eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU (ODBIÓR WRAZ Z TRANSPORTEM) ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH, ODPADÓW WTÓRNYCH SEGREGOWANYCH, ORAZ ODPADÓW POWSTAŁYCH Z PROCESU UTRZYMANIA I PIELĘGNACJI TERENÓW ZIELONYCH (X CZĘŚCI)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU (ODBIÓR WRAZ Z TRANSPORTEM) ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH, ODPADÓW WTÓRNYCH SEGREGOWANYCH, ORAZ ODPADÓW POWSTAŁYCH Z PROCESU UTRZYMANIA I PIELĘGNACJI TERENÓW ZIELONYCH (X CZĘŚCI)
Numer ogłoszenia: 151381 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU (ODBIÓR WRAZ Z TRANSPORTEM) ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH, ODPADÓW WTÓRNYCH SEGREGOWANYCH, ORAZ ODPADÓW POWSTAŁYCH Z PROCESU UTRZYMANIA I PIELĘGNACJI TERENÓW ZIELONYCH (X CZĘŚCI).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYWÓZ (ODBIÓR WRAZ Z TRANSPORTEM) ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH, ODPADÓW WTÓRNYCH SEGREGOWANYCH, ORAZ ODPADÓW POWSTAŁYCH Z PROCESU UTRZYMANIA I PIELĘGNACJI TERENÓW ZIELONYCH.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a także spełniają warunki zawarte w SIWZ. Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami w specyfikacji oraz właściwe potwierdzenie kserokopii dokumentów z oryginałem. Przy dokonaniu oceny spełnianie warunków Zamawiający będzie się kierował zasadą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Formularz Nr 2, 3) propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz Nr 3, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych: niesegregowanych o kodzie 200301 - dot. części: I-IX, odpadów segregowanych o kodach 200139 - dot. części: I, II, IV-VII, 200102 - dot. części: I, II, IV-VII, 200101 - dot. części: I, II, IV-IX, oraz odpadów powstałych z procesu utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych o kodzie 200201 - dot. części X, wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce świadczenia usług. Dla odpadów przewidzianych do transportu poza teren gminy wymagane jest dodatkowe zezwolenie na transport odpadów, 6) aktualny dokument stwierdzający gotowość przyjęcia odpadów przez prowadzącego działalność w zakresie odzysku/unieszkodliwiania odpadu, do miejsc prawnie dopuszczonych względem ich odzysku/unieszkodliwienia, wraz z podaniem kodu odpadu przed rozpoczęciem tegoż procesu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.rzi.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, p. 101 - kancelaria jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Jednostka Wojskowa 1946 w m. Milicz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych: a) dostarczanie pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych, b) opróżnianie pojemników 1 raz w tygodniu, zgodnie z harmonogramem ustalonym z Kierownikiem Wojskowej Administracji Koszar i w godzinach ustalonych z Kierownikiem WAK, c) wymiana pojemników, kontenerów do gromadzenia odpadów o kodzie 20 03 01 na koszt Wykonawcy, gdy zużycie ich następuje w wyniku naturalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy najpóźniej w terminie 7 dni od zgłoszenia, d) uprzątnięcie odpadów luzem, pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu, e) odstawienie pojemników opróżnionych na miejscu lokalizacji, f) wykonanie ewentualnych dodatkowych wywozów wg potrzeb na odrębne zlecenie, g) wywożenie odpadów do miejsca, gdzie będą one przekazywane celem odzysku lub unieszkodliwiania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - 2 OWT w Jastrzębiu Śląskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych: a) dostarczanie pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych, b) opróżnianie pojemników 1 raz w miesiącu (zgodnie z harmonogramem ustalonym z Kierownikiem WAK oraz w razie potrzeby na telefoniczne zgłoszenie Wojskowej Administracji Koszar i w godzinach ustalonych z Kierownikiem WAK. Terminy opróżniania pojemników będą podawane z minimum trzydniowym wyprzedzeniem), c) wymiana pojemników, kontenerów do gromadzenia odpadów o kodach 20 03 01, 20 01 39, 20 01 02, 20 01 01 na koszt Wykonawcy, gdy zużycie ich następuje w wyniku naturalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy najpóźniej w terminie 7 dni od zgłoszenia, d) uprzątnięcie odpadów luzem, pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu, e) odstawienie opróżnionych pojemników na miejscu lokalizacji, f) wykonanie ewentualnych dodatkowych wywozów wg potrzeb na odrębne zlecenie, g) wywożenie odpadów do miejsca, gdzie będą one przekazywane celem odzysku lub unieszkodliwiania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - WKU w Świdnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywozu odpadów komunalnych: a) dostarczanie pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych, b) opróżnianie pojemników na telefoniczne zgłoszenie Wojskowej Administracji Koszar i w terminie nie przekraczającym 48 godzin od zgłoszenia, w godzinach ustalonych z Kierownikiem WAK, c) wymiana pojemników, kontenerów do gromadzenia odpadów o kodach 20 03 01, na koszt Wykonawcy, gdy zużycie ich następuje w wyniku naturalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy najpóźniej w terminie 7 dni od zgłoszenia, d) uprzątnięcie odpadów luzem, pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu, e) odstawienie pojemników opróżnionych na miejscu lokalizacji, f) wykonanie ewentualnych dodatkowych wywozów wg potrzeb na odrębne zlecenie, g) wywożenie odpadów do miejsca, gdzie będą one przekazywane celem odzysku lub unieszkodliwiania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Jednostki Wojskowe 1946 i 4231 w m. Komprachcice i Polska Nowa Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych: a) dostarczanie pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych, b) opróżnianie pojemników na telefoniczne zgłoszenie Wojskowej Administracji Koszar, w terminie nie przekraczającym 48 godzin od zgłoszenia, w godzinach ustalonych z Kierownikiem WAK, c) wymiana pojemników, kontenerów do gromadzenia odpadów o kodach 20 03 01, 20 01 39, 20 01 02, 20 01 01 na koszt Wykonawcy, gdy zużycie ich następuje w wyniku naturalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy najpóźniej w terminie 7 dni od zgłoszenia, d) uprzątnięcie odpadów luzem, pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu, e) odstawienie opróżnionych pojemników na miejscu lokalizacji, f) wykonanie ewentualnych dodatkowych wywozów wg potrzeb na odrębne zlecenie, g) wywożenie odpadów do miejsca, gdzie będą one przekazywane celem odzysku lub unieszkodliwiania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Jednostka Wojskowa 1946 Krapkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych i odpadów segregowanych: a) dostarczanie pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych, b) opróżnianie pojemników na telefoniczne zgłoszenie Wojskowej Administracji Koszar, w terminie nie przekraczającym 48 godzin od zgłoszenia, w godzinach ustalonych z Kierownikiem WAK, c) wymiana pojemników, kontenerów do gromadzenia odpadów o kodach 20 03 01, 20 01 39, 20 01 02, 20 01 01 na koszt Wykonawcy, gdy zużycie ich następuje w wyniku naturalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy najpóźniej w terminie 7 dni od zgłoszenia, d) uprzątnięcie odpadów luzem, pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu, e) odstawienie pojemników opróżnionych na miejscu lokalizacji, f) wykonanie ewentualnych dodatkowych wywozów wg potrzeb na odrębne zlecenie, g) wywożenie odpadów do miejsca, gdzie będą one przekazywane celem odzysku lub unieszkodliwiania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Jednostka Wojskowa 2286 w m. Szumirad i Sieraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych: a) dostarczanie pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych, b) opróżnianie pojemników na telefoniczne zgłoszenie Wojskowej Administracji Koszar, w terminie nie przekraczającym 48 godzin od zgłoszenia, w godzinach uzgodnionych z przedstawicielem JW. 2286, c) wymiana pojemników, kontenerów do gromadzenia odpadów o kodach 200301, 200139, 200102, 200101 na koszt Wykonawcy, gdy zużycie ich następuje w wyniku naturalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy najpóźniej w terminie 7 dni od zgłoszenia, d) uprzątnięcie odpadów luzem, pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu, e) odstawienie pojemników opróżnionych na miejscu lokalizacji, f) wykonanie ewentualnych dodatkowych wywozów wg potrzeb na odrębne zlecenie, g) wywożenie odpadów do miejsca, gdzie będą one przekazywane celem odzysku lub unieszkodliwiania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII - Jednostka Wojskowa 4161 Kłodzko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych: a) dostarczanie pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych, b) opróżnianie pojemników na telefoniczne zgłoszenie Wojskowej Administracji Koszar, w terminie nie przekraczającym 48 godzin od zgłoszenia, w godzinach ustalonych z Kierownikiem WAK, c) wymiana pojemników, kontenerów do gromadzenia odpadów o kodach 20 03 01, 20 01 39, 20 01 02, 20 01 01 na koszt Wykonawcy, gdy zużycie ich następuje w wyniku naturalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy najpóźniej w terminie 7 dni od zgłoszenia, d) uprzątnięcie odpadów luzem, pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu, e) odstawienie pojemników opróżnionych na miejscu lokalizacji, f) wykonanie ewentualnych dodatkowych wywozów wg potrzeb na odrębne zlecenie, g) wywożenie odpadów do miejsca, gdzie będą one przekazywane celem odzysku lub unieszkodliwiania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII - WKU w Kędzierzynie Koźlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych: a) dostarczanie pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych, b) wymiana pojemników, kontenerów do gromadzenia odpadów o kodzie 200301 na koszt Wykonawcy, gdy zużycie ich następuje w wyniku naturalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy najpóźniej w terminie 7 dni od zgłoszenia, c) wywożenie odpadów komunalnych z pojemników oraz kontenerów na zgłoszenie telefoniczne przez Zleceniodawcę, d) uprzątnięcie odpadów luzem, pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu, e) odstawienie pojemników opróżnionych na miejscu lokalizacji, f) wykonanie ewentualnych dodatkowych wywozów wg potrzeb na odrębne zlecenie, g) wywożenie odpadów do miejsca, gdzie będą one przekazywane celem odzysku lub unieszkodliwiania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX - WKU w Nysie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych: a) dostarczanie pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych, b) wymiana pojemników, kontenerów do gromadzenia odpadów o kodzie 200301 na koszt Wykonawcy, gdy zużycie ich następuje w wyniku naturalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy najpóźniej w terminie 7 dni od zgłoszenia, c) wywożenie odpadów komunalnych z pojemników oraz kontenerów 1 raz w tygodniu oraz na zgłoszenie telefoniczne przez Zleceniodawcę, d) uprzątnięcie odpadów luzem, pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu, e) odstawienie pojemników opróżnionych na miejscu lokalizacji, f) wykonanie ewentualnych dodatkowych wywozów wg potrzeb na odrębne zlecenie, g) wywożenie odpadów do miejsca, gdzie będą one przekazywane celem odzysku lub unieszkodliwiania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X - Jednostki Wojskowe 1907 i 4581 w Opolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów o kodzie 20 02 01: a) dostarczanie kontenera do gromadzenia odpadów o kodzie 20 02 01, b) opróżnianie kontenera na telefoniczne zgłoszenie Wojskowej Administracji Koszar, w terminie nie przekraczającym 48 godzin od zgłoszenia, w godzinach ustalonych z Kierownikiem WAK c) wymiana kontenera do gromadzenia odpadów o kodzie 20 02 01 na koszt Wykonawcy, gdy zużycie ich następuje w wyniku naturalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy najpóźniej w terminie 7 dni od zgłoszenia, d) uprzątnięcie odpadów luzem, pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu, e) odstawienie opróżnionego kontenera na miejscu lokalizacji, f) wykonanie ewentualnych dodatkowych wywozów wg potrzeb na odrębne zlecenie, g) wywożenie odpadów do miejsca, gdzie będą one poddane sortowaniu lub kompostowaniu bądź przekazywane celem odzysku/unieszkodliwiania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.