eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › rewitalizacja i modernizacja budynku Staromiejskiego Domu Kultury w Warszawie przy Rynku Starego Miasta 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-02

POZYCJA 15128

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: rewitalizacja i modernizacja budynku Staromiejskiego Domu Kultury w Warszawie przy Rynku Starego Miasta 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Staromiejski Dom Kultury, do kontaktów: Władysław Garstka, Rynek Starego Miasta 2, 00-272 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8312375, fax 022 6353616, e-mail: administracja@sdk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sdk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja i modernizacja budynku Staromiejskiego Domu Kultury w Warszawie przy Rynku Starego Miasta 2 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Rynek Starego Miasta 2, 00-272 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rewitalizacja i modernizacja Budynku Staromiejskiego Domu Kultury w Warszawie przy Rynku Starego Miasta 2, obejmujące następujący zakres prac: a) branża elektryczna i słaboprądowa; - wykonanie instalacji elektrycznych wg projektu - wykonanie instalacji sieci okablowania komputerowego wg projektu, - wykonanie instalacji linii telefonicznych wg projektu, - wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wg projektu, - wykonanie systemu sygnalizacji pożaru wg projektu; b) branża sanitarna: - modernizacja i wymiana instalacji centralnego ogrzewania wg projektu; c) branża budowlana: - ściany: przetarcie tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, malowanie ścian i mycie podłóg; - podłogi: cyklinowanie i lakierowanie posadzek. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa (Załącznik nr 8 do SIWZ), na którą składają się: a) Projekt budowlany - modernizacji i wymiany instalacji centralnego ogrzewania; b) Projekt wykonawczy - instalacji elektrycznych i słaboprądowych; c) Projekt wykonawczy - instalacji Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu; d) Projekt wykonawczy - instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru; e) Przedmiar robót - instalacji sanitarnych c.o; f) Przedmiar robót - instalacji elektrycznych i słaboprądowych; g) Przedmiar robót - instalacji Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu; h) Przedmiar robót - instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru; i) Przedmiar robót - roboty malarskie; j) Przedmiar robót - cyklinowanie i lakierowanie podłóg drewnianych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.31.41.20 - Instalowanie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.06.2007; lub data zakończenia: 20.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 5000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 2. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły "spełnia - nie spełnia". 3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy, ofertę wykluczonego wykonawcy uznaję się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca obowiązany jest dostarczyć: a) wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane o porównywalnym zakresie do zamówienia przewidzianego w niniejszym postępowaniu (za robotę budowlaną o porównywalnym zakresie zamawiający uważa remont obiektu o zbliżonym charakterze do budynku objętego zamówieniem) i wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, z podaniem zakresu, wartości, daty, miejsca wykonania i inwestora oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje), sporządzony zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 3) W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca obowiązany jest dostarczyć: a) informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 30% oferowanych kosztów realizacji (wartości zamówienia brutto) lub potwierdzającą posiadaną przez wykonawcę zdolność kredytową w wysokości min. 30% oferowanych kosztów realizacji (wartości zamówienia brutto), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 200 000,00 zł. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do kontynuowania ubezpieczenia na wskazanych warunkach, także po wygaśnięciu polisy, oraz do przedłożenia zamawiającemu dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia OC.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - 80%, 2. Termin wykonania - 20%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sdk.pl. Opłata: 30; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata przelewem na rachunek bankowy zamawiającego tytułem SIWZ: BRE BANK SA Oddział Korporacyjny, Warszawa, ul. Królewska 14 nr 03 1140 1010 0000 2917 3400 1006. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.03.2007, godzina 14:30, siedziba zamawiającego w Warszawie, Rynek Starego Miasta 2, Sala Klubowa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.