eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Remont pokrycia dachu w Przedszkolu Publicznym Nr 10 w Głogowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Głogów: Remont pokrycia dachu w Przedszkolu Publicznym Nr 10 w Głogowie
Numer ogłoszenia: 151015 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 10, ul. Obrońców Pokoju 14, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 726 56 08, fax 0-76 726 56 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sbip.pl/pp10

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachu w Przedszkolu Publicznym Nr 10 w Głogowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachu w Przedszkolu Publicznym nr 10 w Głogowie. Ogólny zakres robót do wykonania: 1. Remont pokrycia dachu o powierzchni 492,536m². 1.1 Zerwanie pokrycia z papy asfaltowej i obróbek blacharskich. 1.2 Oczyszczenie podłoża betonowego i zagruntowanie go środkiem gruntującym. 1.3 Wykonanie napraw murarskich kominów betoniarskich czap kominowych i ścianek kolankowych. 1.4 Wykonanie niezbędnych obróbek tynkarskich. 1.5 Wykonanie obróbek blacharskich pasa nadrynnowego i gzymsu. 1.6 Wymiana wyłazu dachowego na wyłaz fabrycznie wykończony - uchylny z możliwością zamykania na kłódkę lub inny zamek. 1.7 Wdmuchnięcie granulatu wełny mineralnej lub szklanej w stropodach po uprzednim wykonaniu otworów technologicznych. 1.8.Zakrycie otworów technologicznych wykonanych do wdmuchnięcia docieplenia stropodach. 1.9.Ułożenie papy wierzchniego krycia na papie podkładowej samowentylującej (systemowej) na dachu. 1.10.Ułożenie papy zgrzewalnej wierzchniego krycia z wykonaniem obróbek przypapowych. 1.11. Wykonanie obróbek blacharskich, ścian kolankowych na płycie OSB. 2. Instalacja elektryczna. 2.1 Wymiana instalacji odgromowej - poziomy na dachu i piony. 2.2. Wykonanie pomiarów elektrycznych instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót polegających na wykonaniu wymiany pokrycia dachu papą o powierzchni co najmniej 500m² i załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego, że wykazana robota została wykonana należycie. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykonania zamówienia, wymagane jest dysponowanie osobami uprawnieniami w zakresie: uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi - specjalność konstrukcyjno-budowlana, uprawnień budowlanych do kierowania robotami elektrycznymi w zakresie instalacji elektrycznej. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej OIIB. 6) Złożenie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 7) Złożenie informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wys. co najmniej 45 000 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 45 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ). 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) (załącznik Nr 3 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5. Wykaz wykonanych robót potwierdzający doświadczenie zawodowe Wykonawcy (załącznik Nr 4 do SIWZ). 6. Wykaz osób i podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia (załącznik Nr 5 do SIWZ). 7. Oferent powinien wskazać, jakich użyje materiałów dekarskich tj. środek gruntujący, papa samowentylująca, papa wierzchniego krycia oraz że przedstawi potwierdzenie możliwości zakupu w.w materiałów. Układanie pap winna wykonać brygada przeszkolona przez producenta papy. 7. Dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia Wykonawcy. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC. 9. Informacja z banku. 10.Wykaz podwykonawców (załącznik Nr 6 do SIWZ). 11.Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową - sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót. 12.Harmonogram rzeczowo - finansowy w układzie miesięcznym. 13.Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru. UWAGA Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/pp10

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Publiczne nr 10, ul. Obrońców Pokoju 14, 67-200 Głogów, biuro kierownika administracyjno-gospodarczego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Przedszkole Publiczne nr 10, ul. Obrońców Pokoju 14, 67-200 Głogów, biuro kierownika administracyjno-gospodarczego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.