nie mniejsze niż 7500 kg - tylne zawieszenie pneumatyczne z regulacją wysokości, dopuszczalne obciążenie nie mniejsze niż 12000 kg - stabilizatory przedniej i tylnej osi - silnik wysokoprężny, o mocy nie mniejszej niż 184 kW - emisja spalin zgodna z normą EURO 5 i bez konieczności stosowania dodatkowych środków eksploatacyjnych (np. mocznika) - wydech górny z lewej strony, zabezpieczony przed zalewaniem wodą na postoju - skrzynia biegów manualna - tylny most napędowy z możliwie dużym przełożeniem (tzw. wolny i mocny) - fabryczny immobiliser - podgrzewany filtr paliwa - hamulec silnikowy - układ hamulcowy wyposażony w ABS - kierownica z lewej strony oraz z regulacją pochylenia i wysokości - układ kierowniczy ze wspomaganiem - kabina trzyosobowa, krótka, niska - tzw. dzienna - lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, ogrzewane - kolor kabiny biały - kolor podwozia czarny - koła w kolorze srebrnym - osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy - na dachu kabiny dwie sztuki obrotowego oświetlenia ostrzegawczego (zamiennie może być belka ostrzegawcza z niebieskim napisem ZGK MANIOWY na panelu) oraz dobrze widoczna dla kierowcy sygnalizacja włączenia oświetlenia ostrzegawczego. Zamontowane oświetlenie ostrzegawcze musi być odporne na uderzenia (np. gałęziami drzew) - komfortowe siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym i zagłówkiem - tachograf z aktualną legalizacją - komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim - kabina wyposażona w instalację radiową i radioodbiornik - centralny zamek - sygnalizacja dźwiękowa włączonego biegu wstecznego - ręczny wyłącznik prądu - korek wlewu paliwa zamykany kluczykiem - zamocowane koło zapasowe - fabryczna przystawka odbioru mocy spełniająca wymagania zabudowy b) Parametry uwzględniające nadwozie śmieciarki: - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym - skrzynia ładunkowa prostokątna, o prostych ścianach i podłodze, profilowana, ożebrowana profilem zamkniętym - pojemność skrzyni ładunkowej - 16 m3 - skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie - objętość kosza zasypowego powyżej 2,5 m3 - hydrauliczny, liniowy mechanizm zgniatający - stopień zagęszczenia odpadów minimum 1 : 5 - możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na kilka wariantów: np. surowce wtórne, gabaryty, komunalne - uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1100 litrów - automatyczne przełączanie prędkości podnoszenia zasypu: mniejsza prędkość dla pojemników większych (np.1100 l) i większa prędkość dla pojemników mniejszych (np. 110 l, 240 l) - dwuetapowy proces podnoszenia pojemnika: prostopadłe unoszenie i obrót. - kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane kabinie kierowcy. - czasy opróżniania pojemników: 110 litrów - max. 8 s 1100 litrów - max. 11 s (w momencie odbioru pojazdu Zamawiający dokona pomiarów czasów opróżniania) - część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie - siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczone na zewnątrz odwłoka - układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów - króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym - sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego - sterowanie ręczne - sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka - sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) - ze stanowiska na zewnątrz z boku skrzyni ładunkowej oraz z pulpitu w kabinie kierowcy - możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym (przez osoby nadzorujące pracę obsługi) liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, - urządzenie do autodiagnozy sprawności układu elektrycznego - włączanie przystawki odbioru mocy poprzez sprzęgło elektromagnetyczne - kolor skrzyni ładunkowej i części tylnej (odwłoka) z mechanizmem załadunku - pomarańczowy RAL 2011, z możliwością wstawek koloru białego lub srebrnego, uzgodnionymi po rozstrzygnięciu przetargu w dostosowaniu do oferowanej nadbudowy (przed podpisaniem umowy) - zabudowa wyposażona w dodatkową zamontowaną gaśnicę oraz uchwyty na miotłę i łopatę - w tylnej części zabudowy zamontowane obrotowe oświetlenie ostrzegawcze, zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym i uruchamiane jednocześnie z oświetleniem ostrzegawczym zamontowanym na dachu kabiny - niska krawędź zasypu - max. 1400mm. - nadwozie musi spełniać aktualnie obowiązujące wytyczne WE i PN-EN oraz być zaopatrzone w znak CE c) Wyposażenie dodatkowe pojazdu - podnośnik hydrauliczny dostosowany do pojazdu - klin pod koła - min. 1 szt. - apteczka - gaśnica zamontowana w kabinie pojazdu - trójkąt ostrzegawczy - klucz do kół - komplet kluczy naprawczych d) Parametry systemu do monitorowania i zarządzania pojazdami: - Samochód do selektywnej zbiórki odpadów powinien być wyposażony w system do monitorowania i zarządzania pojazdami wykorzystujący technologię GPS i GPRS . - System ma umożliwiać: lokalizację pojazdu w czasie rzeczywistym i obserwację jego aktualnej pozycji na ekranie monitora, rozliczanie czasu pracy i postojów, rejestracje przebytych kilometrów, prędkości pojazdów, motogodzin, rejestrację zużycia i zmian poziomu paliwa podczas ruchu, postoju i pracy urządzeń dodatkowych w oparciu o pomiar z istniejącej fabrycznej instalacji w pojeździe, w przypadku potrzeby zamontowania dodatkowych urządzeń pomiarowych poziomu paliwa rejestrację zużycia i zmian poziomu paliwa z sondy paliwa posiadającej aktualną homologację Ministerstwa Transportu, rejestrację włączeń i wyłączeń silnika, praca urządzeń na zabudowie - rejestracja punktów pracy: wszystkie załączenia i wyłączenia podstawowych funkcji zabudowy (jeśli parametr jest opomiarowany) wraz z: czasem, identyfikatorem kierowcy, lokalizacją, stanem pozostałych urządzeń na zabudowie, - System musi posiadać funkcjonalność online - każdy rejestrator zamontowany w pojeździe musi mieć możliwość podłączenia lub zabudowania modemu GPRS wraz z kartą SIM operatora GSM wskazanego przez zamawiającego, Karty SIM oraz opłaty za transmisje nie są przedmiotem zapytania, oferenci powinni jednak przedstawić optymalny ich zdaniem schemat finansowania transmisji, - System musi posiadać funkcjonalność off-line tzn. w przypadku braku możliwości korzystania z sieci GSM musi mieć możliwość odczytu danych z pamięci rejestratora zamontowanego w pojeździe za pomocą nośnika danych będącego jednocześnie identyfikatorem kierowcy, Oprócz kosztów transmisji danych, system nie powinien wymagać żadnych dodatkowych opłat abonamentowych za korzystanie z systemu (w szczególności za oprogramowanie) - Wyposażenie systemu: Rejestrator GPS, Antena GPS, Sonda paliwa (w przypadku określenia braku możliwości rejestrowania danych z istniejącej instalacji fabrycznej), Nośnik danych (identyfikator kierowcy), Czytnik danych z pojazdu w przypadku wykorzystania wersji off-line - Oprogramowanie: Wszystkie elementy infrastruktury tj. oprogramowanie, dane serwera mapowego i urządzenia znajdować się muszą u Zamawiającego, Zbierane dane gromadzone i archiwizowane będą na komputerze(serwerze Zamawiającego, Zamawiający wymaga dożywotniej licencji na wdrożone oprogramowanie oraz dożywotniego bezpłatnego udostępnienia aktualizacji oprogramowania. - Wymagania dotyczące oprogramowania: Oprogramowanie powinno działać na komputerach wyposażonych w system operacyjny Windows XP. W skład oprogramowania powinny wchodzić następujące moduły: moduł dyspozytorski - oprogramowanie, które współpracuje z czytnikiem danych w przypadku wykorzystania systemu w wersji off-line. Powinno umożliwiać odczyt danych z nośników, w które wyposażeni są kierowcy oraz przenoszenie ich do oprogramowania bez potrzeby dodatkowego przetwarzania danych. Dodatkowo oprogramowanie powinno umożliwić przesył danych na dowolny (wskazany podczas eksploatacji pojazdów przez zamawiającego) serwer poprzez sieć Internet, moduł analityczny - Oprogramowanie musi pozwalać na analizy danych. W szczególności powinno pozwalać na wykonanie zestawień i raportów dotyczących zarówno pracy pojazdów jak i kierowców przy użyciu wszystkich zarejestrowanych danych. Program powinien umożliwiać wizualizację analizowanych danych na mapie cyfrowej. moduł cyfrowej mapy - Mapa cyfrowa powinna umożliwiać wizualizację danych. Dane zarejestrowane powinny być wyświetlane na mapie w sposób przejrzysty, w szczególności punkty pracy powinny być oznaczone kolorami zależnymi od typu pracy. Wizualizacja danych na mapie powinna być wykonywana w sposób prosty, bez konieczności eksportowania i importowania ręcznego danych. Mapa powinna zawierać szczegółowy plan miasta i województwa. Mapa powinna posiadać (funkcję skalowania) umożliwiającą prezentacje mapy na monitorze w różnej skali. Mapa powinna umożliwiać nanoszenie na nią własnych punktów stałych które umożliwią weryfikację, ile razy dany pojazd pojawił się w zadanym miejscu. Mapa powinna mieć możliwość zaznaczania obszarów pracy pojazdów. Oprogramowanie mapowe powinno mieć możliwość dodawania map własnych w oparciu o dane dostarczone przez Zamawiającego - W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego bezpłatnego szkolenia w obsłudze systemu. Serwis dostawcy systemu musi znajdować się do 100km od siedziby Zamawiającego. e) Wymagana dokumentacja: - faktura sprzedaży kompletnego pojazdu - instrukcja obsługi podwozia (w języku polskim) - instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji zabudowy (w języku polskim) - książka gwarancyjna podwozia - książka gwarancyjna zabudowy - dokumentacja umożliwiająca rejestrację pojazdu we właściwym dla Zamawiającego urzędzie (m.in. homologacja kompletnego pojazdu) - wykaz i ilości stosowanych materiałów eksploatacyjnych i katalog części zamiennych - instrukcja obsługi systemu do monitorowania i zarządzania pojazdami wraz z gwarancją. f) Warunki dodatkowe: - Gwarancja na całe podwozie oraz zabudowę musi być zgodna z gwarancją producenta oraz obejmować okres minimum 36 miesięcy - czas fizycznej reakcji serwisu zabudowy (tj. przyjazd na miejsce awarii) do 24 godzin od daty zgłoszenia awarii (w dni robocze). - max. odległość autoryzowanego punktu naprawczego - serwisu od siedziby Zamawiającego, ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy - 200 km (należy do oferty załączyć pisemny wykaz tych punktów - w zakresie podwozia i zabudowy) - Przegląd zerowy na koszt dostarczającego pojazd - Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny oraz dostępność części zamiennych przez okres nie krótszy niż 10 lat. - Koszty transportu pojazdu do siedziby Zamawiającego obciążają Wykonawcę. - Wykonawca w dniu odbioru pojazdu musi przeszkolić 9 pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi kompletnego pojazdu oraz wystawić zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia. - Wykonawca w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nie później jednak niż przed upływem terminu gwarancji musi przeszkolić 2 pracowników Serwisu Zamawiającego w zakresie diagnostyki i napraw pogwarancyjnych całego pojazdu (podwozia i zabudowy), dostarczyć potrzebną dokumentację serwisową w zakresie diagnostyki i napraw oraz wystawić zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych zero groszy). Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 2. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie. 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: Gmina Czorsztyn, ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy BANK SPÓŁDZIELCZY w KROŚCIENKU O/CZORSZTYN z siedzibą w Maniowach NR 73 8817 0000 2002 0200 1300 0110 Wadium zostanie uznane za wpłacone, jeżeli znajdzie się na koncie zamawiającego w dniu otwarcia ofert, tj. 21.06.2010r. do godz. 10:00. Do oferty winien być załączony dowód wpłaty wadium na konto Zamawiającego (może być kopia przelewu poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez osobę lub osoby umocowane prawnie do tej czynności). Wadium wnoszone w pozostałych, dopuszczalnych formach, należy złożyć w postaci oryginału w siedzibie Zamawiającego pok. nr 17 - Sekretariat, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 21.06.2010r. do godz. 10:00. Nie należy dołączać oryginałów dokumentów do oferty! Wykonawca jako dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej załącza do oferty kserokopię złożonego dokumentu. 3) Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji jako zabezpieczenia, w treści gwarancji nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do realizacji tych gwarancji. Gwarancje muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do realizacji tych gwarancji. Gwarancje, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków, oprócz wynikających za specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy prawo zamówień publicznych, uznane zostaną jako nie spełniające warunków specyfikacji. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia kwoty zabezpieczenia - najpóźniej w dacie podpisania umowy . 5) Pozostałe, szczegółowe sprawy związane z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy realizowane będą na podstawie uregulowań zawartych w art. 148, 149, 150, 151 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest złożyć sporządzoną kartę katalogową oferowanego samochodu do selektywnej zbiórki odpadów zawierającą minimum: a) dla podwozia: -nazwa producenta, model, typ -moc i typ silnika -dopuszczalna masa całkowita -typ zawieszenia przedniego i tylnego oraz dopuszczalne obciążenie -rozmiar opon -rozstaw osi b) dla zabudowy: -nazwa producenta, model, typ -typ ( konstrukcja) skrzyni ładunkowej -objętość kosza zasypowego -stopień zagęszczania odpadów -możliwości regulacji stopnia zagęszczania -miejsce mocowania siłowników prasy zgniatającej -czasy opróżniania pojemników -zamontowanie urządzenia do autodiagnozy sprawności układu elektrycznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w sytuacji gdy: 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 2) wprowadzone zostały dodatkowe wymagania dla inwestycji współfinansowanych z Unii Europejskiej w ramach MRPO na lata 2007-2013, 3) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażeniem zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności, 4) wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia, 5) z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony. Zmiany treści umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czorsztyn, ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, pok. 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czorsztyn, ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, pok. 17 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.