eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Serwis i konserwacja urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych, znak sprawy 13/WOG/Infrastr./13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Koszalin: Serwis i konserwacja urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych, znak sprawy 13/WOG/Infrastr./13
Numer ogłoszenia: 151342 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i konserwacja urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych, znak sprawy 13/WOG/Infrastr./13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na serwisie i konserwacji urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych wraz z współpracującymi urządzeniami i instalacjami stanowiącymi wyposażenie kotłowni i węzłów cieplnych, zgodnie z obowiązującymi wymogami zawartymi w instrukcjach poszczególnych kotłowni i węzłów cieplnych, łącznie z wymianą lub regeneracją urządzeń i armatury, które ulegają awarii w trakcie obowiązywania umowy, znajdujących się w zasobach będących na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5308 (17 WOG) Koszalin: 1) GZ Koszalin - kotłownie gazowe szt. 4; węzły cieplne szt. 14. 2) GZ Kołobrzeg - kotłownie olejowe szt. 3. 3) GZ Darłowo - kotłownie gazowe szt. 3, kotłownie olejowe szt. 2, węzły cieplne szt. 10. 2. Obowiązujące ustawy i rozporządzenia związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wydanym na podstawie art.21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., poz. 2016 z późn. zm.). 2) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1624 z późn. zm.). 3) Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 - Prawo Energetyczne. 4) Rozporządzenie MGPiPS z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828). 5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). 6) Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o Dozorze Technicznym. 7) Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano montażowych. Tom II Instalacje sanitarne i przemysłowe. Arkady, Warszawa 1988. 8) Warunki techniczne wykonania i odbioru instalacji ogrzewczych zalecane do stosowania przez Ministerstwo Infrastruktury. Wydanie maj 2003 Zeszyt Nr 6 COBRTI INSTAL. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Świadczenie usług serwisowo-konserwacyjnych kotłowni gazowych i olejowych. Szczegółowy zakres usług oraz częstotliwość ich wykonywania zawarty jest w załączniku nr 4 część I, II do SIWZ, Zakres robót serwisowo- konserwacyjnych urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych. 2) Świadczenie usług serwisowo-konserwacyjnych wykonywanych w węzłach cieplnych. Szczegółowy zakres robót serwisowo-konserwacyjnych zawarty jest w załączniku nr 4 część III do SIWZ - Zakres robót serwisowo-konserwacyjnych urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych. 3) Wykaz kotłowni grzewczych zlokalizowanych na terenie 17 WOG objętych świadczeniem usług zawiera załącznik nr 2 do SIWZ . 4) Wykaz węzłów cieplnych zlokalizowanych na terenie 17 WOG objętych świadczeniem usług zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Istotne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Całość prac serwisowo-konserwacyjnych wykonać zgodnie z zasadami podanymi w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do SIWZ i obowiązującymi do niej załącznikami tj. zał. nr 2,3,4 oraz z dokumentacją techniczno-ruchową DTR urządzeń przekazanych zgodnie z umową , Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz.829). 2) Sporządzanie Raportu z wykonanej usługi serwisowo-konserwacyjnej urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych raz w miesiącu, w dwóch egzemplarzach wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 do SIWZ. Raport musi być podpisany przez: Wykonawcę, Kierownika SOI i Inspektora TUN. 3) Wykonywanie okresowych pomiarów kontrolnych stanu technicznego instalacji elektrycznych i gazowych w kotłowniach i węzłach cieplnych zgodnie z obowiązującymi przepisami przez osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne serii D i E. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy następujących dokumentów: a) oświadczenia osób funkcyjnych o przyjęciu obowiązków zgodnie z umową; b) listę osób wykonujących usługę serwisowo-konserwacyjną i wykaz sprzętu; c) oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów stwierdzające nadanie odpowiednich świadectw kwalifikacyjnych dla osób które będą wykonywać zamówienie (zgodnie z wypełnionym wykazem osób który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, a po złożeniu oferty załącznik oferty). 5) Wykonawca zobowiązany jest do suwania awarii w czasie trwania umowy na usługę serwisowo- konserwacyjną. Szczegółowy opis usuwania awarii zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy-projekt umowy stanowią integralną część Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp 50.51.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zaworów 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówieni tj. co najmniej 4 osoby, które posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne serii E i D we wszystkich trzech grupach Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89, poz.828 i Nr 129 poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189). Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załączonym wzorem przez Zamawiającego - załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 7 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty - załącznik nr 6, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (podpisanie formularza stanowi złożenie oświadczeń wymaganych od Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, a zapisanych w formularzu). 2) Informacja Wykonawcy w związku z art. 26 ust. 2d uPzp, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo określające zakres uprawnień osoby (-ób) upoważnionej przez Wykonawcę do jego reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez Wykonawcę. 4) Umowa konsorcjum - przed podpisaniem umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy przypadkach: 1) Urzędowej zmiany wysokości podatku VAT. 2) Zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym. 3) Zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpią po dniu zawarcia umowy, w zakresie wynikającym z tych zmian. 4) Waloryzację ryczałtowej stawki jednostkowej w oparciu o roczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS, waloryzacja będzie się odbywała jeden raz w roku , jednak nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, lokal nr 207, budynek nr 15 w Koszalinie ul. 4 Marca (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek), numer telefonu 943456195.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego, Kancelaria Jawna 17 WOG (numer telefonu 94 3456417), która znajduje się na I piętrze, lokal nr 110 w budynku nr 15 w Koszalinie ul. 4 Marca (przez Biuro Przepustek).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja jest bezpłatna. Wykonawcy pobierający SIWZ ze strony internetowej związani są wszelkimi modyfikacjami i wyjaśnieniami do Specyfikacji zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.