eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadki › Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko-Orlik 2012,,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Sadki: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko-Orlik 2012,,
Numer ogłoszenia: 151076 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sadki , ul. Mickiewicza 6, 89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3850789, faks 052 3850823.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko-Orlik 2012,,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest projekt budowy zespołu boisk i urządzeń sportowych z modułowym systemowym budynkiem zaplecza boisk ORLIK 2012. Inwestycja przeznaczona jest do celów wypoczynku i rekreacji. Budowa boisk o nowoczesnych nawierzchniach z trawy syntetycznej i poliuretanu poprawi warunki i bezpieczeństwo do uprawiania sportów. Zakres inwestycji obejmuje: budowę - BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ - nawierzchnia z trawy syntetycznej budowę - BOISKA DO KOSZYKÓWKI, I SIATKÓWKI - nawierzchnia poliuretanowa budowę zaplecza boisk - ORLIK 2012 budowę ogrodzenia boisk z bramami wjazdowymi i furtkami budowę oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową budowę mini trybuny z wydzielonymi stanowiskami dla 100 widzów stojących budowę infrastruktury podziemnej Boisko piłkarskie Na działkach nr: 444 i 448 zlokalizowano boisko piłkarskie o wymiarach 30m x 62m. Zaprojektowano trwałą i nowoczesną nawierzchnię z trawy syntetycznej o wysokości 60mm, układanej na podbudowie z kruszywa. Na boisku ustawione będą bramki do piłki nożnej typu Junior o wymiarach 5,0x2,0m z siatkami. Boisko wykonać bez spadków. Trawa syntetyczna i warstwy podbudowy z kruszywa są przepuszczalne dla wody. Boisko do koszykówki i siatkówki Od strony północnej boiska piłkarskiego zaprojektowano boisko do koszykówki i siatkówki o wymiarach 32,lm x 19,lm. Boisko umożliwi rozgrywki w koszykówkę i siatkówkę. Zaprojektowano trwałą i nowoczesną nawierzchnię poliuretanową o grubości 10-13mm. Po usunięciu humusu, ułożyć podsypkę piaskową i zagęścić do Jd>0,5. Na podsypce wykonać warstwy kruszywa łamanego zgodnie z rysunkami, a następnie wylać 7 cm podbudowę z asfaltobetonu. Następnie wykonać nawierzchnię poliuretanową zgodnie z wytycznymi producenta. Granice boiska wyznaczone będą przez obrzeża betonowe o wymiarach 8cm x 20cm układane na ławie betonowej z oporem. Boisko zaprojektowano ze spadkiem 0,8% w kierunku południowym, od boiska piłkarskiego. Projektowana nawierzchnia poliuretanowa jest nieprzepuszczalna. Woda deszczowa z boiska i otaczającego chodnika zostanie odprowadzona za pośrednictwem odwodnienia liniowego do kanalizacji deszczowej. Boisko wyposażone będzie w typowe tablice do koszykówki 180x105 cm montowane na konstrukcji dwusłupowej. Konstrukcja umożliwia ustawienie kosza na dowolnej wysokości. Słup mocowany jest w tulei stalowej osadzonej w podłożu boiska, co pozwala na demontaż w razie potrzeby. Szczegóły wysięgników, tablic, koszy i fundamentów wg załącznika. W środkowej części boiska osadzić aluminiowe słupki do siatkówki. Słupki aluminiowe wykonane ze specjalnego profilu aluminiowego, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu boiska. Ogrodzenie boisk i zaplecza Zgodnie z ustaleniami z Inwestorem oraz programem Orlik 2012 zaprojektowano ogrodzenie projektowanego obiektu. Na słupach zamontować zgrzewane panele 3D o oczkach prostokątnych i poziomym wygięciu zapewniającym wysoką sztywność. Przyjęto panele o wysokości 2,0m mocowane do słupów w dwóch poziomach. Panele wykonane są z ocynkowanych drutów, a następnie malowane metodą proszkową. Słupy są ocynkowane i pokryte proszkiem poliestrowym. Konstrukcję ogrodzenia stanowią słupy z rur stalowych, kwadratowych 80mm x 50mm x 3mm o rozstawie co 2,5m. Słupy zabetonować betonem klasy B15 (C12-15) w wykonanych wcześniej otworach 40 x 40cm i głębokości 110 cm. Górę fundamentów wykonać równo z poziomem terenu. W skrajnych polach (słupy narożne) i w środku boków ogrodzenia przewidziano skratowania (tzw. słupy podporowe). Mocowanie paneli do słupów według rozwiązań systemowych. Za bramkami co drugi słup wykonać o wysokości 6,0m z poziomym wspornikiem. Długość wsporników około 100 cm. Na słupach wysokich założone będą siatki tworzywowe stanowiące piłkochwyty. Siatki wykonać na całą wysokość 6,0m. Słupy wysokie wykonać z rur prostokątnych 80x80x3. Słupy piłkochwytów zabetonować betonem klasy B15 w wykonanych wcześniej otworach 60x60cm i głębokości 120 cm. W ogrodzeniach przewidziano bramę o szerokości 2,5m umożliwiającą wjazd sprzętu i trzy furtki o szerokości l,25m. Szczegóły wg rozwiązań systemowych. Piłkochwyty Przy boisku piłkarskim za bramkami zaprojektowano piłkochwyty dla ochrony ogrodzenia boiska. Za bramką od strony południowej piłkochwyt o wysokości 6,0m i długości 30m. Przewidziano siatkę tworzywową o oczkach 10 xl0cm rozwieszone na wspornikach przyspawanych do słupów ogrodzenia! Wysięg wsporników około 100 cm! Między boiskami przyjęto piłkochwyt na dodatkowych, niezależnych słupach. Całkowita długość 30m, rozstaw słupów 7,5m. Wysokość 6m Odwodnienie W projekcie przewidziano odwodnienie boiska wielofunkcyjnego i chodnika między boiskami za pośrednictwem odwodnienia liniowego np.: typu Hauraton - Recyfix 150. Woda opadowa z korytek odwadniających odprowadzona będzie do pobliskiej kanalizacji deszczowej. Odprowadzenie wody z korytek odwodnienia liniowego do kanalizacji za pomocą rur kanalizacyjnych kielichowych PVC o średnicy 200mm, łączonych na wcisk. Rury układać na podsypce żwirowej o grubości min 15cm. Korytka odwodnieniowe z kratkami ze stali ocynkowanej ułożyć na podlewce z betonu B15 (Cl2-15). Kratki wzmocnione typu przejezdnego. Przyłącza do kanalizacji wg opracowań branżowych. Chodniki po obwodzie zaprojektowano ze spadkami umożliwiającymi spływ wody deszczowej na pobliski teren zielony. Boisko piłkarskie przyjęto bez spadków ze względu na nawierzchnię przepuszczalną. Boisko piłkarskie nie wymaga odprowadzenia wody deszczowej ze względu na zastosowaną technologię. Chodniki z kostki betonowej o grubości 6cm Przy boiskach przewidziano chodniki z kostki betonowej o grubości 6cm. Kostkę ułożyć na 8cm warstwie z piasku stabilizowanego cementem. Warstwę podbudowy betonowej wykonać na podsypce piaskowej grubości lOcm zagęszczonej do Jd>0,5. Wokół chodnika zaprojektowano obrzeża betonowe 6cmx20cm układane na ławach betonowych z oporem. Szerokość chodników pokazano na rysunkach. Plac z kostki betonowej o grubości 8cm Kolejność czynności przy układaniu nawierzchni z kostki betonowej usunięcie humusu i warstwy gruntu do ustalonego poziomu wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenie odkrytej powierzchni ( np. płytą wibracyjną ) wykonanie podbudowy piasku stabilizowanego cementem ułożenie kostki na warstwie podsypki piaskowo-cementowej wypełnienie spoin materiałem piaskowym użytym do podsypki (frakcja piasku do 2mm ) ubijanie wibratorem z płytą gumą Trybuna Przy boisku piłkarskim zaprojektowano mini trybunę z wydzielonymi stanowiskami dla 100 widzów stojących. Stanowiska rozplanowano w dwóch rzędach po 50 sztuk. Podłoże trybuny stanowi chodnik z kostki betonowej o grubości 6 cm, wykonany w dwóch poziomach o różnicy poziomów 12 cm. Kolorystyka Proponuje się następującą kolorystykę obiektów: Chodniki z kostki betonowej w kolorze szarym. Ogrodzenie boisk - słupki i siatka w kolorze zielonym. Nawierzchnia boiska piłkarskiego w kolorze zielonym. Nawierzchnia boiska do wielofunkcyjnego w kolorze ceglastym. Podstawowe linie w kolorze białym. Budynek: ściany drewniane w kolorze naturalnym, dach i rynny w kolorze brązowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy. złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nakle n/Notecią Nr 45 8179000 900301 266200000 10 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Sadkach w kasie Urzędu Gminy w Sadkach lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział 1. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). a)dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A) Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B) Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1.Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadki.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sadki ul.Mickiewicza 6 89-110 Sadki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sadkach ul.Mickiewicza 6 89-110 Sadki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansuje Ministerstwo Sportu i Urząd Marszałkowski.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.