eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Kurs przyuczający do zawodu posadzkarz-glazurnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Sanok: Kurs przyuczający do zawodu posadzkarz-glazurnik
Numer ogłoszenia: 151460 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115744 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4655000, 4655015, faks 013 4655002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wymiar Sprawiedliwości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs przyuczający do zawodu posadzkarz-glazurnik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przyuczającego do zawodu Posadzkarz-glazurnik, realizowanego w opisanych niżej punktach dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Sanoku, biorących udział w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Kurs jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Liczba kursów : 1 2. W kursie uczestniczy 12 osadzonych. 3. Miejsce kursu: Areszt Śledczy w Sanoku. 4. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 25 maja 2012 r. 5. Kurs realizowany będzie w dni robocze, w godzinach: 8:00 - 15:30. 6. Wymiar godzinowy kursu wynosi łącznie 100 godzin (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna równa się 45 minut), z uwzględnieniem następującego podziału: - zajęcia teoretyczne : 20 godzin - zajęcia praktyczne : 80 godzin 7. Program szkolenia winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216).ponadto powinien zawierać: : 1) wykłady, ćwiczenia i praktyke, 2) organizacja stanowiska pracy, zasady wykonywania i obmiarowania robót posadzkowych i okładzinowych 3) podstawowe wiadomości z maszynoznawstwa budowlanego; materiały, 4) technologia pracy 5) zasady bezpieczeństwa i higieny prac 6)egzamin końcowy, Informacje dodatkowe dla Wykonawcy kursu: 1. Wykonawca przeszkoli osadzonych biorących udział w kursie w zakresie przepisów BHP. 2. Wykonawca zapewni i przeprowadzi badania lekarskie 12 osadzonym zakwalifikowanym do kursu oraz dla 2 osobom rezerwowym. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu, ubezpieczy każdego uczestnika danego kursu w niezbędnym zakresie (NNW) , a kopie polis przekaże Zamawiającemu. 4. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prowadzenia kursu Wykonawca powinien zgromadzić bezpośrednio od osadzonych wraz z chwilą rozpoczęcia kursu. 5. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom kursu: 1) materiały szkoleniowe (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek), których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem, a które po zakończeniu kursu przechodzą na jego własność. 2) nową odzież roboczą, i środki ochrony indywidualnej zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP- dla każdego uczestnika kursu, których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem 3) napoje w postaci kawy i herbaty oraz napoje chłodzące na czas trwania kursu 4) materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych (tj. materiały zużywalne i narzędzia) w wysokości do 40% kosztu ogólnego kursu. Na koniec kursu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. Zakup materiałów zużywalnych i narzędzi oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej zapewnia Wykonawca. Sprzęt i materiały zużywalne zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. 6. Zamawiający zapewni miejsce do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych oraz sprzęt zakupiony w ramach projektu. 7. Szkolenie zakończy się egzaminem końcowym z zagadnień teoretycznych oraz praktycznych przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia 8. Egzamin sprawdzający, przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. 9. Osoba, która uzyskała z egzaminu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, zgodne z typem kursu jaki ukończyła, wydanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Ponadto, każdy uczestnik kursu, który go ukończy, otrzyma certyfikat ( z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym). Koszt przeprowadzenia egzaminu i wydania zaświadczeń pokrywa Wykonawca. Wykonawca może dopuścić do egzaminu tylko te osoby, które mają nie więcej niż 20 % nieobecności. 10. Wykonawca, w ramach realizacji kursu, zapewni instruktorów do praktycznej nauki zawodu w przedmiotowym kursie. 11. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji i materiałów kursu, znakami zgodnymi z wytycznymi, dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzyć dokumentację w zapis o treści: szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 12. Wykonawca, zobowiązany jest do stosowania w dokumentacji kursu, jednoznacznego określenia formy kształcenia, która powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216). 13.Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu - w terminie do 5 dni od zakończenia kursu - kserokopie (podpisanych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów: 1) dziennik zajęć, 2) listy obecności uczestników kursu, 3) ewidencję czasu pracy wykładowców, 4) ankiety oceniające kurs, 5) listy potwierdzające materiałów szkoleniowych, odzieży ochronnej i materiałów szkoleniowych 6) kserokopie wydanych zaświadczeń i innych dokumentów, potwierdzających uczestnictwo w kursie, z zastrzeżeniem, że wydane dokumenty potwierdzają obecność uczestnika w co najmniej 80% godzin lekcyjnych objętych kursem, 7) listę potwierdzającą odbiór dokumentu ukończenia kursu, 8) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu i osób prowadzących kurs, 9) protokół z przeprowadzonego egzaminu końcowego, 10) wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów wykorzystanych do prowadzenia zajęć praktycznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kurs współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIMKAS Bogdan Radoń, Gąsówka 35, 38-204 Tarnowiec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7896,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.