eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Remont placów i ciągów pieszych na Stadionie Miejskim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Relaks w Zduńskiej Woli przy ul. Łaskiej 90

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Zduńska Wola: Remont placów i ciągów pieszych na Stadionie Miejskim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Relaks w Zduńskiej Woli przy ul. Łaskiej 90
Numer ogłoszenia: 151155 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Relaks, ul. Kobusiewicza 2/36, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 0-43 8232231, 693032451, fax 0-43 8253212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirrelaks.zdunskawola.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont placów i ciągów pieszych na Stadionie Miejskim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Relaks w Zduńskiej Woli przy ul. Łaskiej 90.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z następującego zakresu rzeczowego prac: 1. Remont wewnętrznych placów i ciągów pieszych na terenie Stadionu Miejskiego MOSiR Relaks w Zduńskiej Woli przy ul. Łaskiej 90 polegający na położeniu nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem grubości 8 cm o Rm=1,5MPa. Kostka brukowa Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 4 - Projekt zagospodarowania terenu - Załącznik Nr5 (rys.nr1) - Projekt wykonawczy - Załącznik Nr6 (rys.nr2) - Kosztorys nakładczy-wzór kosztorysu ofertowego-Zał.Nr7 (nr7A i nr7B)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykowania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty w ramach przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat. 6) posiadają aktualne ubezpieczenie OC wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie, pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego, muszą być zamieszczone następujące dokumenty: 1. Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.Oświadczenia wykonawcy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 8.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ 9. Kosztorys ofertowy dotyczący przedmiotu zamówienia zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7do SIWZ ( nr 7A i nr 7B )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirrelaks.zdunskawola.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Kobusiewicza 2-36 98-220 Zduńska Wola.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: ul.Kobusiewicza 2-36 98-220 Zduńska Wola.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.