eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie przebudowy pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Edukacji Medycznej na Medyczne Studium Zawodowe Nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-02

POZYCJA 15121

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie przebudowy pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Edukacji Medycznej na Medyczne Studium Zawodowe Nr 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wielkopolskie Centrum Edukacji Medycznej, do kontaktów: Marzena Radomska, ul. Mostowa 6, 61-855 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8516367, fax 061 8516367, e-mail: biuro@wcem.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wcem.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Edukacji Medycznej na Medyczne Studium Zawodowe Nr 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poznań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy pomieszczeń w budynku Wielkopolskiego Centrum Edukacji Medycznej w Poznaniu przy ul. Mostowej 6 na Medyczne Studium Zawodowe Nr 2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót w szczególności obejmuje: - roboty rozbiórkowe; zdjęcie istniejącej posadzki do "gołego stropu", - roboty budowlano-konstrukcyjne związane z adaptacją przebudową pomieszczeń, - dostawę i montaż wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, - roboty wykończeniowe w obrębie remontowanych pomieszczeń, - wymianę stolarki drzwiowej, - wykonanie nowej podłogi, - instalację elektryczną silnoprądową i niskoprądową - przebudowę i wykonanie nowych instalacji wodno-kanalizacyjnych, - wykonanie instalacji gazowej, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych przez zamawiającego i opisanych ponadto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - wykonawca jest zobowiązany wycenić przedmiotowe zamówienie i złożyć ofertę cenową wraz z wymaganymi załącznikami, oświadczeniami i dokumentami; - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót obejmujących remont pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł; - dysponuje osobami, które będą nadzorować wykonywanie zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz ww. osoby muszą być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł, posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - dokona wizji lokalnej oraz na wykonane przez siebie prace udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez wykonawcę warunków określonych przez zamawiającego; - Zamawiający uzna za nieważną i odrzuci ofertę, która nie spełnia wymogów formalnych określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy, w którym wykonawca: - podaje cenę, - deklaruje sposób wykonania zamówienia (sam czy z podwykonawcą), - potwierdza termin wykonania zamówienia, - udziela gwarancji na wykonane roboty, - akceptuje warunki umowy, - oświadcza, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyje tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa, - zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - oświadcza, że dokonał wizji lokalnej. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje pełnomocnik. 2) Kosztorys ofertowy wraz z formularzem cenowym. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty te podpisuje pełnomocnik. 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie, oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające uprawnienia wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8) Wykaz wykonanych dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9) Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z kserokopiami ich uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (zgodnym z zakresem wykonywanych przez nich czynności) bez ograniczeń w zakresie specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Do oferty należy dołączyć również aktualne dokumenty potwierdzające wpisanie ww. osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Powyższe należy wykazać zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji. 10) Załączony wykaz podmiotów (podwykonawców), w przypadku wyboru wykonawcy, będzie obowiązywał w trakcie realizacji robót, a ewentualna zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu pisemnej akceptacji zamawiającego. Zgodnie z art. 647 Kodeksu cywilnego w umowie na roboty budowlane zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą, strony ustalają zakres robót, który wykonawca będzie wykonywał osobiście lub przy pomocy podwykonawców. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przedstawia, przed podpisaniem umowy z zamawiającym, umowę(-y), którą(-e) zawarł z podwykonawcą (podwykonawcami). 11) Informację banku lub kasy szczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców, ww. informacja może być od jednego wykonawcy lub kilku wykonawców. Ważne jest, aby łączna zdolność kredytowa bądź łączna wielkość środków finansowych spełniała warunek ww. kwoty. 12) Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - polisę winien złożyć każdy z wykonawców. 13) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. l4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, o których mowa w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z. dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 roku Nr 87 poz. 605). 15) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 16) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 17) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcem.edu.pl. Opłata: 85 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Poznaniu, ul. Mostowa 6, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 do 14:00 lub za pośrednictwem poczty po wcześniejszym zapotrzebowaniu złożonym faxem nr 061 8516367 i przesłanym pocztą. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2007, godzina 12:15, siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.