eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WYPOSAŻENIA DOMOWEGO, ODZIEŻY BRANŻOWEJ, WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH, MEBLARSKICH, ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MASEK PRZECIWGAZOWYCH, WORKÓW I FLAG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Warszawa: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WYPOSAŻENIA DOMOWEGO, ODZIEŻY BRANŻOWEJ, WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH, MEBLARSKICH, ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MASEK PRZECIWGAZOWYCH, WORKÓW I FLAG
Numer ogłoszenia: 151184 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - odsektor Rządowy/Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WYPOSAŻENIA DOMOWEGO, ODZIEŻY BRANŻOWEJ, WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH, MEBLARSKICH, ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MASEK PRZECIWGAZOWYCH, WORKÓW I FLAG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, wyposażenia domowego, odzieży branżowej, wyrobów włókienniczych, meblarskich, artykułów biurowych, masek przeciwgazowych, worków i flag z podziałem na 29 zadań w ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, zrealizowana w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.90.00.00-8, 30.10.00.00-0, 33.70.00.00-7, 35.80.00.00-2, 39.20.00.00-4, 39.50.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 200,00 zł; na zadanie 2 - 3 100,00 zł; na zadanie 3 - 370,00 zł; na zadanie 4 - 110,00 zł; na zadanie 5 - 370,00 zł; na zadanie 6 - 505,00 zł; na zadanie 7 - 1 100,00 zł; na zadanie 8 - 160,00 zł; na zadanie 9 - 70,00 zł; na zadanie 10 - 50,00 zł; na zadanie 11 - 250,00 zł; na zadanie 12 - 830,00 zł; na zadanie 13 - 300,00 zł; na zadanie 14 - 600,00 zł; na zadanie 15 - 370,00 zł; na zadanie 16 - 180,00 zł; na zadanie 17 - 680,00 zł; na zadanie 18 - 50,00 zł; na zadanie 19 - 25,00 zł; na zadanie 20 - 60,00 zł; na zadanie 21 - 740,00 zł; na zadanie 22 - 730,00 zł; na zadanie 23 - 670,00 zł; na zadanie 24 - 230,00 zł; na zadanie 25 - 770,00 zł; na zadanie 26 - 880,00 zł; na zadanie 27 - 740,00 zł; na zadanie 28 - 900,00 zł; na zadanie 29 - 880,00 zł; UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. referencje), wartość tej dostawy /usługi winna być nie mniejsza niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy musi odpowiadać co najmniej kwocie zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 15 920,00 PLN, w tym: na zadanie 1 - 200,00 zł; na zadanie 2 - 3 100,00 zł; na zadanie 3 - 370,00 zł; na zadanie 4 - 110,00 zł; na zadanie 5 - 370,00 zł; na zadanie 6 - 505,00 zł; na zadanie 7 - 1 100,00 zł; na zadanie 8 - 160,00 zł; na zadanie 9 - 70,00 zł; na zadanie 10 - 50,00 zł; na zadanie 11 - 250,00 zł; na zadanie 12 - 830,00 zł; na zadanie 13 - 300,00 zł; na zadanie 14 - 600,00 zł; na zadanie 15 - 370,00 zł; na zadanie 16 - 180,00 zł; na zadanie 17 - 680,00 zł; na zadanie 18 - 50,00 zł; na zadanie 19 - 25,00 zł; na zadanie 20 - 60,00 zł; na zadanie 21 - 740,00 zł; na zadanie 22 - 730,00 zł; na zadanie 23 - 670,00 zł; na zadanie 24 - 230,00 zł; na zadanie 25 - 770,00 zł; na zadanie 26 - 880,00 zł; na zadanie 27 - 740,00 zł; na zadanie 28 - 900,00 zł; na zadanie 29 - 880,00 zł; UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia szczegółowe o: - należytym wykonaniu minimum jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w Rozdziale V pkt. 1.2 SIWZ) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; - posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż wskazanej przez Zamawiającego w Rozdziale V pkt. 1.3 SIWZ. Z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1. terminu realizacji umowy; 2. zmiany miejsca świadczenia; Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 00-470 Warszawa, budynek nr 2 pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 00-470 Warszawa, Kancelaria Ogólna - budynek nr 3, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa: obrusów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obrusów - 8 szt. Obrus: - plamoodporny, - poliester 100 %, - wymiary 150 x 150 cm, - kolor: ecru - 2 szt. biały - 4 szt. beżowy - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.31.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tkaniny brezentowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tkaniny brezentowej w ilości 100 mb; Cechy tkaniny brezentowej podano w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa masek lakierniczych z wymiennymi wkładami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa masek lakierniczych z wymiennymi wkładami w ilości 4 szt. Maska lakiernicza z wymiennymi wkładami: - część twarzowa: maska lub półmaska z regulacją na paskach; - pochłaniacze 2 szt.; - filtry 2 szt.; - filtry zapasowe nie mniej niż 10 szt.; Maska ma chronić układ oddechowy przed oparami, dymami i gazami oraz innymi czynnikami występującymi podczas lakierowania, laminowania lub grawerowania laserowego. - waga max. 0,5 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zszywek tapicerskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zszywek tapicerskich w ilości 50 opakowań, w tym: 25 opakowań - o wysokości 8 mm; 25 opakowań - o wysokości 10 mm; Zszywki przeznaczone są do łączenia za pomocą zszywaczy r ręcznych i elektrycznych, hartowane o wymiarach: - szerokość zszywki 11,3 mm - grubość drutu: 0,7mm - ilość w opakowaniu 1000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.71.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa serwetek papierowych i mydła w płynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwetek papierowych i mydła, w ilościach: 1. serwetki kolorowe - 100 opakowań; Serwetki papierowe wymiary: szerokość 33 cm, długość 33 cm, trzywarstwowe, wybielane bez chloru, do dekoru użyte farby wodorozcięczalne, 20 sztuk w opakowaniu. Dekorowane wzorami kwiatowymi, orientalnymi i tradycyjnymi 2. serwetki białe - 50 opakowań; Serwetki białe wykonane z białej bibuły, wymiary szerokość 15 cm długość 15 cm, opakowanie jednostkowe zawiera 500 sztuk 3 mydło w płynie - 29l/ 116szt. po 250 ml Zawiera kombinację substancji myjących i odżywczych, (na przykład miód i mleko lub oliwki), chroniące skórę przed nadmiernym wysuszeniem. Przeznaczone do codziennego mycia rąk i całego ciała, delikatne środki powierzchniowo czynne, produkt musi posiadać atest PZH, powinien być przebadany dermatologicznie. Opakowanie 250 ml z dozownikiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.40.00-3, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pochłaniaczy A1 do maski SECURA 2000, filtrów P1 do pochłaniacza maski SECURA 2000 oraz pierścieni dociskowych do filtra P1 maski SECURA 2000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pochłaniaczy A1 do maski SECURA 2000 - 50 szt.; 1. Dostawa filtrów P1 do pochłaniacza maski SECURA 2000 - 200 szt; Pochłaniacz typ A1 stosowany w przypadku ochrony przed rozpuszczalnikami organicznymi, węglowodorami, alkoholami, aldehydami, kwasami organicznymi, estrami, ketonami, styrenami 2. Dostawa pierścieni dociskowych do filtra P1 maski SECURA 2000 - 10 kpl; Filtr P1 stosowany w przypadku ochrony przed: pył granitu, marmuru, piasek, pyły z obróbki żelaza, wypełniacze do gumy, nawozy sztuczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa: prezentera ze wskaźnikiem laserowym oraz choinki z tworzywa sztucznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: 1. Prezentera ze wskaźnikiem laserowym - 1 szt; Prezenter ze wskaźnikiem laserowym, wbudowana pamięć nie mniejsza niż 1 GB umożliwiająca zapisanie i przechowywanie prezentacji, zasięg minimum 20m, komunikacja bezprzewodowa 2,4GHz, cztery intuicyjne w użyciu przyciski, wyposażony we wskaźnik sygnalizacyjny wymiany baterii, odbiornik USB chowany w korpus prezentera, w zestawie dwie baterie AAA. 2. Choinki z tworzywa sztucznego - 5 szt; gatunek: sosna zielona z folii PCV o bardzo głębokiej zielonej barwie, igliwie gęste wymiary: 250cm-5 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.30.00-2, 39.29.89.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa gąbek do mycia naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gąbek do mycia naczyń w ilości 130 opakowań; Gąbka do mycia naczyń o wymiarach 7 x10 cm, jedna strona przeznaczona do szorowania, opakowanie zawiera 5 gąbek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pędzli płaskich ogólnego stosowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pędzli w ilościach: Pędzel angielski płaski ogólnego stosowania - 36 mm - 30 szt; Pędzel angielski płaski ogólnego stosowania - 63mm - 30 szt; Cechy pędzli podano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa noży do tapet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa noży do tapet w ilości 10 szt; Charakterystyka przedmiotu: - nóż z łamanym ostrzem; - szerokość ostrza: 18 mm; - grubość ostrza: 0,50 mm - metalowa prowadnica - antypoślizgowy korpus - łamacz zużytego ostrza - automatyczna blokada ostrza Zastosowanie: - szeroki zakres prac warsztatowych, budowlanych oraz domowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa nożyków do tapet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nożyków do tapet w ilości 50 szt. - nóż z łamanym ostrzem o szerokości 18mm; - grubość ostrza: 0,50 mm, - metalowa prowadnica ostrza, - antypoślizgowy korpus, - łamacz zużytego ostrza ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa szczotek i pędzli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczotek i pędzli w ilościach: 1.Szczotka stalowa - 50szt (do czyszczenia rdzy, ręczna, pięciorzędowa, długość 300mm); 2. Szczotka stalowa tarczowa - 15szt (fi 125 fi otworu 13); 3. Pędzel płaski szerokość 2 cale- 30szt; 4. Pędzel płaski angielski a) Szerokość 1,5 cala - 20szt b) Szerokość 2 cale - 35szt c) Szerokość 36 - 30szt; 5. Pędzel grzejnikowy 36x9 - 30szt; 6. Pędzel okrągły FI 40 - 20szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0, 39.22.42.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa szczotek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczotek w ilościach: 1. Szczotka o całkowitej długości 300 - 350mm z mieszanym włosiem o długości 40 - 45mm, przeznaczona do mycia karoserii, szyb i felg samochodowych. Włosie bezpieczne dla lakieru samochodowego. Szczotka wyposażona w końcówkę umożliwiającą podłączenie do (węża) źródła wody. Wyrób firmy LSN Lublin lub równoważny - 9 szt; 2. Szczotka przeznaczona do ręcznego mycia samochodów ciężarowych, busów i autobusów; włosie bezpieczne dla lakieru; kij teleskopowy z końcówką umożliwiającą podłączenie do (węża) źródła wody. Np. Kaja 26x90-160cm produkt nr: SZC187653 lub równoważny - 4 szt; 3. Szczotka zmiotka drewniana z naturalnym włosiem przeznaczona do użycia w domu, samochodzie, warsztacie. Wymiary części drewnianej (korpusu): długość w zakresie 380 - 400mm; szerokość w zakresie 35 - 40mm Wymiary części roboczej (włosie): wysokość w zakresie 55 - 60mm; szerokość w zakresie 35 - 40mm; długość w zakresie 150 - 170mm - 15 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa pędzli, wałków i kuwet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pędzli, wałków i kuwet, w ilościach: 1. Pędzel malarski płaski angielski 2(dwucalowy) tj. ok. 50mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych i chlorokauczukowych - 30 szt; 2. Pędzel malarski płaski angielski 2,5(dwu i półcalowy) tj. ok. 63mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych i chlorokauczukowych - 30 szt; 3. Pędzel malarski płaski angielski 3(trzycalowy) tj. ok. 76mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych i chlorokauczukowych - 30 szt. 4. Pędzel uniwersalny malarski okrągły Fi 30mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych i chlorokauczukowych - 40 szt; 5. Pędzel uniwersalny malarski okrągły Fi 45mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych i chlorokauczukowych - 30 szt; 6. Wałek welurowy kompletny o wymiarach części roboczej: średnica zewnętrzna wałka w zakresie Fi 25 - 30mm; szerokość wałka w zakresie 8 - 12mm; wysokość runa (materiał tkany)wałka 3 - 5mm Kształtowy pręt prowadzący wałek wykonany z pręta stalowego zakończonego chwytem plastikowym dla ręki, mocowanie wałka (części roboczej) - oring zaciskowy. Wałek przeznaczony do malowania farbami olejnymi, nitro, akrylowymi i chlorokauczukowymi. Produkt Firmy GLOBALL lub równoważny - 3 szt. 7. Wałek welurowy - zapas (wkład wymienny) przeznaczony do malowania farbami olejnymi, nitro, akrylowymi i chlorokauczukowymi. Wkład wymienny, kompatybilny z wałkiem opisanym w pozycji 6 (powyżej) - 6 szt; 8. Kuweta plastikowa malarska wykorzystywana do malowania farbami olejnymi, nitro, akrylowymi i chlorokauczukowymi. Kompatybilna z wałkiem opisanym w pozycji 6 - 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa środków pielęgnacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków pielęgnacyjnych w ilościach: 1. Praktyczna gąbka do ręcznego mycia samochodów przy zastosowaniu rozcieńczonego wodą szamponu. Gąbka swoim kształtem przypomina gitarę. Wymiary gabarytowe: długość około 250mm, szerokość około 160mm (zwężenie w części środkowej), grubość (wysokość) około 70mm. Produkt Firmy KAJA o nazwie gitara średnia lub równoważny - 40 szt; 2. Praktyczny zestaw do pielęgnacji samochodu w estetycznym przezroczystym plastikowym opakowaniu ukompletowany w: - wielokrotnego użycia gąbka pokryta irchą do usuwania oparów z szyb i lusterek o wymiarach około 130x85mm; - wielokrotnego użycia myjka z irchy syntetycznej (ścierka) przeznaczona do czyszczenia szyb i innych powierzchni samochodu nawet bez użycia detergentów o wymiarach około 400 x 300mm. Myjka o podwyższonej chłonności wykorzystywana do zbierania wody z karoserii; - ściereczka uniwersalna wielokrotnego użycia o wymiarach około 370 x 350mm nadająca się do mycia i pielęgnacji samochodu. Ścierka dobrze wchłaniająca płyny, smary i tłuszcze. Produkt Firmy KAJA lub równoważny - 10 szt; 3. Gąbka z irchy naturalnej przeznaczona do usuwania oparów z szyb i lusterek wewnątrz i na zewnątrz samochodu. Trwała, o doskonałych właściwościach chłonnych wilgoć i wymiarach około 120x100mm. Produkt Firmy APOS lub równoważny - 20 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa noży i zapasowych ostrzy do noży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa noży i zapasowych ostrzy do noży w ilościach: 1. Nóż z wymiennym ostrzem łamanym typ STANDARD 18mm IRWIN ID: 10504556 lub równoważny - 8 szt; 2. Zapasowe ostrza pasujące do noża z pozycji 1, w opakowaniu - 5 sztuk. Typ IRWIN 10507102 lub równoważne - 7 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa mopów i ścierek do mycia naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mopów i ścierek do mycia naczyń w ilościach: 1. Dostawa zestawu sprzątającego bezdotykowego mop - 2 komplety; 2. Dostawa ścierek do mycia naczyń - 500 opakowań po 3 sztuki pakowane;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.56.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa sznurka pakowego i szpagatu tapicerskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sznurka pakowego i szpagatu tapicerskiego, w ilościach: 1. sznurek pakowy - 10 rolek - Sznurek jutowy, Gatunek I, bez supłów, wilgotność nie większa niż 10%, kolor szary, waga rolki 0,5 kg.; 2. szpagat tapicerski rolka 20 metrów, kolor szary, grubość 2 mm, szpagat wykonany z dwuskrętnego sizalu - 10 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.11.30-6, 39.54.11.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa sznurka pakowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sznurka pakowego -Gatunek I, bez supłów, wilgotność nie większa niż 10%, kolor szary, waga rolki 0,5 kg - 10 rolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.11.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa linki holowniczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa linki holowniczej - 3 szt; Linka do awaryjnego holowania samochodów osobowych i mikrobusów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 tony. Linka wykonana ze skręconych włókien materiału pochodzenia włókienniczego zakończona po obu końcach solidnymi hakami z zabezpieczeniem przed wypięciem z przyłączy holowniczych pojazdów. Parametry przedmiotu: - długość: minimum 4 metry; - grubość: minimum 18mm; - wytrzymałość: minimum 3,5 tony (masa pojazdu holowanego); - waga produktu: do 1 kilograma..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawa czyściwa bawełnianego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czyściwa bawełnianego - 150 kg; Czyściwo przeznaczone do użytkowania w czasie wykonywania prac remontowo-naprawczych w warsztacie samochodowym przez mechaników. Produkt pochodzenia bawełnianego w kolorze białym, selekcjonowane i pakowane w paczki o ciężarze nie większym niż 5 kilogramów. Czyściwo bez zabrudzeń, guzików itp. - zdezynfekowane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawa pasów transportowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pasów transportowych: 1. Pas transportowy 8m/50mm/5T sztuk 7 Pas przeznaczony do zabezpieczania przewożonego ładunku przed jego przemieszczaniem na skrzyni ładunkowej samochodu. Kompletny pas składa się z pasa o długości około 7,5 metra i szerokości 50mm zakończonego atestowanym hakiem z jednej strony, drugi koniec pasa przystosowany do wsunięcia w mechanizm naciągowy (napinający) oraz napinacza o długości około 0,5 metra i szerokości 50mm zakończonego z jednej strony atestowanym hakiem a z drugiej mechanizmem (zapadkowym) naciągowym. Nominalna wytrzymałość taśmy użytej do wykonania pasa - minimum 7 ton. 2. Pas transportowy 10m/50mm/5T sztuk 7 Pas przeznaczony do zabezpieczania przewożonego ładunku przed jego przemieszczaniem na skrzyni ładunkowej samochodu. Kompletny pas składa się z pasa o długości około 9,5 metra i szerokości 50mm zakończonego atestowanym hakiem z jednej strony, drugi koniec pasa przystosowany do wsunięcia w mechanizm naciągowy (napinający) oraz napinacza o długości około 0,5 metra i szerokości 50mm zakończonego z jednej strony atestowanym hakiem a z drugiej mechanizmem (zapadkowym) naciągowym. Nominalna wytrzymałość taśmy użytej do wykonania pasa - minimum 7 ton. 3. Pas transportowy 10m/35mm/5T sztuk 6 Pas przeznaczony do zabezpieczania przewożonego ładunku przed jego przemieszczaniem na skrzyni ładunkowej samochodu. Kompletny pas składa się z pasa o długości około 9,5 metra i szerokości 35mm zakończonego atestowanym hakiem z jednej strony, drugi koniec pasa przystosowany do wsunięcia w mechanizm naciągowy (napinający) oraz napinacza o długości około 0,5 metra i szerokości 35mm zakończonego z jednej strony atestowanym hakiem a z drugiej mechanizmem (zapadkowym) naciągowym. Nominalna wytrzymałość taśmy użytej do wykonania pasa - minimum 7 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.35.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dostawa rękawic ochronnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawic ochronnych - 200 par Rękawice powlekane nitrylem olejoodporne. Rękawice ochronne powlekane nitrylem, zakończone usztywnianym mankietem: - część wierzchnia i chwytna oblana powłoką nitrylu; - odporne na ścieranie, przetarcie i przebicie; - elastyczne, nie ograniczające sprawności ręki; - powierzchnia pokryta nitrylem odporna na smary, oleje i tłuszcze; - zachowują swoją formę po praniu; - przeznaczone dla mechaników oraz dla pracowników wykonujących prace przeładunkowe i transportowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dostawa gogli przeciwodpryskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gogli przeciwodpryskowych - 10 szt. Gogle przeciwodpryskowe do stosowania przez mechaników podczas prac przy obróbce metali (szlifowanie, cięcie, kucie itp.). Charakterystyka: - szybka z poliwęglanu; - regulowana i szeroka taśma nagłowia; - elastyczny mostek nosowy; - powłoka zabezpieczająca przed zaparowaniem i zarysowaniami szybki; - kształt i konstrukcja zapewniająca wygodne i bezpieczne dopasowanie do części ocznej twarzy. Produkt firmy 3M model 2790 lub równoważny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dostawa przyłbicyi tarczy spawalniczej oraz ochronników słuchu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przyłbicy (1 szt) i tarczy spawalniczej (8 szt.) oraz ochronników słuchu (6 szt) 1. Automatyczna przyłbica spawalnicza samościemniająca z nastawnym filtrem przeznaczona do spawania metodą TIG i MIG/MAG ze zmiennym stopniem ochrony nie mniejszym niż zakres 9-13DIN. Źródło zasilania - ogniwo fotowoltaiczne. Regulowany stopień zaciemnienia i rozjaśnienia Czas zaciemnienia nie większy niż 0,4ms Czas rozjaśnienia max. 0,8s Stopień rozjaśnienia około 4 DIN Produkt TELWIN JAGUAR lub równoważny 2. Tarcza spawalnicza wykonana z preszpanu z drewnianym uchwytem dokładnie osłaniająca twarz i dłoń spawacza. Wymienne szybki bezbarwne i w ściemnieniach w zakresie minimum 7 - 14 DIN. Szybka o wymiarze około 50 x 100 mm. Produkt OT-13 lub równoważny 3. Ochronniki słuchu o trwałej i lekkiej konstrukcji tłumiące hałas powstający podczas wykonywania prac monterskich, ślusarskich i kowalskich. Duże czasze wypełnione pianką i doskonale dopasowujące się do uszu. Ochronniki składane z możliwością regulacji ustawienia kabłąka i czasz Produkt typu PW 41 lub równoważny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Dostawa flag.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa flag w ilościach: 1. Flaga RP na maszt - 15 szt; Flagi wykonane z dzianiny poliestrowej o masie 120g/mkw. wymiary: 240 x 150 cm, z karabińczykami. 2. Flaga RP na drzewce - 15 szt; Flagi wykonane z dzianiny poliestrowej o masie 120g/mkw. wymiary: 100 x 150 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.82.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Dostawa mównicy z orłem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mównicy z orłem - 1 szt; materiał z litego drewna ciemnego, wymiary 52x40x112cm,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Dostawa worków polietylenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa worków polietylenowych w ilości 75 szt; - worki polietylenowe 120 litrów, pakowane w rolkach po 25 szt. na rolce, - wykonane z foli LDPE wzmocnione, - worki w kolorze czarnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Dostawa etui oraz antyram.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa etui oraz antyram w ilościach: 1. Etui - 40 szt; kolor bordowy do podkładu 08324 20x25cm (8x10)-poziome 5 szt. kolor bordowy do podkładu 08325 22,5x30,5 cm (9x12)-poziome 5 szt. kolor bordowy do podkładu 08348 20x25cm (8x10)- pionowe 10 szt. kolor bordowy do podkładu 08349 22,5x30,5cm(9x12-pionowe 20 szt. 2. Antyramy - 15 szt; Format: 40x50cm z plexi, możliwość zawieszenia w pionie i poziomie z metalowymi klipsami. płyta HDF - grubość 4 mm. front o grubości 1 mm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00-6, 39.29.82.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.