eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłaj › PROJEKT KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI SZARÓW- ETAP II, DĄBROWA- ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Kłaj: PROJEKT KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI SZARÓW- ETAP II, DĄBROWA- ETAP II
Numer ogłoszenia: 151002 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłaj , 655, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, tel. 012 2841100 w. 36, faks 012 2841133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klaj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI SZARÓW- ETAP II, DĄBROWA- ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szarów i Dąbrowa w zakresie: 1. Wykonanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami branżowymi i projektu wykonawczego kanalizacji sanitarnej, oraz obiektów sieciowych niezbędnych do funkcjonowania kanalizacji sanitarnej w zakresie około 15 km obejmującej: - ciągi grawitacyjne kanalizacji sanitarnej - kanały boczne do granicy działek przyłączanych budynków - przepompownie ścieków - rurociągi tłoczne - zasilanie elektryczne przepompowni - odtworzenia nawierzchni dróg 2. Uzgodnienie ZUDP. 3. Opracowanie map do celów projektowych dla zakresu objętego projektem ok. 270ha. 4. Opracowanie badań geologicznych i geotechnicznych posadowienia kanalizacji i obiektów sieciowych. 5. Ustalenie wszystkich stron występujących w postępowaniu administracyjnym (uzgodnienie przebiegu ciągów kanalizacyjnych ze stronami - wykonanie wypisów z ewidencji gruntów) 6. Uzgodnienie projektowanej trasy kanalizacji z właścicielami działek i uzyskanie stosownych oświadczeń dla działek po których przebiega kanalizacja i dla działek które będą przyłączane do kanalizacji. 7. Przygotowanie materiałów do wydania decyzji środowiskowej. 8. Opracowanie operatów wodnoprawnych na przekroczenia kanalizacją cieków wodnych 9. Przygotowanie wniosków o pozwolenie na budowę: - dla obszaru drogi wojewódzkiej - do Wojewody Małopolskiego -dla pozostałego obszaru - do Starosty Wielickiego 10. Reprezentowanie inwestora podczas postępowania administracyjnego do momentu uzyskania pozwolenia na budowę. 11.Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 12. Opracowanie przedmiaru robót, kosztorysu ślepego oraz kosztorysu inwestorskiego. 13. Opracowanie powyższej dokumentacji w postaci elektronicznych plików w formacie pdf. 14. Wykonawca zapewnia pełnienie nadzoru autorskiego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Poszerzenie zakresu projektu sieki kanalizacyjnej do 30% oraz projekt sieci wodociągowej.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 7 000,0 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali: a. Minimum 3 projekty budowlane kanalizacji sanitarnej, w tym wykonanie projektu budowlanego przynajmniej dla jednego zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach zamówienia publicznego obejmującego zakres nie mniejszy niż 15 km kanalizacji sanitarnej. W celu potwierdzenia warunku, posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda następujących dokumentów: - Wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ - Dokumentów potwierdzających wykonanie robót, wartość wykonanych robót oraz że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści załącznika nr 4 i załączonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania potencjałem technicznym: Zamawiający nie stawia wymagań. W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: a. Dwoma osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w zakresie sieci kanalizacyjnych, bez ograniczeń. b. Dwoma osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w zakresie instalacji i sieci energetycznych Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej zgodnie z posiadanymi uprawnieniami. W celu potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - Wypełnionego załącznika nr 5 do SIWZ - Kopii dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz kopii zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści załącznika nr 5 do SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klaj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kłaj 32-015 Kłaj 655.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Kłaj 32-015 Kłaj 655 - sekretariat pok. nr 208..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.