eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont pokoi i korytarza II piętra w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Łódź: Remont pokoi i korytarza II piętra w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty
Numer ogłoszenia: 151307 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 105, 91-222 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2534000, 2534223, fax 0-42 2534250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2usbaluty.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokoi i korytarza II piętra w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pokoi i korytarza II piętra w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem: 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów ofertowych, oraz innych składanych w toku postępowania, a także zawierania umów w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielone tym osobom o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i 2 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Odpis uprawnień budowlanych osoby, która będzie wykonywać zamówienie bądź uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonywania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł. 9. Kosztorys ofertowy. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie odbywał się według zasady (spełnia_nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty ww. oświadczeń i dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2usbaluty.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy Łódź - Bałuty 91-222 Łódź , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 105 pokój 222.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy Łódź - Bałuty 91-222 Łódź , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 105 pokój 222.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.