eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Moje Boisko - Orlik 2012 - Budowa kompleksu boisk w miejscowości Żdanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Zamość: Moje Boisko - Orlik 2012 - Budowa kompleksu boisk w miejscowości Żdanów
Numer ogłoszenia: 151182 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mbnet.pl/zamosc
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Moje Boisko - Orlik 2012 - Budowa kompleksu boisk w miejscowości Żdanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu boisk ze sztuczną nawierzchnią wraz z budynkiem sanitarno -szatniowym, ogrodzeniem terenu i oświetleniem. W skład kompleksu boisk wchodzi boisko do piłki nożnej oraz boisko wielofunkcyjne. Projekt przewiduje budowę budynku sanitarno - szatniowego o powierzchni ok. 60 m2. W budynku tym zostaną zlokalizowane szatnie oddzielnie dla chłopców i dziewcząt, sanitariaty, magazyn sprzętu gospodarczo -sportowego oraz pomieszczenie przeznaczone dla trenera środowiskowego. Kompleks będzie zasilany w wodę z ujęcia zlokalizowanego na działce nr 907, ścieki będą odprowadzane do zbiornika bezodpływowego zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół. W budynku sanitarno - szatniowym zaplanowano ogrzewanie elektryczne. II. 1.3.1 Boiska do piłki nożnej - o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna, - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 11 do SIWZ) II. 1.3.2 Podbudowa przepuszczalna: Obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne właściwościami określanymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową II.1.3.3 Nawierzchnia do piłki nożnej nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej. II.1.3.4.Wyposażenie bramki aluminiowe mocowane w tulejach 2 sztuki siatki do bramek 2 sztuki II.1.3.5.Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 m x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2 ( pole do gry 15,1 x 28,1 m) II.1.3.6 Podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. II.1.3.7 Wyposażenie do piłki koszykowej obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy 2 sztuki tablica do koszykówki epoksydowa o wym 105 x 180 cm 2 sztuki mechanizm regulacji wysokości 2 sztuki konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach 2 sztuki II.1.3.8Wyposażenie do piłki siatkowej słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) 2 sztuki siatka do siatkówki 1 sztuka II.1.3.9 Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. II.1.3.10 Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. II.1.3.11 Chodniki Ciągi komunikacyjne i parking wykonane z kostki - polbruk gr min. 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej . II.1.3.12 Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego. Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. II.I.3.13 Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną - 60 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000 zł (słownie:dwadzieścia tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art.45 ust.6 Pzp, czyli w: 1/ pieniądzu (przelew na rachunek bankowy zamawiającego): w Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu, Nr konta: 42 9644 0007 2001 0000 0853 0003) 2/ poręczeniach bankowych 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 6)Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 7)W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8)W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9)Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A).O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. B) Wykonawcy muszą dysponować lub mieć dostęp do następującego sprzętu: dźwig min 6 ton walec wibracyjny koparko-ładowarka samochód ciężarowy - samowyładowczy betoniarka C)Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy, na trawę syntetyczną - 60 miesięcy. D) Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnia poliuretanowa): 1) Badania na zgodność z norma PN-EN 14877, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badan specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport lub równoważne 2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3) Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni. 4) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnie. E) Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej (sztuczna trawa): 1.Badania na zgodność z norma PN-EN 15330-1, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badan specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport lub równoważne. 2.Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badan laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA. 3.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnie. F) Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w siwz, według formuły spełnia/nie spełnia G) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał Nr 3) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał Nr 4) 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku braku zaświadczeń - oświadczenie Wykonawcy (Zał Nr 5) 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 750 000 zł jedna robota budowlana ( budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał Nr 6) 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (Zał Nr 7) 6.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności cywilnej o wartości nie mniejszej niż 750 000 PLN (Zał nr 8) 7.Wykaz kluczowego personelu odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowaniami robotami budowlanymi w specjalnościach; a) konstrukcyjno - budowlanej b) konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowy dróg i nawierzchni c) sanitarnej d) elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie /zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego ( Zał Nr 9) 8.parafowany projekt umowy z Wykonawcą ( Zał Nr 10) 9. Zgodnie z art.23 ust Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, 2.Muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodnośc z oryginałem wszystkich dokumentów. 3.Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 4.Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III.2.2 Tajemnica przedsiębiorstwa: 1. jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( tekst jednolity Dz.U. z 2003 r Nr 153, poz.1503 z późn zm.) muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ - TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty. W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania. 2. zastrzeżenie informacji, danych dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje icch odtajnienie. III.2.3 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). III.2.4.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany w czasie nie krótszym niż 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze do podpisania umowy oraz wniesienia przed terminem podpisaniem umowy ZNWU. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy: w wysokości: 10 % Ceny całkowitej podanej w ofercie /brutto/. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1/ pieniądzu (przelew na rachunek bankowy zamawiającego): w Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu, Nr konta: 42 9644 0007 2001 0000 0853 0003) 2/ poręczeniach bankowych 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). III.3) Wymagane dokumenty w niniejszej siwz powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. III.4) Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust 3 ustawy zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienie art. 24 ustawy stosuje się odpowiednio. III.5) Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art.36 ust. 4 Pzp) zał nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92 22-400 Zamość pokój nr.29.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, pokój nr 4. Otwarcie ofert o godzinie 12:00 w świetlicy Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.