Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-11
Giżycko: Przeprowadzenie szkoleń
a) |Kurs dokształcający kierowców przewożących rzeczy|
oraz
b) |Kurs dokształcający kierowców przewożących osoby|
Numer ogłoszenia: 151403 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku , ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 429 64 40, faks 087 429 64 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pup.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń a) |Kurs dokształcający kierowców przewożących rzeczy| oraz b) |Kurs dokształcający kierowców przewożących osoby|.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)|Kurs dokształcający kierowców przewożących rzeczy|-Szkolenie dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Giżycku oraz skierowanych przez Zamawiającego po przeprowadzeniu kwalifikacji na kurs. Szkolenie współfinansowane jest w ramach projektu |Praca - najlepszy wybór| współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (PO KL 2007 - 2013). szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych posiadających wykształcenie co najmniej podstawowe|gimnazjalne oraz ważne prawo jazdy kat. C wydane do dnia 10 września 2009r. Szkolenie prowadzone będzie w jednej grupie. Całkowity zakres szkolenia obejmuje 42,35 godzin w formie zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym 8 godzin w zakresie metod aktywnego poszukiwania pracy. b)|Kurs dokształcający kierowców przewożących osoby|- Szkolenie dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Giżycku oraz skierowanych przez Zamawiającego po przeprowadzeniu kwalifikacji na kurs. Szkolenie współfinansowane jest w ramach projektu |Praca - najlepszy wybór| współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (PO KL 2007 - 2013). szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych posiadających wykształcenie co najmniej podstawowe|gimnazjalne oraz ważne prawo jazdy kat. D wydane do dnia 10 września 2008r. Szkolenie prowadzone będzie w jednej grupie. Całkowity zakres szkolenia obejmuje 42,35 godzin w formie zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym 8 godzin w zakresie metod aktywnego poszukiwania pracy. (dotyczy a i b)- Zamawiający wymaga, aby szkolenia odbywały się w kolejno następujących po sobie dniach powszednich, max. po 8 godzin zegarowych dziennie dla jednego uczestnika, w godzinach miedzy 8:00 a 18:00. Obowiązek przeprowadzania szkoleń w dni powszednie oznacza, że niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. Każde szkolenie musi być przeprowadzone oddzielnie niezależnie od siebie. Zamawiający nie dopuszcza przeprowadzenia wspólnego szkolenia części a i b. Dotyczy części a: program szkolenia winien obejmować: Zasady przewozu rzeczy,Przepisy ruchu drogowego, Przepisy regulujące wykonanie transportu drogowego,Właściwości techniczne pojazdu Pierwsza pomoc,Zawodowe manewrowanie i racjonalne prowadzenie pojazdu,Mocowanie i transport ładunków,Środowisko ekonomiczne w sektorze transportu,Zajęcia praktyczne - 4,35 h,Metody aktywnego poszukiwania pracy - 8 h. Dotyczy części b: program szkolenia winien obejmować: Zasady przewozu osób,Odpowiedzialność kierowcy, zachowanie wobec pasażerów,Kontrola przed odjazdem,Przewóz poszczególnych grup osób Urządzenia bezpieczeństwa w autobusach,Licencje, zwolnienia i ich rodzaje Przewóz drogowy osób w stosunku do innych rodzajów transportu osobowego,Zajęcia praktyczne - 4,35 h,Metody aktywnego poszukiwania pracy - 8 h.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP - załącznik nr. 1 do SIWZ. Na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 Ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie powyższego przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie-załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podsatwie wykazu bazy techniczno-dydaktycznej niezbędnej do wykonania szkolenia wraz z informacją o podstawie do dysponowania jej zasobami- załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia-załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w postaci CV wykładowców/instruktorów niezbędne do wykonania zamówienia oraz oświadczeniem-załącznik nr 5 do SIWZ podpisanym przez każdą z osób wskazanych w wykazie. Osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą legitymować się wykształceniem min. średnim oraz posiadać wymagane uprawnienia przewidziane prawem i co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe tożsame lub podobne pod względem zawartości merytorycznej do przedmiotu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podsatwie oświadczenia z art. 22, ust.1 Ustawy PZP-załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY-załącznik nr 7do SIWZ, Wypełniony PROGRAM SZKOLENIA-załącznik nr 8 do SIWZ, PRELIMINARZ KOSZTÓW-załącznik nr 9 do SIWZ Zaparafowany WZÓR UMOWY-załącznik nr 10 do SIWZ. Potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych-Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Licz przepr w okres ostat 3 lat przed upływ term skład ofert szkoleń tożsamych lub podobnych pod względem zawart meryt do przedmiotu zamówówienia - 15
- 3 - Posiadanie akredytacji dla szkol. w zakres zagadnień dot szkoleń tożsamych lub podobnych pod względem zawart meryt do przedmiotu zamówienienia - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gizycko.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku, ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku, ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko pokój nr 15-sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie współfinansowane będzie w ramach projektu Praca - najlepszy wybór współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (PO KL 2007 - 2013)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj" - III
- ROBOTA BUDOWLANA - REMONT POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU NR 6 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GOŁDAPI.
- Wykonanie zasilania energetycznego tymczasowego obozowiska w Antonowie
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń technicznych dotyczących transportu kolejowego
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 20 osób w wieku 18-25 lat, uczestników projektu "Aktywni z OHP" (1)
- Szkolenie "Spawanie stali niestopowych metodą MAG - 135 moduł I, II, III"
- Szkolenie "Spawanie stali metodą TIG-141moduł I"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.