eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II nr WND-POKL.07.02.01-20-320-12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Suwałki: sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II nr WND-POKL.07.02.01-20-320-12
Numer ogłoszenia: 151266 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II nr WND-POKL.07.02.01-20-320-12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II nr WND-POKL.07.02.01-20-320-12. Nazwa towaru.Papier ksero A4 80g/m2 (ryza 500 ark.), 70ryza.Papier ksero A3 80g/m2 (ryza 500 ark.), 2 ryza. Papier ozdobny A4, gładki , gramatura 250 g-m2, 20 ark-op.kolorecru 3 ryza. Folia A4 do bindowania bezbarwna 100 szt-op.1 op.Okładka do bindowania A4 100szt./op., kolor 1op.Skoroszyt PCV z oczkami, zawieszany do segregatora A4, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa. Z wąsem metalowym. Posiadająca papierowy dwustronnie zapisywany pasek brzegowy z możliwością pisania po nim długopisem 500 szt.Segregator A4/7,5 cm dwu-ringowy mechanizm dźwigowy, okucie metalowe na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na przedniej okładce dwa otwory rado ułatwiające zamykanie segregatora, wzmocniony otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora, oklejony z zewnątrz folią polipropylenową, 5szt.Segregator A4/5 cm dwu-ringowy mechanizm dźwigowy, okucie metalowe na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na przedniej okładce dwa otwory rado ułatwiające zamykanie segregatora, wzmocniony otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora, oklejony z zewnątrz folią polipropylenową, 8 szt.Koszulka krystaliczna na dokumenty A4 folia, otwierana z góry, przeźroczysta , pasująca do wszystkich typów segregatorów (op. 100 szt.) 30 op.Długopis plastikowy z mechanizmem włącz/wyłącz z gumową antypoślizgową skówką, wkład niebieski, grubość linii 0,7 mm 50 szt.Długopis plastikowy z mechanizmem włącz/wyłącz z gumową antypoślizgową skówką, wkład czarny, grubość linii 0,7 mm 10 szt.Cienkopis, grubość linii 0,4 mm, kolory: czerwony (5 szt.), niebieski (5 szt.), zielony (5 szt.), 10 szt. Zakreślacz gruby do wszystkich rodzajów papieru, z bezzapachowym nietoksycznym atramentem, niezmieniającym koloru oryginalnego pisma, końcówka ścięta, umożliwiająca zakreślanie w dwóch grubościach 2 i 5 mm, zamkniecie z klipsem, kolor: zielony 1 szt., różowy 1szt., pomarańczowy 1 szt., żółty 1 szt.4 szt.Marker do płyt CD/DVD, tusz nietoksyczny, w kolorze czarnym 4 szt. Klej w sztyfcie 20 g 4 szt.Ołówek automatyczny 0,5 mm.2 szt.Pudełko archiwizacyjne na zawartość segregatora 265x95x340mm 50 szt. Klipsy archiwizacyjne 50 szt./op.1 op.Koperty samoklejace C4, 250 szt./op.1 op.Grafity do ołówków automatycznych 0,5 mm, twardość HB 12 szt/op 2 op.Koszulka na płyty CD/DVD do segregatora na 2 płyty, mix kolorów, 40 szt./op 2 op.Pinezki do tablic korkowych, mix kolorów 50 szt./op 1 op.Papier etykietowy samoprzylepny, biały, format A4 (210 x 297 mm) bez zaznaczonych pól etykiet (opakowanie 100 szt.)1 op.Gumka do ścierania uniwersalna 2 szt.Bloczek samoprzylepny 76 x 76 mm, 100 k., 6 szt.Bloczek samoprzylepny 101x 76mm, 100 k 6 szt.Bloczek samoprzylepny 127 x 76 mm, 100 k., 6 szt.Bloczek samoprzylepny 51 x 76 mm, 100 k., 6 szt.Bloczek samoprzylepny 51 x38 mm, 100 k., 3 szt/op 6 szt.Zakładki indeksujace 20 x 50 mm, umożliwiają oznaczenie zawartości segregatorów kolorami (opakowanie zawiera 40 zakładek w 4 jaskrawych kolorach) 5 szt.Rozszywacz w obudowie z tworzywa sztucznego, części mechaniczne metalowe, dostosowany do zszywek 10, 24/6, 24/8, 26/6, 26/8 1 szt.Zszywacz (25 kart.) 1 szt.Zszywki biurowe wysokiej jakości 24/6 opakowanie 1000 szt.5 szt.Zszywki biurowe wysokiej jakości 10 opakowanie 1000 szt.5 szt.Korektor w piórze z metalową końcówką 10 ml, szybkoschnący, z możliwością pisania długopisem po zakorektorowanym miejscu 3 szt.Płyta CD-R 700 MB, opakowanie 100 szt.1op. Przekładki kartonowe indeksujące do segregatora, mix kolorów, 100 szt./op. 3 op.Toner do faxu Panasonic KX-MB 2025. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww. faxem i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia *2 szt.Toner do drukarki HP Laser Jet M2727 nf, okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww. drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia *6 szt.Toner d drukarki Konika MinoltaBizhub 283 okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww. drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia *4 szt.Toner do drukarki HP Laser Jet P1102, okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww. drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia *4 szt.Toner do drukarki HP Laser Jet CP2025 (komplet: czarny, czerwony, niebieski, żłóty)okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww. drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia * 2 komplet .Toner do drukarki HP Laser Jet 1018, okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww. drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia * 2 szt.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : 1.Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, oryginalnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych.2.Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt:a.fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, nie powodujący utraty gwarancji, b.opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania,c.którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu,d.który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, e.który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,f.który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g.w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h.w którym zastosowano toner / tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 3.Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE.5.Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać:a.dla poszczególnych tonerów dokumenty / testy wydajnościowe, z których w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, wydajnościowe i jakościowe zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych ISO/IEC 24711 - dla wkładów atramentowych , ISO/IEC 19798 - dla tonerów kolorowych b.certyfikaty / dokumenty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001: 2008. Powyższe dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą materiałów do siedziby Zamawiającego. 6.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy.7.W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych.Oferta równoważna:Wszystkie wskazane materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do drukarek co do jakości i zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych opisywanych w niniejszej specyfikacji. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. Założenia: 1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane materiały biurowe, tonery w ilościach i rodzajach (zgodnych ze specyfikacją określoną powyżej) do siedziby zamawiającego przy ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji, zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:a)zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, c)zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych.Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:- gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;- zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A.w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, godziny urzędowania od poniedziałku do piątku od godziny 7.00 do 15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A.w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: mobilny Klub Integracji Społecznej II nr WND-POKL.07.02.01-20-320/12. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.