Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Warszawa: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WYPOSAŻENIA DOMOWEGO, ODZIEŻY BRANŻOWEJ, WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH, MEBLARSKICH, ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MASEK PRZECIWGAZOWYCH, WORKÓW I FLAG
Numer ogłoszenia: 151184 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - odsektor Rządowy/Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WYPOSAŻENIA DOMOWEGO, ODZIEŻY BRANŻOWEJ, WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH, MEBLARSKICH, ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MASEK PRZECIWGAZOWYCH, WORKÓW I FLAG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, wyposażenia domowego, odzieży branżowej, wyrobów włókienniczych, meblarskich, artykułów biurowych, masek przeciwgazowych, worków i flag z podziałem na 29 zadań w ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, zrealizowana w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.90.00.00-8, 30.10.00.00-0, 33.70.00.00-7, 35.80.00.00-2, 39.20.00.00-4, 39.50.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 200,00 zł; na zadanie 2 - 3 100,00 zł; na zadanie 3 - 370,00 zł; na zadanie 4 - 110,00 zł; na zadanie 5 - 370,00 zł; na zadanie 6 - 505,00 zł; na zadanie 7 - 1 100,00 zł; na zadanie 8 - 160,00 zł; na zadanie 9 - 70,00 zł; na zadanie 10 - 50,00 zł; na zadanie 11 - 250,00 zł; na zadanie 12 - 830,00 zł; na zadanie 13 - 300,00 zł; na zadanie 14 - 600,00 zł; na zadanie 15 - 370,00 zł; na zadanie 16 - 180,00 zł; na zadanie 17 - 680,00 zł; na zadanie 18 - 50,00 zł; na zadanie 19 - 25,00 zł; na zadanie 20 - 60,00 zł; na zadanie 21 - 740,00 zł; na zadanie 22 - 730,00 zł; na zadanie 23 - 670,00 zł; na zadanie 24 - 230,00 zł; na zadanie 25 - 770,00 zł; na zadanie 26 - 880,00 zł; na zadanie 27 - 740,00 zł; na zadanie 28 - 900,00 zł; na zadanie 29 - 880,00 zł; UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. referencje), wartość tej dostawy /usługi winna być nie mniejsza niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy musi odpowiadać co najmniej kwocie zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 15 920,00 PLN, w tym: na zadanie 1 - 200,00 zł; na zadanie 2 - 3 100,00 zł; na zadanie 3 - 370,00 zł; na zadanie 4 - 110,00 zł; na zadanie 5 - 370,00 zł; na zadanie 6 - 505,00 zł; na zadanie 7 - 1 100,00 zł; na zadanie 8 - 160,00 zł; na zadanie 9 - 70,00 zł; na zadanie 10 - 50,00 zł; na zadanie 11 - 250,00 zł; na zadanie 12 - 830,00 zł; na zadanie 13 - 300,00 zł; na zadanie 14 - 600,00 zł; na zadanie 15 - 370,00 zł; na zadanie 16 - 180,00 zł; na zadanie 17 - 680,00 zł; na zadanie 18 - 50,00 zł; na zadanie 19 - 25,00 zł; na zadanie 20 - 60,00 zł; na zadanie 21 - 740,00 zł; na zadanie 22 - 730,00 zł; na zadanie 23 - 670,00 zł; na zadanie 24 - 230,00 zł; na zadanie 25 - 770,00 zł; na zadanie 26 - 880,00 zł; na zadanie 27 - 740,00 zł; na zadanie 28 - 900,00 zł; na zadanie 29 - 880,00 zł; UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia szczegółowe o: - należytym wykonaniu minimum jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w Rozdziale V pkt. 1.2 SIWZ) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; - posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż wskazanej przez Zamawiającego w Rozdziale V pkt. 1.3 SIWZ. Z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1. terminu realizacji umowy; 2. zmiany miejsca świadczenia; Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 00-470 Warszawa, budynek nr 2 pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 00-470 Warszawa, Kancelaria Ogólna - budynek nr 3, pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa: obrusów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obrusów - 8 szt. Obrus: - plamoodporny, - poliester 100 %, - wymiary 150 x 150 cm, - kolor: ecru - 2 szt. biały - 4 szt. beżowy - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.31.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tkaniny brezentowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tkaniny brezentowej w ilości 100 mb; Cechy tkaniny brezentowej podano w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.21.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa masek lakierniczych z wymiennymi wkładami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa masek lakierniczych z wymiennymi wkładami w ilości 4 szt. Maska lakiernicza z wymiennymi wkładami: - część twarzowa: maska lub półmaska z regulacją na paskach; - pochłaniacze 2 szt.; - filtry 2 szt.; - filtry zapasowe nie mniej niż 10 szt.; Maska ma chronić układ oddechowy przed oparami, dymami i gazami oraz innymi czynnikami występującymi podczas lakierowania, laminowania lub grawerowania laserowego. - waga max. 0,5 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zszywek tapicerskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zszywek tapicerskich w ilości 50 opakowań, w tym: 25 opakowań - o wysokości 8 mm; 25 opakowań - o wysokości 10 mm; Zszywki przeznaczone są do łączenia za pomocą zszywaczy r ręcznych i elektrycznych, hartowane o wymiarach: - szerokość zszywki 11,3 mm - grubość drutu: 0,7mm - ilość w opakowaniu 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.71.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa serwetek papierowych i mydła w płynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwetek papierowych i mydła, w ilościach: 1. serwetki kolorowe - 100 opakowań; Serwetki papierowe wymiary: szerokość 33 cm, długość 33 cm, trzywarstwowe, wybielane bez chloru, do dekoru użyte farby wodorozcięczalne, 20 sztuk w opakowaniu. Dekorowane wzorami kwiatowymi, orientalnymi i tradycyjnymi 2. serwetki białe - 50 opakowań; Serwetki białe wykonane z białej bibuły, wymiary szerokość 15 cm długość 15 cm, opakowanie jednostkowe zawiera 500 sztuk 3 mydło w płynie - 29l/ 116szt. po 250 ml Zawiera kombinację substancji myjących i odżywczych, (na przykład miód i mleko lub oliwki), chroniące skórę przed nadmiernym wysuszeniem. Przeznaczone do codziennego mycia rąk i całego ciała, delikatne środki powierzchniowo czynne, produkt musi posiadać atest PZH, powinien być przebadany dermatologicznie. Opakowanie 250 ml z dozownikiem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.40.00-3, 33.71.19.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pochłaniaczy A1 do maski SECURA 2000, filtrów P1 do pochłaniacza maski SECURA 2000 oraz pierścieni dociskowych do filtra P1 maski SECURA 2000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pochłaniaczy A1 do maski SECURA 2000 - 50 szt.; 1. Dostawa filtrów P1 do pochłaniacza maski SECURA 2000 - 200 szt; Pochłaniacz typ A1 stosowany w przypadku ochrony przed rozpuszczalnikami organicznymi, węglowodorami, alkoholami, aldehydami, kwasami organicznymi, estrami, ketonami, styrenami 2. Dostawa pierścieni dociskowych do filtra P1 maski SECURA 2000 - 10 kpl; Filtr P1 stosowany w przypadku ochrony przed: pył granitu, marmuru, piasek, pyły z obróbki żelaza, wypełniacze do gumy, nawozy sztuczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa: prezentera ze wskaźnikiem laserowym oraz choinki z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: 1. Prezentera ze wskaźnikiem laserowym - 1 szt; Prezenter ze wskaźnikiem laserowym, wbudowana pamięć nie mniejsza niż 1 GB umożliwiająca zapisanie i przechowywanie prezentacji, zasięg minimum 20m, komunikacja bezprzewodowa 2,4GHz, cztery intuicyjne w użyciu przyciski, wyposażony we wskaźnik sygnalizacyjny wymiany baterii, odbiornik USB chowany w korpus prezentera, w zestawie dwie baterie AAA. 2. Choinki z tworzywa sztucznego - 5 szt; gatunek: sosna zielona z folii PCV o bardzo głębokiej zielonej barwie, igliwie gęste wymiary: 250cm-5 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.30.00-2, 39.29.89.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa gąbek do mycia naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gąbek do mycia naczyń w ilości 130 opakowań; Gąbka do mycia naczyń o wymiarach 7 x10 cm, jedna strona przeznaczona do szorowania, opakowanie zawiera 5 gąbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pędzli płaskich ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pędzli w ilościach: Pędzel angielski płaski ogólnego stosowania - 36 mm - 30 szt; Pędzel angielski płaski ogólnego stosowania - 63mm - 30 szt; Cechy pędzli podano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa noży do tapet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa noży do tapet w ilości 10 szt; Charakterystyka przedmiotu: - nóż z łamanym ostrzem; - szerokość ostrza: 18 mm; - grubość ostrza: 0,50 mm - metalowa prowadnica - antypoślizgowy korpus - łamacz zużytego ostrza - automatyczna blokada ostrza Zastosowanie: - szeroki zakres prac warsztatowych, budowlanych oraz domowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.11.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa nożyków do tapet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nożyków do tapet w ilości 50 szt. - nóż z łamanym ostrzem o szerokości 18mm; - grubość ostrza: 0,50 mm, - metalowa prowadnica ostrza, - antypoślizgowy korpus, - łamacz zużytego ostrza ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa szczotek i pędzli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczotek i pędzli w ilościach: 1.Szczotka stalowa - 50szt (do czyszczenia rdzy, ręczna, pięciorzędowa, długość 300mm); 2. Szczotka stalowa tarczowa - 15szt (fi 125 fi otworu 13); 3. Pędzel płaski szerokość 2 cale- 30szt; 4. Pędzel płaski angielski a) Szerokość 1,5 cala - 20szt b) Szerokość 2 cale - 35szt c) Szerokość 36 - 30szt; 5. Pędzel grzejnikowy 36x9 - 30szt; 6. Pędzel okrągły FI 40 - 20szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0, 39.22.42.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa szczotek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczotek w ilościach: 1. Szczotka o całkowitej długości 300 - 350mm z mieszanym włosiem o długości 40 - 45mm, przeznaczona do mycia karoserii, szyb i felg samochodowych. Włosie bezpieczne dla lakieru samochodowego. Szczotka wyposażona w końcówkę umożliwiającą podłączenie do (węża) źródła wody. Wyrób firmy LSN Lublin lub równoważny - 9 szt; 2. Szczotka przeznaczona do ręcznego mycia samochodów ciężarowych, busów i autobusów; włosie bezpieczne dla lakieru; kij teleskopowy z końcówką umożliwiającą podłączenie do (węża) źródła wody. Np. Kaja 26x90-160cm produkt nr: SZC187653 lub równoważny - 4 szt; 3. Szczotka zmiotka drewniana z naturalnym włosiem przeznaczona do użycia w domu, samochodzie, warsztacie. Wymiary części drewnianej (korpusu): długość w zakresie 380 - 400mm; szerokość w zakresie 35 - 40mm Wymiary części roboczej (włosie): wysokość w zakresie 55 - 60mm; szerokość w zakresie 35 - 40mm; długość w zakresie 150 - 170mm - 15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa pędzli, wałków i kuwet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pędzli, wałków i kuwet, w ilościach: 1. Pędzel malarski płaski angielski 2(dwucalowy) tj. ok. 50mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych i chlorokauczukowych - 30 szt; 2. Pędzel malarski płaski angielski 2,5(dwu i półcalowy) tj. ok. 63mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych i chlorokauczukowych - 30 szt; 3. Pędzel malarski płaski angielski 3(trzycalowy) tj. ok. 76mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych i chlorokauczukowych - 30 szt. 4. Pędzel uniwersalny malarski okrągły Fi 30mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych i chlorokauczukowych - 40 szt; 5. Pędzel uniwersalny malarski okrągły Fi 45mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych i chlorokauczukowych - 30 szt; 6. Wałek welurowy kompletny o wymiarach części roboczej: średnica zewnętrzna wałka w zakresie Fi 25 - 30mm; szerokość wałka w zakresie 8 - 12mm; wysokość runa (materiał tkany)wałka 3 - 5mm Kształtowy pręt prowadzący wałek wykonany z pręta stalowego zakończonego chwytem plastikowym dla ręki, mocowanie wałka (części roboczej) - oring zaciskowy. Wałek przeznaczony do malowania farbami olejnymi, nitro, akrylowymi i chlorokauczukowymi. Produkt Firmy GLOBALL lub równoważny - 3 szt. 7. Wałek welurowy - zapas (wkład wymienny) przeznaczony do malowania farbami olejnymi, nitro, akrylowymi i chlorokauczukowymi. Wkład wymienny, kompatybilny z wałkiem opisanym w pozycji 6 (powyżej) - 6 szt; 8. Kuweta plastikowa malarska wykorzystywana do malowania farbami olejnymi, nitro, akrylowymi i chlorokauczukowymi. Kompatybilna z wałkiem opisanym w pozycji 6 - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa środków pielęgnacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków pielęgnacyjnych w ilościach: 1. Praktyczna gąbka do ręcznego mycia samochodów przy zastosowaniu rozcieńczonego wodą szamponu. Gąbka swoim kształtem przypomina gitarę. Wymiary gabarytowe: długość około 250mm, szerokość około 160mm (zwężenie w części środkowej), grubość (wysokość) około 70mm. Produkt Firmy KAJA o nazwie gitara średnia lub równoważny - 40 szt; 2. Praktyczny zestaw do pielęgnacji samochodu w estetycznym przezroczystym plastikowym opakowaniu ukompletowany w: - wielokrotnego użycia gąbka pokryta irchą do usuwania oparów z szyb i lusterek o wymiarach około 130x85mm; - wielokrotnego użycia myjka z irchy syntetycznej (ścierka) przeznaczona do czyszczenia szyb i innych powierzchni samochodu nawet bez użycia detergentów o wymiarach około 400 x 300mm. Myjka o podwyższonej chłonności wykorzystywana do zbierania wody z karoserii; - ściereczka uniwersalna wielokrotnego użycia o wymiarach około 370 x 350mm nadająca się do mycia i pielęgnacji samochodu. Ścierka dobrze wchłaniająca płyny, smary i tłuszcze. Produkt Firmy KAJA lub równoważny - 10 szt; 3. Gąbka z irchy naturalnej przeznaczona do usuwania oparów z szyb i lusterek wewnątrz i na zewnątrz samochodu. Trwała, o doskonałych właściwościach chłonnych wilgoć i wymiarach około 120x100mm. Produkt Firmy APOS lub równoważny - 20 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa noży i zapasowych ostrzy do noży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa noży i zapasowych ostrzy do noży w ilościach: 1. Nóż z wymiennym ostrzem łamanym typ STANDARD 18mm IRWIN ID: 10504556 lub równoważny - 8 szt; 2. Zapasowe ostrza pasujące do noża z pozycji 1, w opakowaniu - 5 sztuk. Typ IRWIN 10507102 lub równoważne - 7 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa mopów i ścierek do mycia naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mopów i ścierek do mycia naczyń w ilościach: 1. Dostawa zestawu sprzątającego bezdotykowego mop - 2 komplety; 2. Dostawa ścierek do mycia naczyń - 500 opakowań po 3 sztuki pakowane;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.56.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa sznurka pakowego i szpagatu tapicerskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sznurka pakowego i szpagatu tapicerskiego, w ilościach: 1. sznurek pakowy - 10 rolek - Sznurek jutowy, Gatunek I, bez supłów, wilgotność nie większa niż 10%, kolor szary, waga rolki 0,5 kg.; 2. szpagat tapicerski rolka 20 metrów, kolor szary, grubość 2 mm, szpagat wykonany z dwuskrętnego sizalu - 10 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.11.30-6, 39.54.11.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa sznurka pakowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sznurka pakowego -Gatunek I, bez supłów, wilgotność nie większa niż 10%, kolor szary, waga rolki 0,5 kg - 10 rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.11.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa linki holowniczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa linki holowniczej - 3 szt; Linka do awaryjnego holowania samochodów osobowych i mikrobusów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 tony. Linka wykonana ze skręconych włókien materiału pochodzenia włókienniczego zakończona po obu końcach solidnymi hakami z zabezpieczeniem przed wypięciem z przyłączy holowniczych pojazdów. Parametry przedmiotu: - długość: minimum 4 metry; - grubość: minimum 18mm; - wytrzymałość: minimum 3,5 tony (masa pojazdu holowanego); - waga produktu: do 1 kilograma..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.11.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawa czyściwa bawełnianego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czyściwa bawełnianego - 150 kg; Czyściwo przeznaczone do użytkowania w czasie wykonywania prac remontowo-naprawczych w warsztacie samochodowym przez mechaników. Produkt pochodzenia bawełnianego w kolorze białym, selekcjonowane i pakowane w paczki o ciężarze nie większym niż 5 kilogramów. Czyściwo bez zabrudzeń, guzików itp. - zdezynfekowane..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawa pasów transportowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pasów transportowych: 1. Pas transportowy 8m/50mm/5T sztuk 7 Pas przeznaczony do zabezpieczania przewożonego ładunku przed jego przemieszczaniem na skrzyni ładunkowej samochodu. Kompletny pas składa się z pasa o długości około 7,5 metra i szerokości 50mm zakończonego atestowanym hakiem z jednej strony, drugi koniec pasa przystosowany do wsunięcia w mechanizm naciągowy (napinający) oraz napinacza o długości około 0,5 metra i szerokości 50mm zakończonego z jednej strony atestowanym hakiem a z drugiej mechanizmem (zapadkowym) naciągowym. Nominalna wytrzymałość taśmy użytej do wykonania pasa - minimum 7 ton. 2. Pas transportowy 10m/50mm/5T sztuk 7 Pas przeznaczony do zabezpieczania przewożonego ładunku przed jego przemieszczaniem na skrzyni ładunkowej samochodu. Kompletny pas składa się z pasa o długości około 9,5 metra i szerokości 50mm zakończonego atestowanym hakiem z jednej strony, drugi koniec pasa przystosowany do wsunięcia w mechanizm naciągowy (napinający) oraz napinacza o długości około 0,5 metra i szerokości 50mm zakończonego z jednej strony atestowanym hakiem a z drugiej mechanizmem (zapadkowym) naciągowym. Nominalna wytrzymałość taśmy użytej do wykonania pasa - minimum 7 ton. 3. Pas transportowy 10m/35mm/5T sztuk 6 Pas przeznaczony do zabezpieczania przewożonego ładunku przed jego przemieszczaniem na skrzyni ładunkowej samochodu. Kompletny pas składa się z pasa o długości około 9,5 metra i szerokości 35mm zakończonego atestowanym hakiem z jednej strony, drugi koniec pasa przystosowany do wsunięcia w mechanizm naciągowy (napinający) oraz napinacza o długości około 0,5 metra i szerokości 35mm zakończonego z jednej strony atestowanym hakiem a z drugiej mechanizmem (zapadkowym) naciągowym. Nominalna wytrzymałość taśmy użytej do wykonania pasa - minimum 7 ton..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.35.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dostawa rękawic ochronnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawic ochronnych - 200 par Rękawice powlekane nitrylem olejoodporne. Rękawice ochronne powlekane nitrylem, zakończone usztywnianym mankietem: - część wierzchnia i chwytna oblana powłoką nitrylu; - odporne na ścieranie, przetarcie i przebicie; - elastyczne, nie ograniczające sprawności ręki; - powierzchnia pokryta nitrylem odporna na smary, oleje i tłuszcze; - zachowują swoją formę po praniu; - przeznaczone dla mechaników oraz dla pracowników wykonujących prace przeładunkowe i transportowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dostawa gogli przeciwodpryskowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gogli przeciwodpryskowych - 10 szt. Gogle przeciwodpryskowe do stosowania przez mechaników podczas prac przy obróbce metali (szlifowanie, cięcie, kucie itp.). Charakterystyka: - szybka z poliwęglanu; - regulowana i szeroka taśma nagłowia; - elastyczny mostek nosowy; - powłoka zabezpieczająca przed zaparowaniem i zarysowaniami szybki; - kształt i konstrukcja zapewniająca wygodne i bezpieczne dopasowanie do części ocznej twarzy. Produkt firmy 3M model 2790 lub równoważny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dostawa przyłbicyi tarczy spawalniczej oraz ochronników słuchu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przyłbicy (1 szt) i tarczy spawalniczej (8 szt.) oraz ochronników słuchu (6 szt) 1. Automatyczna przyłbica spawalnicza samościemniająca z nastawnym filtrem przeznaczona do spawania metodą TIG i MIG/MAG ze zmiennym stopniem ochrony nie mniejszym niż zakres 9-13DIN. Źródło zasilania - ogniwo fotowoltaiczne. Regulowany stopień zaciemnienia i rozjaśnienia Czas zaciemnienia nie większy niż 0,4ms Czas rozjaśnienia max. 0,8s Stopień rozjaśnienia około 4 DIN Produkt TELWIN JAGUAR lub równoważny 2. Tarcza spawalnicza wykonana z preszpanu z drewnianym uchwytem dokładnie osłaniająca twarz i dłoń spawacza. Wymienne szybki bezbarwne i w ściemnieniach w zakresie minimum 7 - 14 DIN. Szybka o wymiarze około 50 x 100 mm. Produkt OT-13 lub równoważny 3. Ochronniki słuchu o trwałej i lekkiej konstrukcji tłumiące hałas powstający podczas wykonywania prac monterskich, ślusarskich i kowalskich. Duże czasze wypełnione pianką i doskonale dopasowujące się do uszu. Ochronniki składane z możliwością regulacji ustawienia kabłąka i czasz Produkt typu PW 41 lub równoważny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Dostawa flag.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa flag w ilościach: 1. Flaga RP na maszt - 15 szt; Flagi wykonane z dzianiny poliestrowej o masie 120g/mkw. wymiary: 240 x 150 cm, z karabińczykami. 2. Flaga RP na drzewce - 15 szt; Flagi wykonane z dzianiny poliestrowej o masie 120g/mkw. wymiary: 100 x 150 cm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.82.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Dostawa mównicy z orłem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mównicy z orłem - 1 szt; materiał z litego drewna ciemnego, wymiary 52x40x112cm,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Dostawa worków polietylenowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa worków polietylenowych w ilości 75 szt; - worki polietylenowe 120 litrów, pakowane w rolkach po 25 szt. na rolce, - wykonane z foli LDPE wzmocnione, - worki w kolorze czarnym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Dostawa etui oraz antyram.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa etui oraz antyram w ilościach: 1. Etui - 40 szt; kolor bordowy do podkładu 08324 20x25cm (8x10)-poziome 5 szt. kolor bordowy do podkładu 08325 22,5x30,5 cm (9x12)-poziome 5 szt. kolor bordowy do podkładu 08348 20x25cm (8x10)- pionowe 10 szt. kolor bordowy do podkładu 08349 22,5x30,5cm(9x12-pionowe 20 szt. 2. Antyramy - 15 szt; Format: 40x50cm z plexi, możliwość zawieszenia w pionie i poziomie z metalowymi klipsami. płyta HDF - grubość 4 mm. front o grubości 1 mm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00-6, 39.29.82.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa worków foliowych na odpady oraz tacek kubków i innych dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH NR 1
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.