eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościachDobrogoszcz - Puc, Kościerska Huta, Skorzewo; budowa sieci wodociągowej w miejscowościachNowy Klincz, Niedamowo, Dębogóry, Mały Klincz - Zielenin i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościachWdzydze, Wielki Podleś, Mały Klincz gm. Kościerzyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Kościerzyna: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Dobrogoszcz - Puc, Kościerska Huta, Skorzewo; budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Nowy Klincz, Niedamowo, Dębogóry, Mały Klincz - Zielenin i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Wdzydze, Wielki Podleś, Mały Klincz gm. Kościerzyna
Numer ogłoszenia: 151369 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6866342, faks 058 6866960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Dobrogoszcz - Puc, Kościerska Huta, Skorzewo; budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Nowy Klincz, Niedamowo, Dębogóry, Mały Klincz - Zielenin i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Wdzydze, Wielki Podleś, Mały Klincz gm. Kościerzyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Dobrogoszcz - Puc, Kościerska Huta, Skorzewo; budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Nowy Klincz, Niedamowo, Dębogóry, Mały Klincz, Mały Klincz - Zielenin i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Wdzydze, Wielki Podleś, Mały Klincz gm. Kościerzyna. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Wdzydze. Inwestycja obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Wdzydze gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 45/1, 45/9, 107/2, 107/22. - roboty ziemne i montażowe - ułożenie sieci kanalizacyjnej sanitarnej ciśnieniowej należy wykonać metodą bezwykopową - metodą przewiertu sterowalnego (wiertnicą horyzontalną), - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie sieci kanalizacji ściekowej - od węzła S1 do węzła S26 zaprojektowano sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej z rury PE100RC SDR17 Dn110 (110x6,6mm) o łącznej długości L=394,200 m. W węźle S1 należy wykonać włączenie projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej Dn110 PE do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej Dn110 PE. Podłączenie do sieci PE 110 należy wykonać przy użyciu mufy elektrooporowej. W węźle S26 należy wykonać włączenie do istniejące oczyszczalni ścieków, Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 2. Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami w m. Nowy Klincz.Inwestycja obejmuje przebudowę i rozbudowę sieci wodociągowej DN90 w m. Nowy Klincz gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 112/1, 112/2, 112/3, 112/4, 117/2, 121, 122, 123/1, 124, 127/10, 174, 462. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne i montażowe - wykopy otwarte należy wykonywać jako wąsko - przestrzenne (szerokość dna mniejsza niż 1,5m), umocnienie ścian wykopów, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - rozbudowa sieci wodociągowej W1-W14 - z rury PE PN 10 -SDR17-zw 90x5,4mm, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego, o łącznej długości L=221,0 m. Roboty ziemne wykonać metodą wykopu otwartego na odcinku W1 - W11 oraz metodą przewiertu sterowalnego na odcinku W11- W14. Włączenie przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej do istniejącego w działce drogowej nr 462 wodociągu DN 90 wykonać w miejscu oznaczonym znacznikiem W1. Wpięcia przyłączy wykonać z zastosowaniem nawiertki typu NWZ z zasuwką miękkouszczelniającą DN40. Na trasie projektowanego wodociągu zaprojektowano hydrant nadziemny łamany DN80 oznaczony znacznikiem H1, - przebudowa sieci wodociągowej W15-W18 - z rury PE PN 10 -SDR17-zw 90x5,4mm, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego, o łącznej długości L=81,0 m. Roboty ziemne wykonać metodą przewiertu sterowalnego na odcinku W15- W18. Włączenie przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej do istniejącego w działce drogowej nr 174 - ul. Towarowa wodociągu DN 90 wykonać w miejscu oznaczonym znacznikiem W15. Na trasie projektowanego wodociągu zaprojektowano hydrant nadziemny łamany DN80 oznaczony znacznikiem H2, - przyłącza wodociągowe od projektowanej sieci PE DN90 do istniejących budynków zlokalizowanych na terenie objętym projektem zaprojektowano z rur polietylenowych typu PE PN 10 SDR17 40 x 2,4, Długość przyłącza jest równa: -W5-W5.1 L=16,5m; -W6-W6.1 L=11,1m; -W7-W7.2 L=23,7m; -W8-W8.1 L=2,0m; -W9-W9.2 L=18,1m; Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 3. Przebudowa sieci wodociągowej w m. Niedamowo. Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej sieci wodociągowej DN90 w m. Niedamowo gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 105 i 187/5. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne - wykopy otwarte, wąsko - przestrzenne (szerokość dna mniejsza niż 1,5m), umocnienie ścian wykopów, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie sieci wodociągowej z rury PE PN 10-SDR17-zw 90x5,4mm, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego, o łącznej długości L=372,6 m. Włączenie przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej do istniejącego w działce drogowej nr 187/5 wodociągu DN 90 wykonać w miejscu włączenia istniejącego zestawu hydrantowego - oznaczonego znacznikiem S1. Przepięcia istniejących przyłączy w40 oznaczonych znacznikiem S5.1, S12 i S13 dokonać z zastosowaniem trójników żeliwnych, kołnierzowych DN80/50/90 z zasuwą DN50. Stosować armaturę zaporową żeliwną, typu kołnierzowego z miękko uszczelniającym klinem. Na trasie projektowanego wodociągu należy przebudować istniejące hydranty nadziemne łamane, oznaczone znacznikami H1 i H2, Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 4. Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Dębogóry. Inwestycja obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej PVC DN110 w m. Dębogóry gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 57, 169 i 170. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne, wykopy otwarte, wąsko - przestrzenne (szerokość dna mniejsza niż 1,5m), umocnienie ścian wykopów, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie sieci wodociągowej z rury PE PN 10 -SDR17-zw 90x5,4mm, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego, o łącznej długości L=83,2 m. Włączenie projektowanej sieci wodociągowej do istniejącego w działce drogowej nr 57 i 170 wodociągu DN 110 wykonać przy użyciu kształtek żeliwnych kołnierzowych z zastosowaniem łączników kołnierzowych do rur PE. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 5. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Wielki Podleś.Inwestycja obejmuje wykonanie kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 z przyłączami do granic działek budowlanych w m. Wielki Podleś gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 62, 82/1, 82/2, 82/4. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne - wykopy otwarte, wąsko - przestrzenne (szerokość dna mniejsza niż 1,5m), umocnienie ścian wykopów, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - projektowany kanał sanitarny DN200, o długości 79,7m - od istniejącego w działce drogowej nr 92 kanału sanitarnego PVC ks200, zaprojektowano z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 200 x 5,9mm. Włączenia projektowanego kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 do istniejącej sieci dokonać poprzez projektowaną studnię rewizyjną bet. S1 DN1200. Projektowaną sieć zakończyć studnią rewizyjną betonową DN 1200. Kanał wykonać z zachowaniem wytycznych dot. wykonywania prac ziemnych, - wykonanie przyłączy do granic działek budowlanych - 3 odcinki przyłącza kanalizacji sanitarnej, od projektowanego w działce drogowej nr 92 kanału sanitarnego PVC PN200, do dz. nr: - 82/1- odcinek S2-S2.2 o długości L=8,2 m; - 82/2- odcinek S3-S3.2 o długości L=8,1 m; - 82/3- odcinek S4-S4.2 o długości L=80 m; zaprojektowano z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 160 x 4,7mm. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 6. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dobrogoszcz oraz rozbudowa sieci wodociągowej w m. Dobrogoszcz- Puc.Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dobrogoszcz do stolarni oraz rozbudowa sieci wodociągowej Dobrogoszcz-Puc na dz. nr 244, 221, 246/4, 306 obręb Dobrogoszcz, dz. nr 50, 102 obręb Puc. Inwestycja obejmuje: - usunięcie drzew i krzewów, przewidziano usunięcie 11 drzew i 1,5 m2 krzewów, Wycinki drzew i krzewów oraz posadzenia nowych dokona Zamawiający, - roboty ziemne - wykopy otwarte, szeroko - przestrzenne, wykopy do głębokości 4 m, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie sieci wodociągowej PE 100 DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10 o długości 879,3 m zgrzewane doczołowo wykonywanej w wykopach otwartych oraz z rur wodociągowych PE 100-RC, DN 110 x 6,6, SDR 17, PN 10 o długości 660,5 m wykonywanej metodą przewiertu sterowanego wraz z hydrantami technologicznymi nadziemnymi. Projektowane sieci wodociągowe będą włączone do istniejącego wodociągu w miejscu przedstawionym na rysunku zagospodarowania terenu jako węzeł W1 i W68. Projektowany wodociąg PE Dn110 włączyć w węźle W1 do istniejącej sieci wodociągowej PE Dn110 przy pomocy trójnika PE 110. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 7. Budowa sieci wodociągowej w m. Mały Klincz - Zielenin.Inwestycja obejmuje budowę sieci wodociągowej w m. Mały Klincz - Zielenin gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. dz. nr 69/12, 68/1, 67/1, 47, 58, 56, 55, 54 obręb Mały Klincz, dz. nr 147/6, 148,158/5, 259/2, 259/1, 159, 149, 162, 170, 167, 169/5 obręb Zielenin. Inwestycja prowadzona będzie w pasie drogi wojewódzkiej, powiatowej i gminnej na terenie miejscowości Mały Klincz i Zielenin. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne - wąsko - przestrzenne szalowane, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie sieci wodociągowej z rur wodociągowych PE 100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo o długości 1298,7 m oraz z rur wodociągowych PE 100-RC , DN 110 x 6,6, SDR 17, PN, zagrzewane doczołowo o długości 1092,6 m. Przejścia poprzeczne przez drogę powiatową oraz drogę wojewódzką wykonane będą w rurach ochronnych PE DN 225 x 20,5 mm SDR 11, PN 16 zagrzewane doczołowo o długości 59,3 m, - Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 8. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do istniejących budynków mieszkalnych w m. Mały Klincz. Inwestycja obejmuje rozbudowę kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 z przyłączami do istniejących budynków mieszkalnych i granic działek budowlanych w m. Mały Klincz gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 37, 38/14, 43, 135, 143, 146, 149, 148/1, 148/2. Projektowany rurociąg przebiega pod drogą powiatową oznaczoną jako dz. drogowa nr 37. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne - wykopy otwarte, wąsko - przestrzenne (szerokość dna mniejsza niż 1,5m), umocnienie ścian wykopów, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - projektowany kanał sanitarny DN200 ( S1-S6) o długości 100,7 m. - od istniejącego w działce drogowej nr 43 kanału sanitarnego PVC ks200, zaprojektowano z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 200 x 5,9mm. Włączenia projektowanego kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 do istniejącej sieci ks dokonać poprzez wybudowanie na trasie przebiegu istniejącego kanału studni rewizyjnej betonowej S1 DN1200 o rzędnych projektowanych 171,80/170,24. Projektowaną sieć zakończyć studnią rewizyjną S6 PVC DN 425, - projektowany kanał sanitarny DN200 ( S7-S11) o długości 73,0m - od istniejącej w działce drogowej nr 43 kanału sanitarnego PVC ks200, zaprojektowano z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 200 x 5,9mm. Włączenia projektowanego kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 do istniejącej sieci ks dokonać poprzez włączenie kanału do istniejącej studni rewizyjnej betonowej S7 DN1200 o rzędnych 173,76/170,49. Projektowany odcinek sieć zakończyć studnią rewizyjną S11 PVC DN 425, - projektowane przyłącze kanalizacji sanitarnej Zaprojektowano odcinki przyłącza kanalizacji sanitarnej, od projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej kanału sanitarnego PVC PN200, do działek nr: - 143 - odcinek S3-S3.1 o długości L=1,9 m, zakończony korkiem kanalizacyjnym w granicy działki; - 146- odcinek S5-S5.1 o długości L=18,1 m, z połączeniem z istniejącą instalacją kanalizacji budynku mieszkalnego; - 148/1 - odcinek S6-S6.1 o długości L=13,2 m, zakończony korkiem kanalizacyjnym w granicy działki ; - 135 - odcinek S11 - S11.1 o długości 17,7 m - dla potrzeb budynku zlokalizowanego na dz. nr 134 - zakończony studnią inspekcyjną PVC 315; - 38/14 - odcinek S11-S11.2 o długości 7,4m, zakończony korkiem kanalizacyjnym w granicy działki - Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 9. Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kościerska Huta Inwestycja obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej i odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kościerska Huta gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. dz. 147/1, 146 obręb Nowa Wieś Kościerska; dz. nr 45/4 obręb Kościerska Huta; dz. nr 168/1, 169/1 obręb Kościerska Huta. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne - wykopy pod sieć wodociągową należy wykonywać jako wąsko-przestrzenne, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie sieci wodociągowej z rur wodociągowych PE 100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo o długości 107,9 m. oraz z rur wodociągowych PE 100-RC , DN 110 x 6,6, SDR 17, PN 10 grzewane doczołowo o długości 325,8 m. - wykonanie hydrantu naziemnego DN80 , - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PVC-U (lite) DN200 SN8 łączone na uszczelkę o długości 25,9 m, Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 10. Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Skorzewo.Inwestycja obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Skorzewo gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 4, 5/16, 5/14, 139/1, 139/10, 140/7, 140/10, 141, 368, 393 obręb Skorzewo, stanowiących drogi - gminne oraz prywatne. Inwestycja obejmuje: - usunięcie drzew i krzewów, przewidziano usunięcie 107 drzew - Wycinki drzew oraz posadzenia nowych dokona Zamawiający, - roboty ziemne - wykopy otwarte pod sieć należy wykonywać jako szeroko-przestrzenne, - wykonanie sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE 100 DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo o długości 1991,4 m, wykonywanej w wykopach otwartych wraz z hydrantami technologicznymi nadziemnymi, - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej sanitarnej z rur kanalizacyjnych PVC-U (lite) DN200 SN8 łączone na uszczelkę o długości 274,1 m, oraz rury PVC-U (lite) DN160 SN8 łączone na uszczelkę o długości 41 m. Zaprojektowano kręgi betonowe O 1200 x 500 x 120 mm z pierścieniem odciążającym oraz studzienkę inspekcyjną DIAMIR 425 NW zakończona włazem żeliwnym 425NW, Kineta z polipropylenu (PP) , z użebrowaniem wzmacniającym, typ 3, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie płukania, badania szczelności, dezynfekcji sieci wodociągowej, Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości Część 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część 2: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych) Część 3: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych) Część 4: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) Część 5: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) Część 6: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Część 7: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część 8: 1 700 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych ) Część 9: 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych ) Część 10: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych ) Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 08.08.2016 r. do godz. 10:00 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.),. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kościerzynie 74 8328 0007 2001 0007 5688 0003 z dopiskiem wadium w przetargu ZP.271.08.2016.MS;

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na budowie sieci wod-kan o wartości nie mniejszej niż: Część 1 zamówienia - 60 000,0 zł brutto. Część 2 zamówienia - 80 000,0 zł brutto. Część 3 zamówienia - 90 000,0 zł brutto. Część 4 zamówienia - 20 000,0 zł brutto. Część 5 zamówienia - 35 000,0 zł brutto. Część 6 zamówienia - 150 000,0 zł brutto. Część 7 zamówienia - 290 000,0 zł brutto. Część 8 zamówienia - 95 000,0 zł brutto. Część 9 zamówienia - 70 000,0 zł brutto. Część 10 zamówienia - 290 000,0 zł brutto. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponował do pełnienia funkcji kierownika budowy - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia załączył do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dowody, o których mowa wyżej, jedynie w takim zakresie, jaki jest niezbędny do potwierdzenia wykazania spełniania przez Wykonawcę zastrzeżonego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t.Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności pod następującymi warunkami: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c) zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; d) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; e) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; f) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 2) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych innych danych identyfikacyjnych; 3) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; 4) zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych; 5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 6) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 8) ustalenie innych warunków lub terminów płatności, 9) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, 10) wykonanie robót budowlanych zamiennych, w przypadku uzasadnionego wniosku jednej ze Stron i po zaakceptowaniu przez drugą Stronę 11) zmiany terminów płatności w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji; 12) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT; 13) wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia; 14) wystąpienia udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, 15) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego. 3. Zmiany, o których mowa w pkt. 2 dokonywane będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze Stron i po akceptacji przez drugą Stronę. 4. Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 11 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna - sekretariacie (pok. Nr 3), Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna - sekretariacie (pok. Nr 3), Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Wdzydze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Wdzydze gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 45/1, 45/9, 107/2, 107/22. - roboty ziemne i montażowe - ułożenie sieci kanalizacyjnej sanitarnej ciśnieniowej należy wykonać metodą bezwykopową - metodą przewiertu sterowalnego (wiertnicą horyzontalną), - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie sieci kanalizacji ściekowej - od węzła S1 do węzła S26 zaprojektowano sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej z rury PE100RC SDR17 Dn110 (110x6,6mm) o łącznej długości L=394,200 m. W węźle S1 należy wykonać włączenie projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej Dn110 PE do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej Dn110 PE. Podłączenie do sieci PE 110 należy wykonać przy użyciu mufy elektrooporowej. W węźle S26 należy wykonać włączenie do istniejące oczyszczalni ścieków, Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami w m. Nowy Klincz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje przebudowę i rozbudowę sieci wodociągowej DN90 w m. Nowy Klincz gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 112/1, 112/2, 112/3, 112/4, 117/2, 121, 122, 123/1, 124, 127/10, 174, 462. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne i montażowe - wykopy otwarte należy wykonywać jako wąsko - przestrzenne (szerokość dna mniejsza niż 1,5m), umocnienie ścian wykopów, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - rozbudowa sieci wodociągowej W1-W14 - z rury PE PN 10 -SDR17-zw 90x5,4mm, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego, o łącznej długości L=221,0 m. Roboty ziemne wykonać metodą wykopu otwartego na odcinku W1 - W11 oraz metodą przewiertu sterowalnego na odcinku W11- W14. Włączenie przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej do istniejącego w działce drogowej nr 462 wodociągu DN 90 wykonać w miejscu oznaczonym znacznikiem W1. Wpięcia przyłączy wykonać z zastosowaniem nawiertki typu NWZ z zasuwką miękkouszczelniającą DN40. Na trasie projektowanego wodociągu zaprojektowano hydrant nadziemny łamany DN80 oznaczony znacznikiem H1, - przebudowa sieci wodociągowej W15-W18 - z rury PE PN 10-SDR17-zw 90x5,4mm, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego, o łącznej długości L=81,0 m. Roboty ziemne wykonać metodą przewiertu sterowalnego na odcinku W15- W18. Włączenie przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej do istniejącego w działce drogowej nr 174 - ul. Towarowa wodociągu DN 90 wykonać w miejscu oznaczonym znacznikiem W15. Na trasie projektowanego wodociągu zaprojektowano hydrant nadziemny łamany DN80 oznaczony znacznikiem H2, - przyłącza wodociągowe od projektowanej sieci PE DN90 do istniejących budynków zlokalizowanych na terenie objętym projektem zaprojektowano z rur polietylenowych typu PE PN 10 SDR17 40 x 2,4, Długość przyłącza jest równa: -W5-W5.1 L=16,5m; -W6-W6.1 L=11,1m; -W7-W7.2 L=23,7m; -W8-W8.1 L=2,0m; -W9-W9.2 L=18,1m; Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w m. Niedamowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej sieci wodociągowej DN90 w m. Niedamowo gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 105 i 187/5. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne - wykopy otwarte, wąsko - przestrzenne (szerokość dna mniejsza niż 1,5m), umocnienie ścian wykopów, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie sieci wodociągowej z rury PE PN 10-SDR17-zw 90x5,4mm, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego, o łącznej długości L=372,6 m. Włączenie przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej do istniejącego w działce drogowej nr 187/5 wodociągu DN 90 wykonać w miejscu włączenia istniejącego zestawu hydrantowego - oznaczonego znacznikiem S1. Przepięcia istniejących przyłączy w40 oznaczonych znacznikiem S5.1, S12 i S13 dokonać z zastosowaniem trójników żeliwnych, kołnierzowych DN80/50/90 z zasuwą DN50. Stosować armaturę zaporową żeliwną, typu kołnierzowego z miękko uszczelniającym klinem. Na trasie projektowanego wodociągu należy przebudować istniejące hydranty nadziemne łamane, oznaczone znacznikami H1 i H2, Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Dębogóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej PVC DN110 w m. Dębogóry gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 57, 169 i 170. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne, wykopy otwarte, wąsko - przestrzenne (szerokość dna mniejsza niż 1,5m), umocnienie ścian wykopów, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie sieci wodociągowej z rury PE PN 10 -SDR17-zw 90x5,4mm, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego, o łącznej długości L=83,2 m. Włączenie projektowanej sieci wodociągowej do istniejącego w działce drogowej nr 57 i 170 wodociągu DN 110 wykonać przy użyciu kształtek żeliwnych kołnierzowych z zastosowaniem łączników kołnierzowych do rur PE. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Wielki Podleś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje wykonanie kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 z przyłączami do granic działek budowlanych w m. Wielki Podleś gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 62, 82/1, 82/2, 82/4. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne - wykopy otwarte, wąsko - przestrzenne (szerokość dna mniejsza niż 1,5m), umocnienie ścian wykopów, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - projektowany kanał sanitarny DN200, o długości 79,7m - od istniejącego w działce drogowej nr 92 kanału sanitarnego PVC ks200, zaprojektowano z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 200 x 5,9mm. Włączenia projektowanego kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 do istniejącej sieci dokonać poprzez projektowaną studnię rewizyjną bet. S1 DN1200. Projektowaną sieć zakończyć studnią rewizyjną betonową DN 1200. Kanał wykonać z zachowaniem wytycznych dot. wykonywania prac ziemnych, - wykonanie przyłączy do granic działek budowlanych - 3 odcinki przyłącza kanalizacji sanitarnej, od projektowanego w działce drogowej nr 92 kanału sanitarnego PVC PN200, do dz. nr: - 82/1- odcinek S2-S2.2 o długości L=8,2 m; - 82/2- odcinek S3-S3.2 o długości L=8,1 m; - 82/3- odcinek S4-S4.2 o długości L=80 m; zaprojektowano z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 160 x 4,7mm. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dobrogoszcz oraz rozbudowa sieci wodociągowej w m. Dobrogoszcz- Puc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dobrogoszcz do stolarni oraz rozbudowa sieci wodociągowej Dobrogoszcz-Puc na dz. nr 244, 221, 246/4, 306 obręb Dobrogoszcz, dz. nr 50, 102 obręb Puc. Inwestycja obejmuje: - usunięcie drzew i krzewów, przewidziano usunięcie 11 drzew i 1,5 m2 krzewów, - roboty ziemne - wykopy otwarte, szeroko - przestrzenne, wykopy do głębokości 4 m, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie sieci wodociągowej PE 100 DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10 o długości 879,3 m zgrzewane doczołowo wykonywanej w wykopach otwartych oraz z rur wodociągowych PE 100-RC, DN 110 x 6,6, SDR 17, PN 10 o długości 660,5 m wykonywanej metodą przewiertu sterowanego wraz z hydrantami technologicznymi nadziemnymi. Projektowane sieci wodociągowe będą włączone do istniejącego wodociągu w miejscu przedstawionym na rysunku zagospodarowania terenu jako węzeł W1 i W68. Projektowany wodociąg PE Dn110 włączyć w węźle W1 do istniejącej sieci wodociągowej PE Dn110 przy pomocy trójnika PE 110. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej w m. Mały Klincz - Zielenin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje budowę sieci wodociągowej w m. Mały Klincz - Zielenin gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. dz. nr 69/12, 68/1, 67/1, 47, 58, 56, 55, 54 obręb Mały Klincz, dz. nr 147/6, 148,158/5, 259/2, 259/1, 159, 149, 162, 170, 167, 169/5 obręb Zielenin. Inwestycja prowadzona będzie w pasie drogi wojewódzkiej, powiatowej i gminnej na terenie miejscowości Mały Klincz i Zielenin. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne - wąsko - przestrzenne szalowane, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie sieci wodociągowej z rur wodociągowych PE 100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo o długości 1298,7 m oraz z rur wodociągowych PE 100-RC , DN 110 x 6,6, SDR 17, PN, zagrzewane doczołowo o długości 1092,6 m. Przejścia poprzeczne przez drogę powiatową oraz drogę wojewódzką wykonane będą w rurach ochronnych PE DN 225 x 20,5 mm SDR 11, PN 16 zagrzewane doczołowo o długości 59,3 m, - Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do istniejących budynków mieszkalnych w m. Mały Klincz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje rozbudowę kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 z przyłączami do istniejących budynków mieszkalnych i granic działek budowlanych w m. Mały Klincz gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 37, 38/14, 43, 135, 143, 146, 149, 148/1, 148/2. Projektowany rurociąg przebiega pod drogą powiatową oznaczoną jako dz. drogowa nr 37. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne - wykopy otwarte, wąsko - przestrzenne (szerokość dna mniejsza niż 1,5m), umocnienie ścian wykopów, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - projektowany kanał sanitarny DN200 ( S1-S6) o długości 100,7 m. - od istniejącego w działce drogowej nr 43 kanału sanitarnego PVC ks200, zaprojektowano z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 200 x 5,9mm. Włączenia projektowanego kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 do istniejącej sieci ks dokonać poprzez wybudowanie na trasie przebiegu istniejącego kanału studni rewizyjnej betonowej S1 DN1200 o rzędnych projektowanych 171,80/170,24. Projektowaną sieć zakończyć studnią rewizyjną S6 PVC DN 425, - projektowany kanał sanitarny DN200 ( S7-S11) o długości 73,0m - od istniejącej w działce drogowej nr 43 kanału sanitarnego PVC ks200, zaprojektowano z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 200 x 5,9mm. Włączenia projektowanego kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 do istniejącej sieci ks dokonać poprzez włączenie kanału do istniejącej studni rewizyjnej betonowej S7 DN1200 o rzędnych 173,76/170,49. Projektowany odcinek sieć zakończyć studnią rewizyjną S11 PVC DN 425, - projektowane przyłącze kanalizacji sanitarnej Zaprojektowano odcinki przyłącza kanalizacji sanitarnej, od projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej kanału sanitarnego PVC PN200, do działek nr: - 143 - odcinek S3-S3.1 o długości L=1,9 m, zakończony korkiem kanalizacyjnym w granicy działki; - 146- odcinek S5-S5.1 o długości L=18,1 m, z połączeniem z istniejącą instalacją kanalizacji budynku mieszkalnego; - 148/1 - odcinek S6-S6.1 o długości L=13,2 m, zakończony korkiem kanalizacyjnym w granicy działki ; - 135 - odcinek S11 - S11.1 o długości 17,7 m - dla potrzeb budynku zlokalizowanego na dz. nr 134 - zakończony studnią inspekcyjną PVC 315; - 38/14 - odcinek S11-S11.2 o długości 7,4m, zakończony korkiem kanalizacyjnym w granicy działki - Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rozbudowa sieci wodociągowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kościerska Huta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej i odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kościerska Huta gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. dz. 147/1, 146 obręb Nowa Wieś Kościerska; dz. nr 45/4 obręb Kościerska Huta; dz. nr 168/1, 169/1 obręb Kościerska Huta. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne - wykopy pod sieć wodociągową należy wykonywać jako wąsko-przestrzenne, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie sieci wodociągowej z rur wodociągowych PE 100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo o długości 107,9 m. oraz z rur wodociągowych PE 100-RC , DN 110 x 6,6, SDR 17, PN 10 zagrzewane doczołowo o długości 325,8 m. - wykonanie hydrantu naziemnego DN80 , - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PVC-U (lite) DN200 SN8 łączone na uszczelkę o długości 25,9 m, Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Skorzewo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Skorzewo gm. Kościerzyna, na dz. nr ewid. 4, 5/16, 5/14, 139/1, 139/10, 140/7, 140/10, 141, 368, 393 obręb Skorzewo, stanowiących drogi - gminne oraz prywatne. Inwestycja obejmuje: - usunięcie drzew i krzewów, przewidziano usunięcie 107 drzew - Wycinki drzew oraz posadzenia nowych dokona Zamawiający, - roboty ziemne - wykopy otwarte pod sieć należy wykonywać jako szeroko-przestrzenne, - wykonanie sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE 100 DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo o długości 1991,4 m, wykonywanej w wykopach otwartych wraz z hydrantami technologicznymi nadziemnymi, - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej sanitarnej z rur kanalizacyjnych PVC-U (lite) DN200 SN8 łączone na uszczelkę o długości 274,1 m, oraz rury PVC-U (lite) DN160 SN8 łączone na uszczelkę o długości 41 m. Zaprojektowano kręgi betonowe O 1200 x 500 x 120 mm z pierścieniem odciążającym oraz studzienkę inspekcyjną DIAMIR 425 NW zakończona włazem żeliwnym 425NW, Kineta z polipropylenu (PP) , z użebrowaniem wzmacniającym, typ 3, - wykonanie podsypki i zasypki przewodów, - wykonanie płukania, badania szczelności, dezynfekcji sieci wodociągowej, Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.