eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM ORAZ WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH UŻYTKOWANYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-16

Bydgoszcz: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM ORAZ WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH UŻYTKOWANYCH
Numer ogłoszenia: 151249 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy , ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 52 57 805, faks 52 52 57 825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM ORAZ WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH UŻYTKOWANYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowanych w podziale na 6 części w następujących miejscowościach: część 1 Inowrocław ul. Kleeberga 5 m 75 w Inowrocławiu część 2 Bydgoszcz ul. Cisowa 2 m 26 /na kwatera internatową/ Bydgoszcz ul. Cicha 20 m 33 /na kwatera internatową/ Bydgoszcz ul. Grabowa 3 m 79 /na kwatera internatową/ część 3 Grupa ul. Szarych Szeregów 5 m 12 - wymiana drzwi do lokalu Grupa ul. Wojska Polskiego 4 m 6 część 4 Toruń ul. Iwanowska 1 m 10 / na kwaterę internatowa/ część 5 Łowicz oś. Bratkowice 27 m 17 część 6 Kutno ul. Walk nad Bzurą 12 m 13 Kutno ul. Podrzeczna 9 m 14 - wymiana stolarki okiennej Łask ul. Jana Pawła II 15 m 50 - wymiana stolarki okiennej Leźnica Wielka blok nr 7 m 1 - wymiana drzwi do lokalu Przedmiot i warunki wykonania zamówienia zawarte są w przedmiarach (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania w wysokości 20 % zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium na każdą z części zamówienia, na którą składa ofertę. Wysokości wadium: Część 1 1000,00(słownie: jeden tysiąc złotych); Część 2 1500,00(słownie : jeden tysiąc pięćset złotych); Część 3 500,00(słownie: pięćset złotych); Część 4 100,00(słownie : sto złotych), Część 5 1000,00(słownie: jeden tysiąc złotych); Część 6 500,00(słownie: pięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo - jeżeli wymagane 3. wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dane tych podwykonawców - załącznik nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Udzielona gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl / www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego od pon. do pt. w godz. 8:00 - 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2015 godzina 10:45, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz (BOK - Kancelaria, pokój 110).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inowrocław ul. Kleeberga 5 m 75 w Inowrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Udzielona gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bydgoszcz ul. Cisowa 2 m 26 /kwatera internatowa Bydgoszcz ul. Cicha 20 m 33 /kwatera internatowa Bydgoszcz ul. Grabowa 3 m 79 /kwatera internatowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-4, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Udzielona gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM ORAZ WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa ul. Szarych Szeregów 5 m 12 - wymiana drzwi do lokalu Grupa ul. Wojska Polskiego 4 m 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Udzielona gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Toruń ul. Iwanowska 1 m 10 / kwatera internatowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Udzielona gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łowicz oś. Bratkowice 27 m 17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Udzielona gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM ORAZ WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kutno ul. Walk nad Bzurą 12 m 13 Kutno ul. Podrzeczna 9 m 14 - wymiana stolarki okiennej Łask ul. Jana Pawła II 15 m 50 - wymiana stolarki okiennej Leźnica Wielka blok nr 7 m 1 - wymiana drzwi do lokalu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Udzielona gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.