eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zimowe utrzymanie chodników komunalnych w Toruniu- zamówienie uzupełniające

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-02

Toruń: Zimowe utrzymanie chodników komunalnych w Toruniu- zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 150 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384720 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6693100, faks 056 6612109.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników komunalnych w Toruniu- zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Niniejsze przedsięwzięcie dotyczy zimowego utrzymania chodników komunalnych w Toruniu na po-wierzchni 119.968,00 m2, polegającego na: a) zgarnianiu śniegu, błota, lodu itp. z nawierzchni chodników i przejść dla pieszych wraz z wywozem ich na wysypisko miejskie po uzgodnieniu z Zamawiającym, b) posypywaniu środkami uszarstniającymi nawierzchni chodników i przejść dla pieszych ( nie wolno stosować soli i mieszanek z solą), c) odkuwaniu śniegu, lodu itp. z nawierzchni chodników i przejść dla pieszych wraz z wywozem ich na wysypisko miejskie po uzgodnieniu z Zamawiającym, d) usuwaniu z nawierzchni chodników i przejść dla pieszych nagromadzonych materiałów uszarstniających, sypanych w okresie zimowym wraz z wywozem ich na wysypisko miejskie po uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku wystąpienia opadów śniegu, gołoledzi, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wyżej wymienionych działań w ciągu 0,5 godziny od ich wystąpienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa zestawienie powierzchni chodników komunalnych oraz wzór umowy. Zamówienie planowane jest do realizacji w ramach zamówień uzupełniających przewidzianych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jak również w ogłoszeniach o zamówieniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia nr ZP-271.94.2012, które zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t. jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) - dalej Pzp lub ustawa Pzp. Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. TAXLAS J. Nasiłowski Sp. J. - Peł. Kon. Jeziórska F.U. ul. Kusocińskiego 3, Furmaniuk, Furmaniuk, Malinowski, ul. Grunwaldzaka 66, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 414213,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 472507,74

  • Oferta z najniższą ceną: 472507,74 / Oferta z najwyższą ceną: 472507,74

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Miejski Zarząd Dróg w Toruniu 8 stycznia 2013 r. udzielił zamówienia na zimowe utrzymanie chodników komunalnych - umowa nr 8/BP/13, a zatem zamówienie uzupełniające planowane jest do udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe - wykonanie usług polegających na: a) zgarnianiu śniegu, błota, lodu itp. z nawierzchni chodników i przejść dla pieszych wraz z wywozem ich na wysypisko miejskie po uzgodnieniu z Zamawiającym, b) posypywaniu środkami uszarstniającymi nawierzchni chodników i przejść dla pieszych ( nie wolno stosować soli i mieszanek z solą), c) odkuwaniu śniegu, lodu itp. z nawierzchni chodników i przejść dla pieszych wraz z wywozem ich na wysypisko miejskie po uzgodnieniu z Zamawiającym, d) usuwaniu z nawierzchni chodników i przejść dla pieszych nagromadzonych materiałów uszarstniających, sypanych w okresie zimowym wraz z wywozem ich na wysypisko miejskie po uzgodnieniu z Zamawiającym. Usługi wchodzące w zakres zamówienia uzupełniającego mają takie same nazwy i kody CPV (Główny przedmiot: 90.60.00.00-3 - usługi sprzatnia oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane; dodatkowe przedmioty: 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania; 90.63.00.00-2 - usługi usuwania oblodzeń, jak określone w dokumentacji przetargowej dla zamówienia podstawowego i dotyczą tego samego rodzaju usług, co usługi realizowane w ramach zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i dotyczyło zimowego utrzymania chodników komunalnych w Toruniu - sygnatura przetargu ZP-271.94.2012. Rozpoczęto je zamieszczeniem ogłoszenia o zamówieniu na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu oraz na stronie internetowej dnia 08.10. 2012 r. Jednocześnie ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 18.10.2012 r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2012 S2 04-335778 z dnia 23.10.2012 r. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 3 oraz art. 41 pkt 15 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego. Wykonawcą zamówienia jest: Konsorcjum w składzie: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TAXLAS Jerzy Nasiłowski Spółka Jawna, ul. Grunwaldzka 66, 87-100 Toruń - Pełnomocnik Konsorcjum, Teresa Jeziórska Firma Usługowa, ul. Kusocińskiego 3, 87-100 Toruń - Członek Konsorcjum, Jadwiga Furmaniuk, Katarzyna Furmaniuk, Dariusz Malinowski, Usługi Architektoniczne - PLANTS s.c. ul. Popiełuszki 3, 87-100 Toruń - Członek Konsorcjum, Piotr Boniecki Zakład Usług Konserwacji Terenów Zielni, ul. Poznańska 138, 87-100 Toruń - Członek Konsorcjum, która złożyła ofertę na kwotę 3.608.637,44 zł netto (3.897.328,43 zł brutto) zobowiązując się do zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie 48 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia.; Wartość zamówienia uzupełniającego ustalona na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi 414.213,21 zł netto/ 4.003.870,48 zł netto (wartość zamówienia podstawowego), co stanowi 10,35 % jego wartości, a zatem zamówienie uzupełniające mieści się w założonej wartości zamówień uzupełniających (tj. do 30 % wartości zamówienia podstawowego); Dotychczas do zamówienia podstawowego zostało udzielone jedno zamówienie uzupełniające (umowa nr 3/BP/14 z dnia 02.01.2014 r.) z wyżej wymienionym konsorcjum. Wartość tego zamówienia uzupełniającego ustalona została na podstawie kosztorysu inwestorskiego i wyniosła 82.587,04 zł. netto/4.003.870,48 zł. netto (wartość zamówienia podstawowego), co stanowiło 2,06 % jego wartości. W związku z powyższym zamówienie uzupełniające nr 1 i 2 w wysokości odpowiednio 2,06 % i 10,35 % stanowi 12,41 % wartości wszystkich zamówień uzupełniających oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i planowane jest do udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług, który zadanie realizuje sprawnie, terminowo i z należytą starannością. Wykonawca posiada również potencjał techniczny i ludzki w ilości zapewniającej równoległe wykonanie zamówienia podstawowego, jak i uzupełniającego. Z uwagi na okoliczność, iż w przedmiotowej sprawie łącznie zachodzą wszystkie przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy udzielenie zamówienia uzupełniającego jest uprawnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.