eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urzędów › Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Urzędów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Urzędów: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Urzędów
Numer ogłoszenia: 151481 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów , ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 081 8225052, faks 081 8285030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzedow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Urzędów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Urzędów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wyszczególnione niżej zadania: Zadanie nr I 1). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Zadworze nr ewid. gruntu 523; 2). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Zadworze nr ewid. gruntu 657; 3). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Zadworze nr ewid. gruntu 231; Zadanie nr II 1) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Popkowice Księże nr ewid. gruntu 232; 2). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Skorczyce nr ewid. gruntu 757; 3). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Popkowice nr ewid. gruntu 415; Zadanie nr III 1). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Rankowskie nr ewid. gruntu 605 i Góry nr ewid. 281, 280 i 414; 2). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Wierzbica nr ewid. gruntu 435 Wykonanie nawierzchni dróg z mieszanek mineralno-asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 10 cm po zagęszczeniu, z wyjątkiem odcinka drogi w zad. Nr III pkt 1- o nr ewid. gruntu 281 o długości 158m, gdzie przewidziano technologię nawierzchni z płyt żelbetowych typu YUMBO na podsypce cementowo - piaskowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót na poszczególne odcinki dróg gminnych, stanowiące załączniki nr 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w poszczególnych wydzielonych zadaniach w wysokości: Zadanie nr I - kwota 4000 złotych Zadanie nr II - kwota 5000 złotych Zadanie nr III - kwota 8000 złotych. W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na wszystkie wymienione wyżej zadania , kwota wadium jest sumą kwot wadium poszczególnych zadań. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr 10 8717 1022 2005 5000 0039 0005 z adnotacją wadium na przebudowę dróg gminnych 1.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 1.3) w gwarancjach bankowych, 1.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) , w terminie do dnia 2009-06-29. Sposób przekazania: wadium w formie ustalonej w pkt 1.2 - 1.5 siwz musi być zdeponowane w oryginale przed terminem składania ofert w pokoju nr 4 u pracownika zajmującego się zamówieniami publicznymi - Alicja Kozik, a na kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, zamawiający może potwierdzić odpowiednią adnotacją o wniesieniu wadium w niniejszym postępowaniu. W przypadku składania oferty droga pocztową do oferty należy dołączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz osobno dołączyć oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany pracownikowi zajmującemu się zamówieniami publicznymi , a jego ksero z adnotacją i podpisem o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. Zamawiający żąda aby oferta zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniądz zawierała zapis nieodwołalnej i bezwarunkowej , bez sporu zapłaty na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego kwoty wadium z tytułu zatrzymania wadium jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających warunki udziału w postępowaniu, oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; Wykonawca którego oferta została wybrana 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty, jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na poświadczenie spełnienia tego warunku dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia, albo terminu składania ofert. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; na potwierdzenie spełnienia warunku dołączyć wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Zamawiający wymaga od wykonawców wykazania doświadczenia w realizacji tego rodzaju robót budowlanych tj. : - wykonania co najmniej jednego zadania - o nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego z zagęszczeniem o wartości co najmniej 100 000 złotych oraz - wykonania co najmniej jednego zadania - o nawierzchni z płyt żelbetowych na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem, wytworzonej w betoniarce, lub na podsypce cementowo-piaskowej, o wartości tego zadania co najmniej 90 000 zł. dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane jest aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogi, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedłożenie informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, min 300 000 złotych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oświadczenie według załącznika nr 2 do siwz - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Kosztorysy ofertowe - opracowane według zał. Nr 1a - przedmiary robót, podpisane przez wykonawcę A.3) Parafowany wzór umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2 do niniejszej siwz C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga od wykonawców wykazania doświadczenia w realizacji tego rodzaju robót budowlanych tj. : - wykonania co najmniej jednego zadania - o nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego z zagęszczeniem o wartości co najmniej 100 000 złotych oraz - wykonania co najmniej jednego zadania - o nawierzchni z płyt żelbetowych na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem, wytworzonej w betoniarce, lub na podsypce cementowo-piaskowej, o wartości tego zadania co najmniej 90 000 zł. C.2) dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogi, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedłożenie informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, min 300 000 złotych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1, B2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji tego rodzaju robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, o wartościach wskazanych w walucie euro , a także dokument potwierdzający sytuacje finansową wykonawcy, zamawiający przeliczy według średniego kursu złotego w stosunku do euro na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r. tj. 3,8771zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/urzedow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Urzędów, ul. rynek 26, 23-250 urzędów, pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26 23-250 Urzędów, pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 29.10.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I 1). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Zadworze nr ewid. gruntu 523- odługości 430 m; 2). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Zadworze nr ewid. gruntu 657 o długości 375 m; 3). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Zadworze nr ewid. gruntu 231 o długości 480 m;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych jak dla KR 1-2 grubośćwarstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II 1) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Popkowice Księże nr ewid. gruntu 232 o długości 675 m; 2). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Skorczyce nr ewid. gruntu 757 o długości 637 m; 3). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Popkowice nr ewid. gruntu 415 o długości 650 m;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych jak dla KR 1-2, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, na wyszczególnionych wyżej odcinkach dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr III 1). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Rankowskie nr ewid. gruntu 605 i Góry nr ewid. 281, 280 i 414 o długości 1480 m; 2). Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych położonej w miejscowości Wierzbica nr ewid. gruntu 435 o długości 435 m;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych jak dla KR 1-2 gr. 5cm po zagęszczeniu na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm po zagęszczeniu, oraz nawierzchnia z płyt żelbetowych YUMBO 75x100x12 na podsypce cementowo piaskowej gr. 5 cm na powierzchni 405 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.