Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-17
Koszalin: Serwis i konserwacja urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych, znak sprawy 13/WOG/Infrastr./13
Numer ogłoszenia: 151342 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i konserwacja urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych, znak sprawy 13/WOG/Infrastr./13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na serwisie i konserwacji urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych wraz z współpracującymi urządzeniami i instalacjami stanowiącymi wyposażenie kotłowni i węzłów cieplnych, zgodnie z obowiązującymi wymogami zawartymi w instrukcjach poszczególnych kotłowni i węzłów cieplnych, łącznie z wymianą lub regeneracją urządzeń i armatury, które ulegają awarii w trakcie obowiązywania umowy, znajdujących się w zasobach będących na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5308 (17 WOG) Koszalin: 1) GZ Koszalin - kotłownie gazowe szt. 4; węzły cieplne szt. 14. 2) GZ Kołobrzeg - kotłownie olejowe szt. 3. 3) GZ Darłowo - kotłownie gazowe szt. 3, kotłownie olejowe szt. 2, węzły cieplne szt. 10. 2. Obowiązujące ustawy i rozporządzenia związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wydanym na podstawie art.21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., poz. 2016 z późn. zm.). 2) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1624 z późn. zm.). 3) Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 - Prawo Energetyczne. 4) Rozporządzenie MGPiPS z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828). 5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). 6) Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o Dozorze Technicznym. 7) Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano montażowych. Tom II Instalacje sanitarne i przemysłowe. Arkady, Warszawa 1988. 8) Warunki techniczne wykonania i odbioru instalacji ogrzewczych zalecane do stosowania przez Ministerstwo Infrastruktury. Wydanie maj 2003 Zeszyt Nr 6 COBRTI INSTAL. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Świadczenie usług serwisowo-konserwacyjnych kotłowni gazowych i olejowych. Szczegółowy zakres usług oraz częstotliwość ich wykonywania zawarty jest w załączniku nr 4 część I, II do SIWZ, Zakres robót serwisowo- konserwacyjnych urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych. 2) Świadczenie usług serwisowo-konserwacyjnych wykonywanych w węzłach cieplnych. Szczegółowy zakres robót serwisowo-konserwacyjnych zawarty jest w załączniku nr 4 część III do SIWZ - Zakres robót serwisowo-konserwacyjnych urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych. 3) Wykaz kotłowni grzewczych zlokalizowanych na terenie 17 WOG objętych świadczeniem usług zawiera załącznik nr 2 do SIWZ . 4) Wykaz węzłów cieplnych zlokalizowanych na terenie 17 WOG objętych świadczeniem usług zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Istotne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Całość prac serwisowo-konserwacyjnych wykonać zgodnie z zasadami podanymi w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do SIWZ i obowiązującymi do niej załącznikami tj. zał. nr 2,3,4 oraz z dokumentacją techniczno-ruchową DTR urządzeń przekazanych zgodnie z umową , Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz.829). 2) Sporządzanie Raportu z wykonanej usługi serwisowo-konserwacyjnej urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych raz w miesiącu, w dwóch egzemplarzach wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 do SIWZ. Raport musi być podpisany przez: Wykonawcę, Kierownika SOI i Inspektora TUN. 3) Wykonywanie okresowych pomiarów kontrolnych stanu technicznego instalacji elektrycznych i gazowych w kotłowniach i węzłach cieplnych zgodnie z obowiązującymi przepisami przez osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne serii D i E. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy następujących dokumentów: a) oświadczenia osób funkcyjnych o przyjęciu obowiązków zgodnie z umową; b) listę osób wykonujących usługę serwisowo-konserwacyjną i wykaz sprzętu; c) oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów stwierdzające nadanie odpowiednich świadectw kwalifikacyjnych dla osób które będą wykonywać zamówienie (zgodnie z wypełnionym wykazem osób który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, a po złożeniu oferty załącznik oferty). 5) Wykonawca zobowiązany jest do suwania awarii w czasie trwania umowy na usługę serwisowo- konserwacyjną. Szczegółowy opis usuwania awarii zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy-projekt umowy stanowią integralną część Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp 50.51.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zaworów 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 7 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówieni tj. co najmniej 4 osoby, które posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne serii E i D we wszystkich trzech grupach Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89, poz.828 i Nr 129 poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189). Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załączonym wzorem przez Zamawiającego - załącznik nr 8 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 7 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 7 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 7 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty - załącznik nr 6, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (podpisanie formularza stanowi złożenie oświadczeń wymaganych od Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, a zapisanych w formularzu). 2) Informacja Wykonawcy w związku z art. 26 ust. 2d uPzp, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo określające zakres uprawnień osoby (-ób) upoważnionej przez Wykonawcę do jego reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez Wykonawcę. 4) Umowa konsorcjum - przed podpisaniem umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy przypadkach: 1) Urzędowej zmiany wysokości podatku VAT. 2) Zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym. 3) Zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpią po dniu zawarcia umowy, w zakresie wynikającym z tych zmian. 4) Waloryzację ryczałtowej stawki jednostkowej w oparciu o roczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS, waloryzacja będzie się odbywała jeden raz w roku , jednak nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, lokal nr 207, budynek nr 15 w Koszalinie ul. 4 Marca (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek), numer telefonu 943456195.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego, Kancelaria Jawna 17 WOG (numer telefonu 94 3456417), która znajduje się na I piętrze, lokal nr 110 w budynku nr 15 w Koszalinie ul. 4 Marca (przez Biuro Przepustek).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja jest bezpłatna. Wykonawcy pobierający SIWZ ze strony internetowej związani są wszelkimi modyfikacjami i wyjaśnieniami do Specyfikacji zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
- DOSTAWA NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE PRZEŁĄCZNIKÓW SIECIOWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO ZARZĄDZANIA PRZEŁĄCZNIKAMI SIECIOWYMI
- Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- Remont i wymiana bram wjazdowych garażowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w Bobolinie i Kołobrzegu (2 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- Konserwacja oświetlenia i pomp odwadniających przejść podziemnych wraz z usuwaniem skutków awarii i dewastacji na terenie miasta Sosnowca.
- Modernizacja leja zasypowego odpadów na ruszt
- remont kotła na bloku nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.