Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-01
Zakopane: ZP/341/53/10 świadczenie usług wyceny nieruchomosci
Numer ogłoszenia: 151430 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/53/10 świadczenie usług wyceny nieruchomosci.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Przedmiot zamówienia: jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi wyceny nieruchomości na terenie Gminy Miasto Zakopane Zakres usług związanych z realizacją zamówienia obejmuje : Zadanie 1.Określenie wartości rynkowej projektowanej nieruchomości lokalowej: ilość 3 lokale L.p Nr projektowanej nieruchomości lokalowej Ulica/nr budynku uwagi 1 3 Słoneczna 3 2 2 Kościelna 11 3 14 Al. 3-go Maja 7A 4. 12 Al. 3-go Maja 6 Zadanie2.Określenie wartości nieruchomości gruntowej: w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności/ wycena prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego gruntu/ L.p Nr działki Obręb Powierzchnia Położenie/ulica 1. 246 123 0,0544 Podhalańska 2. 622 5 0,0725 Modrzejewska 3. 162 108 0,0571 Podhalańska 4. 243/4* 8 0,0246 Kościelna 5. 846/3* 5 0,0181 Al. 3-go Maja * budynek wielomieszkaniowy siedmiu użytkowników wieczystych /udział przynależny do lokalu mieszkalnego/ Zadanie3.Określenie wartości nieruchomości gruntowej w celu: sprzedaży jako przyległy grunt L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 706/1, 706/2, 706/3, 706/4 8 0,0646 2. 469/2 4 0,0047 Zadanie4.Określenie wartości nieruchomości gruntowej w celu: zamiany pomiędzy Gminą Miasto Zakopane o osobami fizycznymi L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 21/5, 21/6 na udziały w działce 919 5 Działki niezabudowane 2. 312/10 na działkę 313/4 6 Działki niezabudowane Zadanie5.Określenie wartości nieruchomości celem: sprzedaży w przetargu nieograniczonym L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 345, 625 12 0,0691 Zadanie6. Określenie wartości nieruchomości: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 276 9 0,2084 Wycena działki 2. 150/1, 150/2 12 0,1297 Wycena działki + budynku 7. Określenie wartości nieruchomości: w celu zakupu przez Gminę Miasto Zakopane L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 393/1, 394/1 14 0,1901 Wycena działek w kompleksie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi z których każda polegała na szacowaniu nie mniej niż 2 nieruchomości. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykażę ,że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą z uprawnieniami zawodowymi w zakresie szacowania nieruchomości, wpisaną do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych i ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że: W przypadku zwłoki w świadczeniu usług objętych postępowaniem, z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy , zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy - w formie aneksu - na podstawie pisemnego umotywowanego wniosku wykonawcy, zaakceptowanego przez zamawiającego . W trakcie obowiązywania umowy zamawiający dopuszcza zmianę cen wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian zawartej umowy w przypadku jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kosciuszki 13
34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówien publicznych pok. 8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kosciuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Określenie wartości rynkowej projektowanej nieruchomości lokalowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości rynkowej projektowanej nieruchomości lokalowej: ilość 4 lokale L.p Nr projektowanej nieruchomości lokalowej Ulica/nr budynku uwagi 1 3 Słoneczna 3 2 2 Kościelna 11 3 14 Al. 3-go Maja 7A 4. 12 Al. 3-go Maja 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Określenie wartości nieruchomości gruntowej: w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności/ wycena prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego gruntu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowej: w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności/ wycena prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego gruntu/ L.p Nr działki Obręb Powierzchnia Położenie/ulica 1. 246 123 0,0544 Podhalańska 2. 622 5 0,0725 Modrzejewska 3. 162 108 0,0571 Podhalańska 4. 243/4* 8 0,0246 Kościelna 5. 846/3* 5 0,0181 Al. 3-go Maja * budynek wielomieszkaniowy siedmiu użytkowników wieczystych /udział przynależny do lokalu mieszkalnego/.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Określenie wartości nieruchomości gruntowej w celu: sprzedaży jako przyległy grunt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowej w celu: sprzedaży jako przyległy grunt L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 706/1, 706/2, 706/3, 706/4 8 0,0646 2. 469/2 4 0,0047.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Określenie wartości nieruchomości gruntowej w celu: zamiany pomiędzy Gminą Miasto Zakopane o osobami fizycznymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowej w celu: zamiany pomiędzy Gminą Miasto Zakopane o osobami fizycznymi L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 21/5, 21/6 na udziały w działce 919 5 Działki niezabudowane 2. 312/10 na działkę 313/4 6 Działki niezabudowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Określenie wartości nieruchomości celem: sprzedaży w przetargu nieograniczonym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości celem: sprzedaży w przetargu nieograniczonym L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 345, 625 12 0,0691.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Określenie wartości nieruchomości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 276 9 0,2084 Wycena działki 2. 150/1, 150/2 12 0,1297 Wycena działki + budynku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Określenie wartości nieruchomości: w celu zakupu przez Gminę Miasto Zakopane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości: w celu zakupu przez Gminę Miasto Zakopane L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 393/1, 394/1 14 0,1901 Wycena działek w kompleksie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa ekwipunku skitourowego dla ratowników GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- Zakup sortów mundurowych - część I
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Wyceny nieruchomości - 2 części
- Wykonanie kompletu dokumentów inwentaryzacji budynków położonych na terenie działania OReg. AMW w Szczecinie
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.