eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rosnowo › PRZEBUDOWA SYSTEMU GRZEWCZEGO NA TERENIE OSIEDLA MIESZKANIOWEGO W ROSNOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-11

Rosnowo: PRZEBUDOWA SYSTEMU GRZEWCZEGO NA TERENIE OSIEDLA MIESZKANIOWEGO W ROSNOWIE
Numer ogłoszenia: 151047 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Elektrociepłownia Rosnowo Sp. z o.o. , Rosnowo 27, 76-042 Rosnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 693 228 225, faks 94 318 32 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA SYSTEMU GRZEWCZEGO NA TERENIE OSIEDLA MIESZKANIOWEGO W ROSNOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest PRZEBUDOWA SYSTEMU GRZEWCZEGO NA TERENIE OSIEDLA MIESZKANIOWEGO W ROSNOWIE ujęta w dwóch zadaniach. ZADANIE NR 1 PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEJ SIECI CIEPLNEJ 4 PRZEWODOWEJ C.O. I C.W. NA SIEĆ CIEPLNĄ 2 PRZEWODOWĄ Z RUR PREIZOLOWANYCH obejmuje: - roboty ziemne wykonywane ręcznie i mechanicznie ( wykopy i zasypanie ) ze złożeniem urobku na odkład, - roboty rozbiórkowe nawierzchni: z mieszanki mineralno - bitumicznej, betonowej, płyt drogowych betonowych, warstwy ziemi urodzajnej z darnią, płyt kanałowych, łupin prefabrykowanych żelbetowych, - demontaż izolacji z wełny mineralnej z rurociągów, - demontaż rurociągów stalowych sieci ciepłowniczej, - wykonanie podsypki, - montaż rurociągów z rur preizolowanych i przewodów sygnalizacyjnych, - mufowanie i piankowanie połączeń spawanych, - badanie radiologiczne spoin, próby szczelności, uruchomienie sieci cieplnej, - wykonanie podbudowy betonowej, nawierzchni: mineralno - bitumicznej, z płyt betonowych, kostki betonowej, płytek chodnikowych, itp., - wywóz i utylizację gruzu/odpadów pochodzących z rozbiórek. ZADANIE NR 2 WYKONANIE WĘZŁÓW WYMIENNIKOWYCH C.O. I C.W. W POMIESZCZENIACH ISTNIEJACYCH WĘZŁÓW BEZPOSREDNICH obejmuje: a) w branży sanitarnej -demontaż: rurociągów stalowych, wodomierzy, zaworów przelotowych, ciepłomierzy elektronicznych, izolacji rur, odmulaczy, manometrów, pomp itp.; - montaż rurociągów instalacji c.o. z rur stalowych, ocynkowanych; - montaż węzłów kompaktowych; -montaż naczynia wzbiorczego przeponowego, wodomierzy skrzydełkowych, zbiorników odpowietrzających, stabilizatora temperatury, itp.; - czyszczenie, odtłuszczenie, malowanie oraz wykonanie izolacji cieplnej rurociągów; - wykonanie prób i uruchomienie węzłów cieplnych b) w branży elektrycznej - wykonanie zasilania węzłów z tablicy zasilającej obwody administracyjne w poszczególnych budynkach; - demontaż: opraw, przewodów kabelkowych, tablic bezpiecznikowych; -ułożenie przewodów instalacji elektrycznej ( wykucie bruzd, przebicie otworów, wykonanie przepustów, wykonanie pasów tynku, montaż listew elektroinstalacyjnych, rur winidurowych, malowanie, przygotowanie podłoża pod osprzęt, montaż tablicy rozdzielczej, podłączenie silników, czujników itp.); - montaż gniazd wtyczkowych; - montaż opraw świetlówkowych; - wykonanie pomiarów, badań i sprawdzeń instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto obejmującego swoim zakresem: 1)WARIANT PIERWSZY obejmujący wykonanie lub wymianę sieci z rur preizolowanych i wymianę lub montaż węzłów cieplnych; lub 2)WARIANT DRUGI : wykonanie lub wymianę sieci z rur preizolowanych i wykonanie montażu/instalacji urządzeń ciepłowniczych w kotłowni. UWAGA! Zamawiający uzna również za spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonanie maksymalnie dwóch oddzielnych zamówień obejmujących : 1) wykonanie lub wymianę sieci z rur preizolowanych 2) wymianę lub montaż węzłów cieplnych o łącznej wartości min. 500 000,00 PLN brutto. UWAGA! Zamawiający uzna również za spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonanie maksymalnie dwóch oddzielnych zamówień obejmujących : 1)wykonanie lub wymianę sieci z rur preizolowanych 2)wykonanie montażu/instalacji urządzeń ciepłowniczych w kotłowni o łącznej wartości min. 500 000,00 PLN brutto. Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych robót na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 5), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 500 000 PLN. Dokument potwierdzający spełnianie postawionego warunku należy złożyć wraz z ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY, DOWÓD WNIESIENIA WADIUM, PEŁNOMOCNICTWO /jeżeli występuje/. PODMIOTY ZAGRANICZNE: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość następujących zmian warunków umowy zawartej z Wykonawcą: a)przedłużenie terminu wykonania umowy w następujących przypadkach - jeżeli uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w pierwotnym terminie: - wystąpienia siły wyższej (katastrofy, klęski żywiołowe, niewypały, niewybuchy itp.); - konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 Ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia; -zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych; -konieczność dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub uzupełnienia dokumentacji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w wyniku zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; -wystąpienie przerw w wykonywaniu robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. b) zmiana osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, o których mowa w §4 umowy, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wskazane w umowie osoby nie mogą pełnić swoich funkcji; c) obniżenie wynagrodzenia ryczałtowego w wyniku zmniejszenia zakresu robót podstawowych objętych dokumentacją projektową z powodu uzasadnionej rezygnacji Zamawiającego z wykonania części robót lub z powodu błędów w dokumentacji; kwota obniżenia wynagrodzenia zostanie ustalona w oparciu o stawki cenotwórcze zawarte w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę. 2.W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt 1a, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie, o czas niezbędny do wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i może nastąpić jedynie w sytuacji, gdy nie zagraża to terminowi uruchomienia systemu na czas sezonu grzewczego. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy. 3.Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w pkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.manowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Spółki z o.o. Elektrociepłownia Rosnowo 76-042 ROSNOWO 8 (I piętro) po uzgodnieniu telefonicznym - tel. 693228225. SIWZ w formie papierowej jest płatna w kwocie 230 PLN..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 14:00, miejsce: SEKRETARIAT URZĘDU GMINY MANOWO 76-015 MANOWO 40 (parter budynku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.