eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, FOTOGRAFICZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA, znak postępowania ZP-2/03/2012.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, FOTOGRAFICZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA, znak postępowania ZP-2/03/2012.
Numer ogłoszenia: 151176 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73072 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, FOTOGRAFICZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA, znak postępowania ZP-2/03/2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ Nr: 1 ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1 Zestaw komputerowy nr 1 - 1 szt. 2 Skaner - 1 szt. 3 Dysk zewnętrzny nr 1 - 2 szt. 4 Dysk zewnętrzny nr 2 - 1 szt. 5 Dysk zewnętrzny nr 3 - 2 szt. 6 Dysk zewnętrzny nr 4 - 1 szt. 7 Dysk zewnętrzny nr 5 - 1 szt. 8 Zestaw komputerowy nr 2 - 1 szt. 9 Pamięć Flash 32GB USB 2.0 - 1 szt. 10 Komputer niestacjonarny do prac graficznych nr1 - 3 szt. 11 Komputer niestacjonarny nr 1 - 1 szt. 12 Zestaw komputerowy nr 3- 1 szt. 13 Komputer niestacjonarny nr 2 - 1 szt. 14 Klawiatura USB QWERTY - 1 szt. 15 Zestaw głośników - 1 szt. 16 Kamera internetowa HD - 1 szt. 17 Urządzenie przenośne z wyposażeniem - 1 szt. 18 Zestaw komputerowy nr 4 - 1 szt. 19 Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 20 Komputer niestacjonarny nr 3 - 1 szt. 21 Komputer niestacjonarny nr 4 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr: 2 ZADANIE NR 2 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1 Monitor dotykowy do zabudowy - 1 szt. CZĘŚĆ Nr: 3 ZADANIE NR 3 DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO 1 Aparat fotograficzny z obiektywami nr 1 - 1 szt. 2 Kamera cyfrowa HD, klasa profesjonalna (broadcast ) z osprzętem - 1szt. 3 Aparat fotograficzny z obiektywami nr 2 - 1 szt. 4 Kamera cyfrowa HD z wyposażeniem - 1 szt. 5 Aparat fotograficzny z obiektywami nr 3 - 1 szt. 6 Aparat fotograficzny z obiektywem - 1 szt. 7 Kamera cyfrowa nr 1 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr: 4 ZADANIE NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO 1. Kamera Video - 1 szt. CZĘŚĆ Nr: 5 ZADANIE NR 5 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1 MS Office 2010 Standard MOLP Edu - 38 licencji 2 System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional SP1 64-bit -3 licencje 3 CorelDraw Home&Student Suite X5 PL- 30 licencji 4 Nero Platinum 11 - 2 licencje 5 Norton Internet Security 2012 - 2 licencje. CZĘŚĆ Nr: 6 ZADANIE NR 6 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA do umowy nr: 4400140208 1 Adobe Design Standard CS 5,5 EDU CLP - 1 licencja 2 Adobe Premiere Pro CS5v.5.5 EUE Win Ret EDU - 1 licencja 3 Adobe Photoshop Extended CS v.12 Win EU Eng EDU - 30 licencji 4 Adobe Photoshop Extended CS v.12 Win PL EDU- 1 licencja 5 Adobe Master Collection CS 5.5 Win PL EDU- 1 licencja 6 Adobe Production Premium CS 5.5 Win PL EDU - 1 licencja. CZĘŚĆ Nr: 7 ZADANIE NR 7 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1 AutoCad 2012 SLM EDU (PL) - 30 licencji 2 3ds Max 2012 SLM EDU - 30 licencji. CZĘŚĆ Nr: 8 ZADANIE NR 8 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1 Cycling 74 Max 6 + Gen Upgrade - 1 licencja. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany przed dniem dostawy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zaoferowany sprzęt komputerowy, fotograficzny oraz oprogramowanie powinno spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu (załącznik nr 2 do SIWZ) lub posiadać lepsze parametry. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne winien na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. 7. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 8. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. 9. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru (ilościowo-rzeczowym). Do protokołu muszą być załączone dokumenty gwarancyjne i licencyjne. 10. Instrukcje użytkownika muszą być sporządzone w języku polskim. 11. Oferowany sprzęt komputerowy i fotograficzny musi być zgodny z obowiązującymi normami i oznakowany znakiem CE. 12. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projekty umów (załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. 13. Okres gwarancji Wykonawcy nie może być krótszy niż okres gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. Jeżeli w załączniku nr 2 do SIWZ określony został okres gwarancji Wykonawca nie może zaproponować okresu krótszego. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5, zadanie nr 6, zadanie nr 7, zadanie nr 8. Oferta na każde zadanie podlega odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZP Z.Leśniak Sp. Jawna, ul. Kilińskiego 6, 28-230 Połaniec, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43920,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53714,10

  • Oferta z najniższą ceną: 53714,10 / Oferta z najwyższą ceną: 61241,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIPLEX Michał Gołdowski, ul. Armii Krajowej 84, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1424,63

  • Oferta z najniższą ceną: 1230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1424,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIPLEX Michał Gołdowski, ul. Armii Krajowej 84, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1588,94

  • Oferta z najniższą ceną: 1588,94 / Oferta z najwyższą ceną: 1588,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE NR 5 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SENETIC Sp. z o.o., Sp.k., ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27007,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19571,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19571,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25833,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE NR 6 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA do umowy nr: 4400223035

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SENETIC Sp. z o.o., Sp.k., ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 164560,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: ZADANIE NR 8 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESTOR P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Sp.Jawna ,, ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 725,70

  • Oferta z najniższą ceną: 725,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2091,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.