eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP wJezioranach



Ogłoszenie z dnia 2007-08-28

Jeziorany: Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP wJezioranach
Numer ogłoszenia: 151498 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna w Jezioranach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP wJezioranach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jezioranach Kod CPV 34114110-3 1.Samochód ma spełniać następujące parametry: -pojemność - do 2500 cm3, -moc silnika 75 kW (102KM), napęd 4x4, stały napęd na oś tylną i przednią z między osiowym mechanizmem różnicowym, -skrzynia biegów 5-cio stopniowa, -układ kierowniczy ze wspomaganiem, -nadwozie typu furgon, ,radiostacja samochodowa, -wyciągarka linowa o mocy 3,5 t, -przedział załogi wyposażony w sufitowe okno uchylne, -przystosowany do przewozu 5 osób, -drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kąt 1800, -drzwi przedziału załogi umieszczone z jednej strony pojazdu otwierane przesuwnie, -konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub awaryjnego hamowania, -podłoga przedziału załogi i przedziału ładunkowego wyłożona wykładziną przeciwpoślizgową ,trwałą , łatwozmywalną, -zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia, -półki wykonane z materiałów niekorodujących , zapewniające miejsce na wyposażenie samochodu w sprzęt p.poż., -podest na agregat wodny, -belka świetlna z napisem /straż/, -urządzenie ZURA (generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych, -lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu, -masa całkowita do 3500 kg, 2. Certyfikat lub pozytywna opinia Centrum Naukowo Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej na oferowany samochód będący przedmiotem zamówienia 3. Gwarancja - minimum 24 miesiące, bez limitu kilometrów, 4. Rękojmia z godnie z obowiązującymi przepisami prawa Przedmiot zamówienia określa minimalne wymagania Zamawiającego co do pojazdu, nie uwzględnia się natomiast standardowego wyposażenia w zakresie bezpieczeństwa i funkcjonalności pojazdu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Odstepuje sie od pobierania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art.24 Ustawy. 5.2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: Opis warunków udziału w postępowaniu:: 1. Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy PZP 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, -oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 3. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - złożą oświadczenie 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - złożą oświadczenie 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania 6. Udzielą minimum 24 -miesięcznej gwarancji na wykonane zamówienie - złożą oświadczenie 7. Udzielą rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: - złożą oświadczenie Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia i wymagane dokumenty w formule spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne było by unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oferta sporządzona na Formularzu ofertowym lub innym zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - zał. nr 1 do oferty 3. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy PZP - Zał. nr 1 do SIWZ 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - załączyć oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika. (W przypadku gdy Wykonawca nie występuje wspólnie w ofercie należy umieścić informację o tym, że ubiega się o zamówienie samodzielnie). 6.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego z opłacaniem podatków i opłat - zał. nr 1 7.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - zał. nr 1. 8. Oświadczenie, że wykonawca udziela minimum 24 - miesięcznej gwarancji 9. Oświadczenie, że Wykonawca udziela rękojmi 10. Załączą do oferty certyfikat lub pozytywną opinię Centrum Naukowo Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej na oferowany samochód będący przedmiotem zamówienia A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4,6 i 7 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na stronie internetowej i w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jezioranach pokój nr 7 - Pani Ilczuk Małgorzata.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, 11 - 320 Jeziorany, sekretariat - pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.