Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Zabrze: Kompleksowe usługi pogrzebowe dla miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 150978 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.pl,www.magistrat.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi pogrzebowe dla miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych i cmentarnych na terenie gminy Zabrze dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu, którym MOPR jest zobowiązany zapewnić sprawienie pogrzebu, stosownie do postanowień art. 17 ust 1 pkt 15 i art. 44 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz. U z 2009 r. Nr 175 poz. 1362 z późn.zm.), obejmujących maksymalnie do 117 pochówków (w tym do 110 pochówków bez kremacji i do 7 pochówków z kremacją zwłok). Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający nie jest wstanie określić szczegółowo ilości minimalnej pochówków, a wartość maksymalna opiera się na średniej ilości zrealizowanych pochówków w latach poprzednich. 2.1. Zakres wykonania usługi pogrzebowej bez kremacji zwłok obejmuje: a)załatwienie w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności związanych ze zgonem i pogrzebem(w tym uzyskanie aktu zgonu ) w urzędach i na cmentarzu; b) odbiór i transport zwłok z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do chłodni; c) przechowywanie zwłok w chłodni ( w razie konieczności); d) zakup i transport trumny sosnowej o odpowiedniej wielkości oraz wieńca lub palmy; e)przygotowanie zwłok w tym mycie i ubranie w powierzoną odzież oraz ułożenie w trumnie; W przypadkach osób zmarłych na choroby zakaźne, szczątków ludzkich itp. - zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi; f) transport zwłok z chłodni do miejsca pochówku na cmentarz ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudni 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich ( Dz.U. z dnia 31 grudnia 2007 r. Nr 249, poz.1866 z póź.zm.); g) pochowanie zwłok - rezerwacja miejsca na cmentarzu ,czynność złożenia trumny w grobie, grobie rodzinnym, katakumbie oraz uregulowanie za powyższe opłat w parafiach i administracjach cmentarnych według obowiązujących tam cenników , obsługa pogrzebu z żałobnikami; ( opłacone należności refundować będzie Zamawiający po przedstawieniu rachunku) h) zakup i ustawienie tabliczki nagrobkowej; i) zakup i ustawienie krzyża ( lub innego symbolu religijnego zależnego od wyznania); j) wykonanie obramowania grobu z drewna impregnowanego; k) wykonanie klepsydry w ilości 3 szt. 2.2. Zakres wykonania usługi z kremacją zwłok obejmuje : a) załatwienie w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności związanych ze zgonem i pogrzebem( w tym uzyskanie aktu zgonu ) w urzędach i na cmentarzu; b) odbiór i transport zwłok z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do chłodni; c) przechowywanie zwłok w chłodni ( w razie konieczności); d) zakup i transport najtańszej trumny kremacyjnej, urny oraz wieńca lub palmy; e) przygotowanie zwłok, w tym mycie i ubranie w powierzoną odzież; W przypadkach osób zmarłych na choroby zakaźne, szczątków ludzkich itp. - zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi; f) koszt kremacji zwłok; g) transport zwłok do miejsca pochówku na cmentarz ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudni 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich( Dz.U. z dnia 31 grudnia 2007 r. Nr 249, poz.1866 z póź.zm.); h) pochowanie zwłok - rezerwacja miejsca na cmentarzu ,czynność złożenia urny w grobie, grobie rodzinnym, katakumbie oraz uregulowanie za powyższe opłat w parafiach i administracjach cmentarnych według obowiązujących tam cenników , obsługa pogrzebu z żałobnikami; ( opłacone należności refundować będzie Zamawiający po przedstawieniu rachunku) i) zakup i ustawienie tabliczki nagrobkowej; j) zakup i ustawienie krzyża ( lub innego symbolu religijnego zależnego od wyznania); k) wykonanie obramowania grobu z drewna impregnowanego ; l) wykonanie klepsydry w ilości 3 szt. 2.3. Sprawienie pogrzebu winno odbywać się z poszanowaniem godności osób zmarłych i ich rodzin, zgodnie z przyjętymi w tym zakresie normami i zwyczajami oraz zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych ( Dz.U. z 2000 r. Nr 23, poz.295 z późn.zm) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 2.4. W zakresie usługi powinno znaleźć się zapewnienie częściowej posługi liturgicznej i usypanie mogiły. 2.5. Ceny usług podane w ofercie pozostaną niezmienne przez okres trwania umowy. 2.6. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo kontroli jakości wykonywanych usług w każdym czasie. 2.7. Realizacja usługi nastąpi najpóźniej w terminie 3 dni od daty zlecenia i ewentualnego przechowywania zwłok w czasie od uzyskania zlecenia do pochówku. Zlecenie dokonania pochówku będzie przekazywane Wykonawcy pisemnie. W wyjątkowych przypadkach zlecenie przekazywane będzie telefonicznie. Wymaga to jednak pisemnego potwierdzenia, dokonanego w ciągu trzech dni od zgłoszenia telefonicznego. 2.8. Zamawiający będzie miał każdorazową możliwość wyboru miejsca pochówku osób o nieznanym nazwisku tzw.NN 2.9. Zamawiający zastrzega, iż do oferty należy dołączyć zdjęcie trumny sosnowej oraz trumny kremacyjnej, którą oferent zamierza przeznaczyć do wykonania przedmiotu zamówienia. Dołączone zdjęcie będzie podstawą do egzekwowania wykonywania pochówku w turmnie/urnie zaproponowanej w ofercie lub w przypadku jej braku w trumnie/urenie o nie gorszej jakości lub lepszej. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.00.00 - Usługi pogrzebowe i podobne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
parafowany wzór umowy zdjęcie trumny/urny
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, - w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności mogących mieć wpływ na termin wykonania jednostkowej usługi, Zamawiający dopuszcza, za pisemnym porozumieniem stron, przesuniecie terminu jej wykonania, - w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, - zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.pl,www.magistrat.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
ul. Roosevelta 40
41-800 Zabrze
Pokój 216 , 2 piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu ul. Roosevelta 40 41-800 Zabrze Pokój 117 , 1 piętro-KANCELARIA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
- Dostawa odczynników.
- Zakup sprzętu medycznego tj. stanowiska do audiometrii i tympanometrii oraz do badań ABR oraz stanowiska do badań: V-HIT i VEMP dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. na część 2" II półrocze
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.