eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Wykonanie systemu audiowizualnego, nagłośnienia, techniki sceny i oświetlenia scenicznego wraz z nadrzędnym systemem centralnego sterowania oraz wyposażeniem użytkowym sal dydaktycznych i zaplecza sceny dla Auli Szkoły Muzycznej w Szamotułach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Szamotuły: Wykonanie systemu audiowizualnego, nagłośnienia, techniki sceny i oświetlenia scenicznego wraz z nadrzędnym systemem centralnego sterowania oraz wyposażeniem użytkowym sal dydaktycznych i zaplecza sceny dla Auli Szkoły Muzycznej w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 151373 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93875 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wacława z Szamotuł, ul. 3 Maja 8, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2921318, faks 0-61 2921318.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu audiowizualnego, nagłośnienia, techniki sceny i oświetlenia scenicznego wraz z nadrzędnym systemem centralnego sterowania oraz wyposażeniem użytkowym sal dydaktycznych i zaplecza sceny dla Auli Szkoły Muzycznej w Szamotułach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie systemu audiowizualnego, nagłośnienia, techniki sceny i oświetlenia scenicznego wraz z nadrzędnym systemem centralnego sterowania oraz wyposażeniem użytkowym sal dydaktycznych i zaplecza sceny dla Auli Szkoły Muzycznej w Szamotułach. Wszystkie urządzenia i instalacje nagłośnieniowe i oświetleniowe muszą posiadać certyfikaty CE, atesty, homologacje lub deklaracje zgodności oraz dokumenty dopuszczające do sprzedaży i użytku. 2. Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu koncepcję wykonania instalacji audio-video w Sali dydaktycznej oraz w studiu nagrań dla dostarczanego wyposażenia 3. W zakresie przedmiotu zamówienia należy wykonać modernizację studia nagrań - montażem okna z szybą akustyczną RW40 dB. 4. Szczegółowy opis urządzeń wraz z parametrami technicznymi stanowiących przedmiot zamówienia, zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ: 5. Dokumentacja projektowa - pierwotna dostępna na stronie internetowej: www.bip.e-ca.pl/0506 w zakładce Zamówienia publiczne. 6. Zakres prac obejmuje wykonanie zabezpieczenia p.poż. RE 60 minut, podciągów stalowych HEB200 w pomieszczeniu piwnicy 00.3. 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dotyczą instalacji audiowizualnej oraz nagłośnienia, techniki sceny i oświetlenia scenicznego wraz z nadrzędnym systemem centralnego sterowania. - Projekt rozmieszczenia urządzeń z trasą kablową. 8. Miejsce realizacji zadania: Aula Szkoły Muzycznej w Szamotułach, ul. 3-go Maja 8. 9. Z uwagi na idealny stan techniczny i estetyczny obiektu (obiekt na gwarancji budowlanej) przed złożeniem oferty zaleca się jako niezbędne, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiekcie, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 10. Sprzęt i materiały stanowiące przedmiot dostawy i montażu muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 2015 i pochodzić z seryjnej produkcji, zakupione przez Wykonawcę z legalnych kanałów dystrybucji na terenie Polski (aby gwarancja na poszczególne komponenty była realizowana na terenie kraju). 11. Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń, instalacji, wyrządzonych szkód podczas wykonywania robót i dokona stosownych napraw wymaganych przez administratorów uszkodzonych obiektów, 12. Podstawą rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie protokół odbioru końcowego prac montażowych oraz poprawnie wystawiona na jego podstawie faktura. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. 13. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane), polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów bhp i p.poż. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, własne oraz innych osób znajdujących się w miejscu prowadzenia prac oraz na swój koszt zabezpiecza urządzenia, sprzęt i materiały pozostawione na miejscu prac. 15. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie utylizację odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 16. Kody Wspólnego Słownika Zamówień - 31.52.72.60.-6 System oświetleniowy 32.34.24.00.-6 Sprzęt nagłaśniający 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 32300000-6 Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32322000-6 Urządzenia multimedialne 32340000-8 Mikrofony i głośniki 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca składa jedną ofertę na całość zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 19. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia a także w momencie reklamacji, jeżeli będzie to konieczne i wymagane przez Zamawiającego, dostawa porównywalnego (zamiennika) zareklamowanego sprzętu na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy na okres reklamacji. Termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, końcowego protokołu odbioru. 20. Wykonawca podczas odbioru końcowego niniejszego zamówienia przekaże wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia : opieczętowane i datowane (na dzień odbioru) karty gwarancyjne, certyfikaty, atesty lub inne dokumenty stwierdzające zgodność wyrobu z określonymi przepisami lub normami) oraz instrukcje obsługi w języku polskim. 21.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia podstawowego szkolenia w obsłudze zamontowanych urządzeń co najmniej 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego. 22. Udzielona gwarancja nie wyklucza możliwości dochodzenia swoich praw przez Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady, a początkiem biegu terminu rękojmi jest wydanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu po pozytywnym podpisaniu końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 23. Jeżeli w dokumentacji do wykonania przedmiotowego zamówienia zostały przedstawione wskazania techniczne, materiały, urządzenia lub osprzęt wskazujące na konkretnego producenta, należy traktować je jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, materiały, urządzenia lub osprzęt z zachowaniem odpowiednich, równoważnych (tj. nie gorszych niż wskazane) parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego przedmiotu zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, sprawdzeń, badań i opinii na temat przyjętych przez siebie rozwiązań, materiałów, urządzeń i osprzętu. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań i materiałów (produktów) równoważnych do tych, jakie zostały wskazane w dokumentacjach technicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE (Unii Europejskiej) oraz będą posiadały parametry takie same lub zbliżone do tych, jakie zostały określone w dokumentacji technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMAGE RECORDING SOLUTIONS Sp. z o.o., ul. Arkuszowa 190, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 563414,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 796126,38

  • Oferta z najniższą ceną: 796126,38 / Oferta z najwyższą ceną: 796126,38

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.