eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie obowiązków Centralnego Administratora Systemów Informatycznych (zgodnie z Polityką bezpieczeństwa oraz instrukcją zarządzania systemami informatycznymi) wraz z obsługą informatyczną Zespołu Administracyjno-Finansowego w Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Warszawa: Wykonywanie obowiązków Centralnego Administratora Systemów Informatycznych (zgodnie z Polityką bezpieczeństwa oraz instrukcją zarządzania systemami informatycznymi) wraz z obsługą informatyczną Zespołu Administracyjno-Finansowego w Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Numer ogłoszenia: 151170 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie , ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6353289, faks 0-22 8877828.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mscdn.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie obowiązków Centralnego Administratora Systemów Informatycznych (zgodnie z Polityką bezpieczeństwa oraz instrukcją zarządzania systemami informatycznymi) wraz z obsługą informatyczną Zespołu Administracyjno-Finansowego w Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie obowiązków Centralnego Administratora Systemów Informatycznych (zgodnie z Polityką bezpieczeństwa oraz instrukcją zarządzania systemami informatycznymi) wraz z obsługą informatyczną Zespołu Administracyjno-Finansowego w Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli Szczegółowy wykaz zadań i czynności: 1. Zapewnienie sprawnego działania oprogramowania serwerów. 2. Zapewnienie sprawnego działania komputerów, drukarek, sieci komputerowej oraz dołączenia do sieci WAN (monitorowanie sieci lokalnej i rozległej, zgłaszanie nieprawidłowości do operatora telekomunikacyjnego). 3. Zapewnienie sprawnego działania aplikacji użytkowych ZAF (SIO, ARKUSZ OPTIVUM VULCAN, Z12, PŁATNIK, MULTICASH, SYMFONIA - FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ, FORTE SYMFONIA - FAKTURA PREMIUM, SYMFONIA - KADRY I PŁACE, FORTE SYMFONIA - ŚRODKI TRWAŁE, STOCK, PANEL ADMINISTRACYJNY MSCDN i innych) we współpracy z producentami tych aplikacji. 4. Udzielanie porad użytkownikom w zakresie obsługi sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz Zamawiającemu w zakresie rozbudowy istniejącej sieci komputerowej oraz zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania. 5. Wykonywanie kopii zapasowych systemów operacyjnych serwerów i baz danych. 6. Instalowanie nowych wersji aplikacji systemowych i użytkowych. 7. Instalowanie i konfigurowanie nowych urządzeń - komputerów, drukarek, skanerów, itp. 8. Współpraca z serwisem w zakresie usuwania uszkodzeń sprzętowych. Samodzielne przywracanie prawidłowego działania systemów. 9. Instalowanie i administrowanie oprogramowania antywirusowego, monitorowanie automatyczne, aktualizacje baz wirusów. 10. Dbałość o prawidłowe działanie sprzętu - wymiana materiałów eksploatacyjnych do drukarek, usuwanie ewentualnych awarii, jeśli nie wymagają zgłoszenia do serwisu. 11. Wykonywanie czynności przewidzianych w oprogramowaniu użytkowym dla roli administrator. 12. Koordynowaniu działań Wydziałowych Administratorów Systemów Informatycznych (WASI). 13. Zabezpieczanie sprzętu, na którym są przetwarzane dane osobowe oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku wykrycia nieuprawnionego dostępu do tych danych. 14. Informowanie Centralnego Administratora Bezpieczeństwa Informacji (CABI) o wszelkich naruszeniach Polityki bezpieczeństwa wraz z instrukcją zarządzania systemami informatycznymi. 15. Nadawanie na polecenie CABI poziomów uprawnień dla użytkowników systemów przetwarzających dane osobowe. 16. Sporządzanie raportów z naruszenia bezpieczeństwa systemu informatycznego, 17. Bieżące utrzymywanie i aktualizacja strony: www.bip.edu.pl 18. Inne czynności przewidziane dla CASI w Polityce bezpieczeństwa oraz instrukcji zarządzania systemami informatycznymi. 19. Prowadzenie na bieżąco: - Dziennika ewidencji zleceń - Dziennika wykonywania kopii zapasowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy dołączyć do oferty wykaz zrealizowanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania odpowiedniego potencjału, tj. dysponują co najmniej 1 osobą, która: a) wykazuje się dobrą znajomością (na co wskazują dokumenty oraz oświadczenia złożone w ofercie): - systemów: WIN 2000, 2003,2008 Serwer, Win XP, VISTA, 7,Win 2000, Active Directory, - serwera MS SQL Serwer, języka SQL, serwera MS IIS, - procedur związanych z wykonywaniem i odtwarzaniem kopii bezpieczeństwa danych, - programów: SIO, ARKUSZ OPTIVUM VULCAN, Z12, PŁATNIK, MULTICASH, SYMFONIA - FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ, FORTE SYMFONIA - FAKTURA PREMIUM, SYMFONIA - KADRY I PŁACE, FORTE SYMFONIA - ŚRODKI TRWAŁE, STOCK, PANEL ADMINISTRACYJNY MSCDN, - zasad działania sieci rozległych i umiejętnością zarządzania elementami aktywnymi typu switch, router, b) posiada wykształcenie wyższe, c) została przeszkolona w zakresie ochrony danych osobowych (do oferty należy załączyć co najmniej 2 certyfikaty,zaświadczenia dokumentujące to przeszkolenie), d) posiada stosowne (udokumentowane i poparte referencjami) doświadczenie zawodowe, tj.: - przez okres co najmniej 3 lat prowadziła obsługę informatyczną komórki finansowo-księgowej kadrowej, w której pracowało jednocześnie co najmniej 3 rodzaje oprogramowania specjalistycznego zainstalowanego na co najmniej 5 jednostkach, - przez okres co najmniej 0,5 roku zajmowała się przetwarzaniem danych osobowych zgromadzonych w systemach informatycznych jednostki publicznej, co zostało jej powierzone na mocy art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), co potwierdzają przedłożone w ofercie dokumenty. Należy dołączyć do oferty pisemną informację dotyczącą danych (imię nazwisko, przebieg pracy zawodowej, itp.) Wykonawcy pracownika, który będzie osobiście wykonywał zamówienie wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych (potwierdzonych załączonymi dokumentami) niezbędnych do wykonania zamówienia oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz - oferta przetargowa, Formularz - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Formularz - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mscdn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli 00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli 00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.