eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostarczenie paliwa i eksploatacja kotłowni w budynku przy ul.Hetmańskiej 5 w Rybniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Rybnik: Dostarczenie paliwa i eksploatacja kotłowni w budynku przy ul.Hetmańskiej 5 w Rybniku
Numer ogłoszenia: 150977 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku , ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie paliwa i eksploatacja kotłowni w budynku przy ul.Hetmańskiej 5 w Rybniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa (węgiel opałowy) wraz z obsługą eksploatacyjną kotłowni w budynku w Rybniku przy ul. Hetmańskiej 5. Zamawiający przewiduje trwanie sezonu grzewczego przez maksymalny okres 258 dni (od 16.09.2016 r. do 31.05.2017 r.). Zamawiający przewiduje ograniczenie ilości dni trwania sezonu grzewczego w zależności od potrzeb. Zamawiający przewiduje czasowe zawieszenie lub wznowienie sezonu grzewczego w zależności od warunków atmosferycznych powodujących konieczność czasowego zaprzestania lub dalszego dostarczania ciepła w celu ogrzania obiektu. Zamawiający z wyprzedzeniem co najmniej 1 dniowym zgłosi Wykonawcy (telefonicznie lub drogą mailową): 1) dzień rozpoczęcia i zakończenia sezonu grzewczego, 2) zawieszenie sezonu grzewczego, 3) wznowienie sezonu grzewczego. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę eksploatacyjną kotłowni w budynku przy ul. Hetmańskiej 5 w Rybniku, zakup paliwa, jego dostawę do kotłowni, wywóz, składowanie i utylizację odpadów wytworzonych w procesie spalania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Ciepło dostarczone z kotłowni ogrzewa budynki mieszkalne przy ul. Hetmańskiej 1a,b,c,d, 5a,b i 7a. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zakup paliwa stałego (węgiel opałowy uziarnienie ok. 25 - 50 mm, wartość opałowa ok. 25 - 30MJ/kg), 2) bieżąca dostawa paliwa stałego, 3) bieżące usuwanie żużlu, 4) zabezpieczenie stałej obsługi kotłowni, 5) odpowietrzanie instalacji, 6) cykliczne czyszczenie pieca i palników wraz ze wzrastającym zanieczyszczeniem, regulacja i fachowa konserwacja instalacji grzewczej gwarantująca bezusterkową, energooszczędną i przyjazną dla środowiska naturalnego eksploatację, 7) cykliczne sprawdzenie ciśnienia w instalacjach- dopełnienie wody, 8) sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa, 9) sprawdzenie działalności urządzeń regulujących i zabezpieczających, 10) sprawdzenie instalacji nawiewnej i wywiewnej dla potrzeb urządzeń grzewczych, 11) zgłaszanie awarii i usterek oraz szybkie ich usunięcie, 12) zgłaszanie potrzeb remontowych wynikłych w trakcie eksploatacji, 13) sporządzenie wykazu części zamiennych, 14) prowadzenie rozruchów okresowych, 15) utrzymanie w czystości urządzeń grzewczych, oraz kotłowni z zapleczem, 16) utrzymywanie normowych temperatur w ogrzewanych mieszkaniach, 17) prowadzenie zeszytu pracy kotłowni, 18) udokumentowanie w zeszycie pracy kotłowni przeprowadzanych czynności z krótkim opisem, podaniem daty oraz czytelnym podpisem osoby obsługującej kotłownię, 19) wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi kotłowni przez osobę/y posiadające kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 2 na stanowisku eksploatacji i dozoru w ilości zgodnej z oświadczeniem Wykonawcy w ofercie, 20) złożenie wykazu osób wykonujących przedmiot zamówienia w zakresie obsługi kotłowni posiadających kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 2 na stanowisku eksploatacji i dozoru wraz z kserokopią ww. kwalifikacji w terminach: a) pierwszy termin: 3 dni od daty zawarcia umowy, b) kolejne terminy: do 5dnia każdego miesiąca ( w okresie od 01.10.2016 r. do 31.05.2017 r.), 21) prowadzenie eksploatacji pod kątem utrzymania temperatur wody sieciowej zgodnie z tabelą, 22) wykonanie obowiązkowych kontroli pomiaru temperatury zewnętrznej w 0C, temperatury zasilania w 0C i temperatury powrotu w 0C wody sieciowej codziennie o godzinie 900 i 1900 wraz z zanotowaniem w zeszycie kontroli, który powinien być przechowywany w pomieszczeniu kotłowni. Wyżej wymieniony zeszyt opieczętowany i z ponumerowanymi stronami dostarczy Zamawiający, 23) zapewnienie wykonania ww. zamówienia w zleconym okresie nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy, 23) zapewnienie w okresie trwania umowy minimalnej rezerwy paliwa stałego w ilości 5 ton, która ma pozostać w kotłowni również po zakończeniu okresu grzewczego, 24) posiadanie w całym okresie objętym umową opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł, 25) podanie ilości spalonego paliwa (węgiel opałowy uziarnienie ok. 25 - 50 mm, wartość opałowa ok. 25 - 30 MJ/kg) w tonach za okres 16.09.2016 r. - 31.12.2016 r. w terminie do 05.01.2017 r. i za okres 01.01.2017 r. - 31.05.2017 r. w terminie do 06.06.2017 r. 26) wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie wskazanym przez Zamawiającego, Kotłownia wyposażona jest w 2 kotły c.o. jeden o mocy 250 kW i drugi o mocy 400 kW posiadające urządzenia regulacyjno- zabezpieczające - naczynie zbiorcze systemu otwartego. Zamawiający przewiduje zużycie paliwa w sezonie grzewczym (w okresie trwania umowy tj. (od 16.09.2016 r. do 31.05.2017 r.) w ilości ok. 187 ton - węgiel opałowy (uziarnienie ok. 25 - 50 mm, wartość opałowa ok. 25 - 30 MJ/kg). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.00.00 - Paliwa stałe 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - lość osób wykonujących zamówienie posiadające kwalifikacje do eksploatacji urządzeń,instalacj i sieci gr2 na stanowisku eksploatacji i dozoru - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.