eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-22

Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 151402 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu , ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3680622, faks 71 3680491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zadanie 1: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczania lub wydania odbiorcy, w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 1529 z późn. zm.) w tym: - odbiór przesyłek listowych i paczek z siedziby Zamawiającego Zadanie 2: świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu polegających na przyjmowaniu, przewożeniu i doręczaniu w gwarantowanych terminach przesyłek kurierskich oraz ich ewentualnych zwrotów do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczania lub wydania odbiorcy, w rozumieniu ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. z 2000 r. Nr 50, poz. 601 z późn. zm.) oraz w powiązaniu z ustawą Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 1529 z późn. zm.), w tym: - świadczenie w ramach usług kurierskich usługi przesyłki pobraniowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów - wydawanie Zamawiającemu opakowań specjalnych za pokwitowaniem zgodnie z wcześniejszym telefonicznym lub pisemnym zamówieniem wg opisu przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ, stanowiących jednocześnie Specyfikację asortymentowo-cenową..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00-7, 64.11.00.00-0, 64.12.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania 1: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku (posiadanie prawa do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranicą) Wykonawca przedłoży do oferty aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych. Dla zadania 2: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (usługa pocztowa) i wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto każda i przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca potwierdzi spełnienie wymagań w załączniku nr 5 do SIWZ Wykaz usług. Do wymienionych usług należy przedstawić dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w powyższym wykazie usług zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Dla zadania 2: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada w każdej gminie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej co najmniej jedna placówkę pocztową, której główną działalnością jest działalność pocztowa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca potwierdzi wymagania w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy oraz wskaże adres strony internetowej, na której wymienione są placówki pocztowe Wykonawcy lub można zlokalizować każdą z nich, celem umożliwienia Zamawiającemu sprawdzenia spełniania tego warunku lub przekaże Zamawiającemu wraz z ofertą listę w/w placówek w formie pisemnej bądź elektronicznej. Dla zadania 2: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania 1 (lub dla zadania 1 i 2 łącznie): Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (jeżeli z przedstawionego dokumentu nie będzie wynikało, że ubezpieczenie jest opłacone, Wykonawca powinien dołączyć dokument potwierdzający opłacenie składek ubezpieczeniowych, np. kopię przelewu). Polisa winna być ważna w dniu składania ofert. Dla zadania 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (jeżeli z przedstawionego dokumentu nie będzie wynikało, że ubezpieczenie jest opłacone, Wykonawca powinien dołączyć dokument potwierdzający opłacenie składek ubezpieczeniowych, np. kopię przelewu). Polisa winna być ważna w dniu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 12 i 14 Części X SIWZ - oświadczenie podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca, stanowiące zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - dokumenty potwierdzające dysponowanie zasobami innych podmiotów do realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca powołuje się na zasoby tych podmiotów - dowody wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (pkt. 17 Części X SIWZ) - wykaz placówek pocztowych zlokalizowanych na terenie kraju w poszczególnych gminach (dla zad. 1)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli nastąpi zmiana przepisów podatkowych, w tym zmiana VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ue.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego bud. A wejście A1 pok. 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego bud. A wejście A1 pok. 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczania lub wydania odbiorcy, w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 1529 z późn. zm.) w tym: - odbiór przesyłek listowych i paczek z siedziby Zamawiającego wg opisu przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku nr 2a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00-7, 64.11.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Liczba placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju - 15
    • 3. Liczba osób, które będą zatrudniane do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu polegających na przyjmowaniu, przewożeniu i doręczaniu w gwarantowanych terminach przesyłek kurierskich oraz ich ewentualnych zwrotów do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczania lub wydania odbiorcy, w rozumieniu ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. z 2000 r. Nr 50, poz. 601 z późn. zm.) oraz w powiązaniu z ustawą Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 1529 z późn. zm.), w tym: - świadczenie w ramach usług kurierskich usługi przesyłki pobraniowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów - wydawanie Zamawiającemu opakowań specjalnych za pokwitowaniem zgodnie z wcześniejszym telefonicznym lub pisemnym zamówieniem wg opisu przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku nr 2b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00-7, 64.12.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Liczba osób, które będą zatrudniane do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.