eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Rolniczych w Czartajewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Siemiatycze: Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Rolniczych w Czartajewie
Numer ogłoszenia: 151501 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Siemiatycki , ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 65 66 500, faks 85 65 66 501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Rolniczych w Czartajewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Rolniczych w Czartajewie, ul Długa 130, na działce nr 319/1, obręb 008 Czartajew. Zadnie inwestycyjne obejmuje: 1. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne: - rozbiórkę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni asfaltowej wraz z istniejącymi obrzeżami i wyposażeniem boiska, - demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z instalacją elektryczną, 2. budowę boiska wielofunkcyjnego (podbudowy, nawierzchnia poliuretanowa ,obrzeża , wyposażenie) o wymiarach 29,00 x 59,7m o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 1731,30 m2, z polami gry do piłki ręcznej, koszykówki oraz siatkówki. Na boisku zaprojektowano nawierzchnię poliuretanową o grubości 16 mm układaną maszynowo w technologii EPDM na podbudowie z kruszywa kamiennego oraz warstwie stabilizującej ET. Użytkowa warstwa nawierzchni charakteryzuje się gładką bezspoinową fakturą. Minimalne parametry nawierzchni: - Wytrzymałość na rozciąganie (Mpa) min.0,41 - Wydłużenie względne przy rozciąganiu(%) min.54 - Ścieralność, aparat Tabera (g) max. 1,60 - Odkształcanie pionowe w 230 C (mm) max.2,60 - Redukcja siły w 230C (%) min. 51 - Współczynnik tarcia: na sucho 83, na mokro 57 - Zmiana barwy - stopień skali szarej min.4 Nawierzchnia poliuretanowa musi spełniać wymagania zawarte w PN-EN14877:2014-02. Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć: - aprobatę techniczną ITB, lub rekomendacje techniczną ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs ) lub dokument równoważny potwierdzający spełnianie przez nawierzchnię wymagania zawarte w PN-EN14877:2014-02, - kartę techniczną oferowanej nawierzchni, - atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni, - autoryzacje producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta. 3. zagospodarowanie terenu: - teren utwardzony z kostki brukowej o pow. w 150,80 m2 - budowę ogrodzenia boiska z systemowych paneli stalowych o wysokości 4,0 m oraz piłkochwytu, - elementy małej architektury (dwa kosze i dwie ławki) i zieleni. 4. wykonanie oświetlenia boiska za pomocą 10 sztuk masztów oświetleniowych o wysokości 10,3 m (klasa oświetlenia II). Zasilanie oświetlenia boiska odbywać się będzie z projektowanej szafy RG-SO usytuowanej przy projektowanym budynku - kontenerze ujętym w odrębnym opracowaniu pod tytułem Budowa Orlika Lekkoatletycznego. Do oświetlenia boiska zaprojektowano naświetlacz 1xSON-TPP600W A25-NB1XTPP400W A25-NB szt.4. Oprawy zainstalowane na słupach oświetleniowych o wysokości 10 m typu z belką poprzeczną B1/350/60 na fundamencie B150 SX10.3/F25 5. wykonanie przyłącza kablowego nN-0,4kv- zasilanie kompleksu boisk 6. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz załącznikach do niej (dokumentacja projektowa, STWiORB) przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów lub nazwy własne to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych, pod warunkiem zachowania co najmniej takich samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych (wymaga się udokumentowania powyższego stosowną dokumentacją technicznoruchową urządzeń, certyfikatem jakości oraz wymaganym okresem gwarancji). Dodatkowo w przypadku wymienionych certyfikatów zamawiający dopuszcza zastosowanie certyfikatów równoważnych.Uwaga! Zamawiający informuje, iż ubiega się o dofinansowanie przedmiotowego zadania z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach programu ogłoszonego przez Ministra Sportu i Turystyki pn. Program rozwoju regionalnej infrastruktury sportowej - edycja 2016. 7. W przypadku uzyskania dofinansowania z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Wykonawca w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy wykona tablicę informacyjną zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowywanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej dostępnych na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki www.msit.gov.pl w zakładce Infrastruktura..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67, ust 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 20.000 ,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w formach : 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109/2000, poz. 1158 z późn. zm. ). 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, wyłącznie przelewem na rachunek Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne w Białystoku Nr 47 1240 5211 1111 0010 5809 0007 Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego z dopiskiem - Wadium dotyczy zamówienia Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Rolniczych w Czartajewie Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty w oryginale (dołączone w kopii traktowane będzie jak jego brak).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał przynajmniej dwie roboty w zakresie budowy boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 1000 m2 każda robota budowlana.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje. Niezbędne doświadczenie i kwalifikacje: Kierownik robót budowlanych - Liczba osób: co najmniej 1 Wymagania: - posiada doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat pełnił funkcję kierownika robót na zrealizowanych i rozliczonych zadaniach - co najmniej 1 zadanie na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska o nawierzchni poliuretanowej nie mniejszej niż 1000 m2; - posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; Kierownik o specjalności instalacyjnej (branża elektryczna) - Liczba osób: co najmniej 1 osoba Wymagania: - posiadać doświadczenie w kierowaniu robotami w branży elektrycznej tj. w okresie ostatnich pięciu latach wykonywała funkcje kierownika w branży elektrycznej na co najmniej jednej budowie; - posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, osoba ta musi posiadać również uprawnienia E i D do wykonywania robót przy urządzeniach elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy złożone w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; 2) dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 91
  • 2 - okres gwarancji i rękojmi - 9

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1. Zmiana terminu realizacji umowy: - przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji , zezwoleń itp., - odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, - konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy 2. Zmiany osobowe: a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w prawie budowlanym. Zmiana postanowień umowy, o których mowa powyżej, może nastąpić na podstawie uzasadnionego pisemnego wystąpienia Wykonawcy, przedłożonego do akceptacji Zamawiającego niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodujących zmianę umowy. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do przedłożenia uzasadnionego, pisemnego wniosku wraz z udokumentowaniem zaistnienia którejkolwiek z wymienionych przesłanek. Strony ustalają, że wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowiąc jego zobowiązania. Zmiany te nie powodują zmiany wynagrodzenia wykonawcy, określonego w wybranej najkorzystniejszej ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze, (Punkt Obsługi Klienta- parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.