eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Zagospodarowanie terenu obejmujące przebudowę osi głównej Cmentarza Komunalnego Wilkoszyn w Jaworznie w zakresie wykonania ogrodzenia i bram w części centralnej i przy budynku administracyjnym, oraz ułożenie płytek na schodach przed wejściem do budynku Ka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Jaworzno: Zagospodarowanie terenu obejmujące przebudowę osi głównej Cmentarza Komunalnego Wilkoszyn w Jaworznie w zakresie wykonania ogrodzenia i bram w części centralnej i przy budynku administracyjnym, oraz ułożenie płytek na schodach przed wejściem do budynku Kaplicy Cmentarnej w Jaworznie - Szczakowa
Numer ogłoszenia: 151143 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych , ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181758, faks 032 6181758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Jaworzna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu obejmujące przebudowę osi głównej Cmentarza Komunalnego Wilkoszyn w Jaworznie w zakresie wykonania ogrodzenia i bram w części centralnej i przy budynku administracyjnym, oraz ułożenie płytek na schodach przed wejściem do budynku Kaplicy Cmentarnej w Jaworznie - Szczakowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu obejmujące przebudowę osi głównej Cmentarza Komunalnego Wilkoszyn w Jaworznie w zakresie wykonania ogrodzenia i bram w części centralnej i przy budynku administracyjnym, oraz ułożenie płytek na schodach przed wejściem do budynku Kaplicy Cmentarnej w Jaworznie - Szczakowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.14 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.42.11.48 - Instalowanie bram 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V i VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 2) oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać iż spełnia warunek określony w rozdziale IV pkt.1 ppkt.2 SIWZ. W związku z powyższym należy dołączyć co najmniej: - 1 dokument ( np. referencje) - potwierdzające, że wymagane roboty budowlane obejmujące swym zakresem roboty budowlano-konstrukcyjne ze szczególnym uwzględnieniem robót związanych z wykonaniem ogrodzeń zostały wykonane należycie, a faktyczna i zafakturowana wartość wymaganego zamówienia nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto. Każdy dokument (np. referencje) powinien zawierać następujące dane: - zakres wykonanych robót, - miejsce i termin w jakim te roboty były zrealizowane, - wartość faktycznie wykonanych i zafakturowanych robót brutto (zapis ten nie dotyczy wartości umownej danego zadania, lecz faktycznie wykonanych i zafakturowanych robót). 4) aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 5) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, o braku zaległości podatkowych bądź też zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca w Załączniku nr 6 wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Takie zobowiązanie winno zawierać: - wykaz pracowników udostępnionych do wykonania przedmiotowego zadania, - termin w którym pracownicy udostępnieni będą mogli uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zadania, - telefon kontaktowy podmiotu udostępniającego pracowników, celem możliwości sprawdzenia przez Zamawiającego prawdziwości zobowiązania. 7) kserokopia uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, 8) kserokopia polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (minimalna kwota ubezpieczenia 250 000 zł). Kserokopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia. Jeżeli dokument ( np. polisa) obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że przedłuży ją na czas trwania umowy. Takie oświadczenie musi zostać podpięte pod polisę i złożone razem z ofertą. Z uwagi na to, że opłacenie składki jest warunkiem koniecznym do objęcia ochroną ubezpieczeniową, z przedkładanego dokumentu (np. polisy) musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca objęty jest na dzień składania oferty ochroną ubezpieczeniową. Jeżeli z dokumentu jednoznacznie nie wynika, że składka została zapłacona wykonawca winien dołączyć na potwierdzenie takiej okoliczności dowód opłacenia składki. 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w rozdziale V pkt 1 ppkt 1), 2), 4) i 5) SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty 1), 4) i 5), ( występujące w formie kserokopii) powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku reprezentacji Wykonawcy przez osoby inne niż wskazane w dokumentach załączonych do oferty, wymagane jest załączenie stosownego pełnomocnictwa. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt1 ppkt 1, 4 i 5 SIWZ, Wykonawca składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mznk.jaworzno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, (IV piętro, pokój 405-404) - BEZPŁATNA.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 08:45, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, (IV piętro, pokój 405-404).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja dodatkowa dot. otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 30.09.2009 roku o godz. 9:00 w Miejskim Zarządzie Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9 b (pokój 404 - 405, IV piętro)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.