eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Rozbudowa skrzyżowania ulicWyspiańskiego, Krakowska i Wł. Reymonta wraz z niezbędną infrastrukturą realizowane w ramach zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-11

Rzeszów: Rozbudowa skrzyżowania ulic: Wyspiańskiego, Krakowska i Wł. Reymonta wraz z niezbędną infrastrukturą realizowane w ramach zadania
Numer ogłoszenia: 151493 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa skrzyżowania ulic: Wyspiańskiego, Krakowska i Wł. Reymonta wraz z niezbędną infrastrukturą realizowane w ramach zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowę skrzyżowania ulic: Wyspiańskiego, Krakowska i Władysława Reymonta wraz z niezbędną infrastrukturą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ul. Wyspiańskiego od ul. Legionów do ul. Krakowskiej w Rzeszowie Zadanie realizowane będzie na podstawie Decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej Nr: AR.53.7353-11-227-10 z dn. 01.04.2010 r. Zakres robót: Rozbudowa istniejącego skrzyżowania ulic: Wyspiańskiego, Krakowskiej i Wł. Reymonta obejmuje: Branża drogowa: - wycinka drzew, - roboty rozbiórkowe elementów drogi, - wykonanie podbudowy na poszerzeniach jezdni, - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - budowa chodnika z kostki bruk. bet. gr. 6 cm, - wykonanie parkingu z płyt ażurowych betonowych typu krata gr. 8 cm, - wykonanie zjazdów z kostki bruk. bet. gr. 8 cm, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - roboty wykończeniowe, Branża sanitarna: - przełożenie wodociągu Dn 32 mm, - remont wodociągu Dn 400 mm, - wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej, - przebudowa gazociągu, Branża elektryczna: - przebudowa i zabezpieczenie sieci kablowych SN 6 kV i NN 1 kV, - przebudowa i budowa nowego oświetlenia ulicznego, - wykonanie kanalizacji kablowej pod przyszłą budowę urządzeń sygnalizacyjnych sygnalizacji świetlnej drogowej, - przebudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowym na przejeździe kolejowym kat. A, Branża teletechniczna: - zabezpieczenie sieci teletechnicznych. Wymagania dotyczące wykonawcy: Wymagane jest, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. 1. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu 3 dni po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty. zaktualizowany harmonogram rzeczowo-finansowy dołączony do oferty. 2. Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych będzie posiadanie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 3. Zobowiązuje się wykonawcę robót do prowadzenia dziennika budowy, który zostanie dostarczony podczas przekazania placu budowy, tj. nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy, oraz do prowadzenia książki obmiarów wykonanych robót. 4. Wszystkie materiały wbudowane przez wykonawcę powinny być zgodne z normami i posiadać aprobatę techniczną oraz deklarację zgodności. 5. Roboty muszą być prowadzone zgodnie z postanowieniami umowy, projektem, specyfikacjami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. 6. Wykonawca zapewni sprzęt, urządzenia, robociznę i materiały potrzebne do wykonania badań na etapie przygotowania się do robót oraz podczas realizacji budowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Koszty wykonania wszystkich próbek oraz przeprowadzenia badań ponosi wykonawca. 7. Wykonawca ma obowiązek na wszystkie wbudowywane materiały przedstawić do zatwierdzenia Inspektorowi Nadzoru wymagane świadectwa jakości (aktualne aprobaty techniczne, deklaracje zgodności ...), minimum 14 dni przed planowanym wbudowaniem. 8. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, oraz metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracowników podwykonawcy, jeżeli w ofercie wykaże powierzenie zakresu robót podwykonawcom. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia organom nadzoru budowlanego, Inspektorowi Nadzoru i wszystkim osobom przez niego upoważnionym, dostępu do terenu budowy oraz wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane lub gdzie przewiduje się wykonywanie robót związanych z realizacją zlecenia. 11. Wykonawca zastosuje się do wszystkich poleceń Inspektora Nadzoru, które są zgodne z SST oraz prawem obowiązującym w Polsce. 12. Wykonawca jest zobowiązany informować inspektora nadzoru o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia robót. 13. Gotowość do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca będzie zgłaszał Inspektorowi Nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zgłoszenie należy przedstawić z minimum jednodniowym wyprzedzeniem planowanego zakończenia robót przewidzianych do odbioru. Inspektor nadzoru ma obowiązek przystąpić do odbioru robót w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty wpisu w dzienniku budowy. 14. Wybrany w drodze przetargu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Inspektorowi Nadzoru TER i harmonogramu rzeczowo-finansowego w wersji papierowej i elektronicznej. 15. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia terminu rozpoczęcia i uzgodnienia warunków prowadzenia robót związanych z przebudową sieci i urządzeń, które nie są własnością Gminy Miasto Rzeszów. 16. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania potwierdzenia odbioru robót związanych z przebudową sieci i urządzeń umieszczonych w pasie drogowym przez właścicieli tych sieci i urządzeń. 17. W przypadkach, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca w złożonej ofercie musi uwzględnić wszelkie koszty związane z: 1) Wykonaniem wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem, przedmiarem robót, warunkami wykonania i odbiorów robót, oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym wynikających z zapewnienia odpowiedniego potencjału kadrowego i technicznego, który będzie niezbędny do realizacji całości zamówienia. 2) Zorganizowaniem robót w ten sposób, aby umożliwić ruch kołowy i pieszy w trakcie realizacji umowy na przebudowywanym odcinku drogi lub zorganizować odpowiednie objazdy. 3) Ponoszeniem odpowiedzialności w stosunku do Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie zdarzenia mające miejsce na przekazanym terenie budowy przez cały czas obowiązywania umowy. 4) Przekazywaniem na bieżąco do Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Rzeszowa - Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rzeszowie wszystkie zamierzone szczegóły w terenie, powstałe w wyniku prowadzenia robót budowlanych, celem przyśpieszenia aktualizacji map, a w efekcie szybszego uzyskania końcowej mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wraz z dokonaniem zmiany użytku zgodnie z Ustawą: Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z późniejszymi zmianami Dz. U. z 2004r. Nr 121, poz. 1266 z późniejszymi zmianami 5) Przewiezieniem drewna z wycinki drzew w miejsce wskazane przez zamawiającego w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa (drewno pozyskane z wycinki winno być pocięte na odcinki o dł. 1 m, aby umożliwić ręczny załadunek i przetransportowanie) 6) Posegregowaniem, oczyszczeniem i przetransportowaniem materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego wbudowania takich jak: krawężniki betonowe, słupki do znaków, znaki drogowe, destrukt, kruszywo kamienne oraz złomu z rozbiórki na wskazane przez zamawiającego miejsca składowania 7) Dostarczeniem na magazyn użytkownika PGE dystrybucja Rzeszów materiałów z rozbiórki i demontażu (dotyczy wysięgników, opraw sodowych i kabli). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia rozliczenia się z właściwym właścicielem materiałów. 8) Usunięciem pozostałych materiałów z rozbiórki poza plac budowy we własnym zakresie przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. Nr 62. poz. 628 z późniejszymi zmianami). oraz ponosi odpowiedzialność za powyższe działania. 9) koszt uzgodnień ze służbami PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. dotyczących wejścia w teren PKP Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót. Nadzór: 1. Nadzór inwestorski podany zostanie po rozstrzygnięciu przetargu. 2 .Osoby pełniące nadzór inwestorski będą działać w granicach umocowania określonego w ustawie Prawo Budowlane. 3. Zamawiający powiadomi na piśmie Wykonawcę o wyborze osób pełniących nadzór inwestorski. 4. O wszelkich zmianach osób pełniących nadzór inwestorski Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie robót: w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty podpisania umowy. Termin zakończenia robót: 15.07.2011 r. Termin wykonania umowy: 15.08.2011 r. Za termin zakończenia robót uważa się datę wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót przez Kierownika budowy z jednoczesnym zawiadomieniem o tym fakcie Inspektora nadzoru koordynującego nadzór. O dokonaniu wpisu przez Kierownika budowy, Inspektor Nadzoru powiadomi niezwłocznie Przewodniczącego Komisji MZD ds. przeglądu i odbioru robót budowlanych. Komisja w terminie do 3-ch dni od terminu zakończenia robót dokona przeglądu technicznego obiektu budowlanego objętego zamówieniem. Z czynności przeglądu Komisja MZD ds. przeglądu i odbioru robót sporządzi protokół, w którym określi stwierdzone ewentualne usterki oraz wyznaczy termin na ich usunięcie. Za termin wykonania umowy uważa się dzień protokolarnego dokonania odbioru końcowego przez Komisję MZD ds. przeglądu i odbioru robót przy udziale przedstawicieli Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Wiedza i doświadczenie - opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zadania, polegające na przebudowie lub budowie skrzyżowania dróg (ulic), o podobnym charakterze i stopniu trudności jak przedmiot zamówienia i wartości robót co najmniej 1 000 000 zł brutto każde zadanie - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Potencjał techniczny - opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych zasobów, tj. maszynami oraz sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia odpowiadającego pod względem charakterystyki i ilości opisanym w SST a szczególnie: a) koparko-ładowarka 0,25 - 0,6 m3 - 2 szt. lub koparka 0,25-0,6 m3 - 1 szt. i ładowarka min. 1,0 m3- 1 szt. b) samochody samowyładowcze 10-15 t w ilości - 3 szt. c) samochód dostawczy - 1 szt. d) walec wibracyjny samojezdny stalowy ciężki 12-15 Mg - 1 szt. e) walec wibracyjny samojezdny stalowy średni 8-12 Mg - 1 szt. f) walec ogumiony - 1 szt g) rozściełacz mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem ułożenie warstw zgodnie z niweletą i grubością wraz z podgrzewaną płytą wibracyjną- 1 szt. h) skrapiarka z kontrolowanym wydatkiem lepiszcza- 1 szt. i) szczotka mechaniczna - 1szt. j) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 mg/h k) samochód specjalny liniowy z platformą i balkonem -1 szt. l) specjalistyczny i standardowy sprzęt do technologii COMPACT PIPE - 1 szt. m) zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia - opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) Kierownik budowy - wymagania: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w realizacji jako kierownik budowy minimum dwoma zadaniami dotyczącymi przebudowy lub budowy skrzyżowania dróg, 2) Kierownik robót drogowych - wymagania: a) uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w realizacji jako kierownik robót drogowych lub kierownik budowy minimum dwoma zadaniami dotyczącymi przebudowy lub budowy skrzyżowania dróg (ulic), 3) Kierownik robót branży sanitarnej - wymagania: a) uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży sanitarnej (w zakresie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej), 4) Kierownik robót branży elektrycznej - wymagania: a) uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów. b) doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży elektrycznej (w zakresie sieci), 5. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 500 000,00 zł. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 3) Kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany na podstawie załączonego projektu i przedmiaru robót wraz z tabelą elementów scalonych wg dołączonych wzorów. 4) Wstępny harmonogram prac - harmonogram rzeczowo - finansowy należy sporządzić z podaniem wartości w układzie miesięcznym z uwzględnieniem następującego podziału: a) w 2010 r. wartość robót brutto nie może przekroczyć 800 000,00 zł do 25.11.2010 r., b) w 2011 r. wartość robót brutto stanowiąca różnicę ceny ofertowej i kwoty brutto (o której mowa w pkt. a).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadkach: 1) gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych i uzupełniających, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową a ich wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji (jeżeli zajdzie taka konieczność) wymagać będzie więcej niż 3 tygodnie, 2) wystąpienie warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 14 dni, powódź (czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót), wczesny okres zimowy, intensywne opady śniegu, niskie temperatury, które zgodnie z SST uniemożliwiają prowadzenie robót, 3) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania (jak np. decyzja pozwolenia na budowę/ zgłoszenia w zakresie koniecznych zmian). 2. Zamawiający dopuszcza również możliwość skrócenia terminu płatności faktur końcowych w przypadku zmiany terminu wykonania umowy lub wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających warunkujących wykonanie umowy na zamówienie podstawowe, w celu zapłacenie faktury w roku budżetowym, w którym umowa jest realizowana. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany nazwy zadania pod potrzeby programów dotyczących dofinansowania, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy pojawi się możliwość skorzystania z programu w stosunku do którego niniejsze zadanie będzie spełniało wymogi. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany wartości wynagrodzenia Wykonawcy należnego w 2010 r. i zakresu w przypadku, gdy wartość wykonanych robót, zaplanowanych na 2010 r. będzie inna niż wynikająca z przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego. 5. Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony umowy więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej stronie Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, 3) Zmiany powszednienie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub stwierdzenia stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ul Targowa 3, Rzeszów pokój 321.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ul Targowa 1, 35-064 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.