eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Wykonanie usług telekomunikacyjnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Opocznie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Opoczno: Wykonanie usług telekomunikacyjnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Opocznie
Numer ogłoszenia: 151189 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, fax 044 7361500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług telekomunikacyjnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Opocznie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie o wartości poniżej 206 000 euro 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Opocznie, zlokalizowanych w Opocznie przy ul. Kwiatowej 1a i ul. Rolnej 6. 2. Informacje na temat stanu istniejącego Istniejąca wewnątrzzakładowa centrala telefoniczna - budynek ul. Kwiatowa 1a SLICAN CCA 2720 - budynek ul. Rolna 6 PROGRES 40 3. Wymagania - bezpłatne świadczenie usługi prezentacja numeru - realizacja połączeń lokalnych i strefowych, międzystrefowych, do sieci komórkowych, międzynarodowych, - taryfikacja połączeń poprzez naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy trwania połączenia, - brak opłat za inicjację połączenia, - obliczanie kosztów połączenia z dokładnością do 0,01 zł, - zablokowanie możliwości uzyskiwania połączeń z numerami 030X i 070X dotyczy wszystkich numerów, - bezpłatny biling połączeń w wersji elektronicznej, - jednakowy koszt za minutę połączenia przez całą dobę z podziałem na rodzaj połączeń. Opłata za połączenia winna być jednakowa przez wszystkie dni tygodnia i jednakowa dla każdej pory dnia, - usuwanie zgłaszanych awarii nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia, - zachowanie obecnej numeracji przydzielonej Starostwu Powiatowemu, - połączenia między jednostkami organizacyjnymi Starostwa bezpłatnie. 4. Przewidywany miesięczny ruch telefoniczny w obiektach objętym przedmiotowym zamówieniem wynosi średniomiesięcznie z ostatnich 6 miesięcy - połączenia lokalne i strefowe - 5 400 min - połączenia międzystrefowe - 1 100 min - połączenia do sieci telefonii komórkowej - 1 200 min - międzynarodowe - 60 min 5. Opłata abonamentowa za 17 linii analogowych. 6. Opłata abonamentowa za dostęp do Internetu wymagany 4 mb s. 7. Zaleca się, aby potencjalni Wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektów objętych zamówieniem. Koszty ewentualnej wizji lokalnej ponoszą Wykonawcy. 8. Zważywszy na specyfikę zamówienia tzn. usługi telekomunikacyjne, Zamawiający nie przedstawia w SIWZ wzoru umowy z uwagi na fakt, iż umowy na świadczenie w/w usług są umowami standardowymi. Zamawiający wymaga jednak, aby proponowana umowa regulowała wszystkie elementy wynikające z wymagań ustanowionych przez Zamawiającego określonych w SIWZ, a w szczególności: - okres obowiązywania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego określonego w rozdziale 4 pkt. 1 SIWZ, - zobowiązanie się Wykonawcy do bezkosztowego dla Zamawiającego zachowania dotychczasowej numeracji, - określenie miesięcznych opłat stałych abonamentów, - określenie zgodnie z przedstawioną ofertą stawek połączeń telekomunikacyjnych, - rozliczenie połączeń w planie sekundowym. 9. Szczegółowy zakres i warunki wykonywania poszczególnych usług telekomunikacyjnych realizowanych na podstawie zawartej umowy zostanie określony w przedstawionym przez Wykonawcę i uprzednio zaakceptowanym przez Zamawiającego Regulaminie świadczenia telekomunikacyjnych usług powszechnych, wydanym na podstawie ustawy Prawo telekomunikacyjne. Regulamin ten, będzie wiązał strony umowy w zakresie, w jakim nie będzie sprzeczny z umową oraz SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.07.2012.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. VIII ogłoszenia. 3. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. ( Rejestr prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymienione w pkt.1, 2, 3, niniejszego rozdziału. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 5.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2. powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5.2. Dokument, o których mowa w punkcie 5.1. w podpunktach a) i b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których punkcie 5.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 5.2. stosuje się odpowiednio. 6. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opocznie 26-300 Opoczno ul. Kwiatowa 1a.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 12:30, miejsce: biuro podawcze w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1 a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem poczty.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.