Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Chełm: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Chełm poprzez przebudowe dróg gminnych w miejscowościach: Horodyszcze Kolonia, Horodyszcze, Parypse, znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzkiej nr 812
Numer ogłoszenia: 15096 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełm , Pokrówka, ul. Gminna 18, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5637363, faks 082 5637793.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Chełm poprzez przebudowe dróg gminnych w miejscowościach: Horodyszcze Kolonia, Horodyszcze, Parypse, znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzkiej nr 812.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg - 45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzetu oświetleniowego - 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: -wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego - 2410,97 t, -wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki betonu asfaltowego - 50160,98 m2, - wyrównanie i wzmocnieie podbudowy tłuczniowej - 1137,72 m3 - wykonanie wzmocnionych poboczy z tłucznia kamiennego - 173,2 m3, - uzupełnienie oznakowania - 86 szt znaków drogowych, - wymiana lamp oświetlenia ulicznego - 55 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) do dnia i godziny otwarcia licytacji. Termin otwarcia licytacji zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanym, każdemu wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie,
3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5. Za spełnienie warunku
- posiadania potencjału technicznego będzie uważne dysponowanie rozścielaczem do asfaltu o szerokosci roboczej minimum 5,6 m oraz zatrudnienie osób posiadających wymagane kwalifikacje i doświadczenie w wykonawstwie (minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi branży elektrycznej), określonymi wymaganiami Prawa budowlanego - dołączenie kserokopiiuprawnień potwierdzajacych przygotowanie zawodowe i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
- niezbędnego doświadczenia uważane będzie wykonanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni minimum 25 000 m2 w ciągu 6 miesięcy od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót..
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana bedzie w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. X złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku:
lub .. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji, 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.Oświadczenie Wykonawcy o braku okoliczności wynikających z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty rozpoczęcia i daty zakończenia robót oraz miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie (minimum jedna praca jako wykonanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni minimum 25 000 m2 w ciągu 6 miesięcy od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót). 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarantowaną 1.000.000,00 zł (jeden milion zł). Złożenie ważnej polisy OC (kopii) w dniu składania ofert będzie uważane za spełnienie warunku udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą a złożona polisa będzie obowiązująca w krótszym terminie niż data zakończenia robót, Wykonawca ten przed podpisaniem umowy na wykonanie robót zobowiązany będzie przedstawić zabowiązanie o kontynuacji ubezpieczenia, obejmującego cały okres realizacji zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://licytacje.upz.gov.pl
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gmina.chelm.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Gmina Chełm Pokrówka ul. Gminna 18 22-100 Chełm pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywna dostawa pieczywa do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa
- Utworzenie 50 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim "Miś" w Chełmie, ul. Połaniecka 5, 22-100 Chełm
- Świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej.
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowczą
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej" Przetarg 2
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Studzianki
- Rozbudowa drogi gminnej relacji Strzegowo - Budy Strzegowskie - Augustowo - Konotopa
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia zewnętrznego wzdłuż drogi powiatowej nr 1537K w m. Łazy Brzyńskie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.