Ogłoszenie z dnia 2015-01-21
Wrocław: Zastępstwo procesowe Gminy Wrocław w sprawie wniosków Haller SA do Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, dotyczących Kontraktu 2000/PL/16/P/PE/018-W3 Budowa Kompostowni odpadów zielonych o zwrot zatrzymanej kwoty, stanowiącej równowartość 5% Ryczałtowej Ceny Kontraktowej w wysokości 866666,00 PLN-SA 243/14 oraz o odszkodowanie z tytułu bezpodstawnego wykorzystania gwarancji należytego wykonania umowy w kwocie 235875,29 PLN-SA 242/14, które Gmina Wrocław zarachowała na poczet nienależytego wykonania Kontraktu wobec nie usunięcia wad przez Haller SA
Numer ogłoszenia: 15096 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777613, faks 071 7777342.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zastępstwo procesowe Gminy Wrocław w sprawie wniosków Haller SA do Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, dotyczących Kontraktu 2000/PL/16/P/PE/018-W3 Budowa Kompostowni odpadów zielonych o zwrot zatrzymanej kwoty, stanowiącej równowartość 5% Ryczałtowej Ceny Kontraktowej w wysokości 866666,00 PLN-SA 243/14 oraz o odszkodowanie z tytułu bezpodstawnego wykorzystania gwarancji należytego wykonania umowy w kwocie 235875,29 PLN-SA 242/14, które Gmina Wrocław zarachowała na poczet nienależytego wykonania Kontraktu wobec nie usunięcia wad przez Haller SA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie czynności pełnomocnika procesowego, związane z reprezentowaniem Gminy Wrocław w postępowaniu sądowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ WIŚNICKI KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ WIŚNICKI KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
- Tomasz Wiśnicki, Radca Prawny, ul. Kazimierza Bartla 7a/3, 51-618 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36900,00
Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.