eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sukcesywne dostawy papierów, rękawów, torebek, włókniny, testów, wskaźników, szczotek do narzędzi, osłonek na narzędzia i kontenerów do sterylizacji oraz kaset, testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Zielona Góra: Sukcesywne dostawy papierów, rękawów, torebek, włókniny, testów, wskaźników, szczotek do narzędzi, osłonek na narzędzia i kontenerów do sterylizacji oraz kaset, testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej.
Numer ogłoszenia: 150959 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy papierów, rękawów, torebek, włókniny, testów, wskaźników, szczotek do narzędzi, osłonek na narzędzia i kontenerów do sterylizacji oraz kaset, testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 248 400,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy papierów, rękawów, torebek, włókniny, testów, wskaźników, szczotek do narzędzi, osłonek na narzędzia i kontenerów do sterylizacji oraz kaset, testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20 procent wartości podstawowej są sukcesywne dostawy papierów, rękawów, torebek, włókniny, testów, wskaźników, szczotek do narzędzi, osłonek na narzędzia i kontenerów do sterylizacji oraz kaset, testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.19.00.00-8, 33.69.40.00-1, 33.19.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości Zadanie nr 1 - 700,00 PLN Zadanie nr 2 - 1 500,00 PLN Zadanie nr 3 - 1 000,00 PLN Zadanie nr 4 - 200,00 PLN Zadanie nr 5 - 100,00 PLN Zadanie nr 6 - 700,00 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - konto nr 91 1500 1810 1218 1001 2860 0000 BZ WBK S.A. IV O/Zielona Góra. Na poleceniu przelewu powinna być naniesiona adnotacja Wadium - Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy papierów, rękawów, torebek, włókniny, testów, wskaźników, szczotek do narzędzi, osłonek na narzędzia i kontenerów do sterylizacji oraz kaset, testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej - zadania nr ... - nr ref. : ZA/4/290/2013 O skuteczności czynności wniesienia wadium w pieniądzu decydować będzie termin (data oraz godzina) wpływu przedmiotowych środków finansowych na wskazany wyżej rachunek bankowy zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej 2) b/ opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wskazana we właściwym dokumencie wartość ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej: - 2 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 5, - 5 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 4, - 20 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 1, nr 6, - 25 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 3, - 40 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 2 UWAGI : W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie. Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika ,że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczenia, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania oferty dotyczącej zadania nr 1 - dokumenty, o których mowa w pkt 2.1 załącznika nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa rejestracji, wstrzymania, wycofania - za zgodą Zamawiającego - Strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu , którego dotyczy odpowiednik. 4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego budynek A-administracji, pokój 019 - cena 11,00 PLN + koszty przekazania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego budynek A-administracji, sekretariat - pokój 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy papierów do sterylizacji krepowanych, włókniny do sterylizacji, rękawów foliowo- papierowych, samoprzylepnych torebek foliowo- papierowych oraz samoprzylepnych posterylizacyjnych opakowań foliowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 41 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy papierów do sterylizacji krepowanych, włókniny do sterylizacji, rękawów foliowo- papierowych, samoprzylepnych torebek foliowo - papierowych oraz samoprzylepnych posterylizacyjnych opakowań foliowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.19.00.00-8, 33.69.40.00-1, 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy kaset, testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 89 400,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaset, testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.19.00.00-8, 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy testów symulacyjnych Bowie-Dick w formie samoprzylepnych, pokrytych polimerem testów paskowych, wieloparametrowych testów kontroli cyklu sterylizacji parowej TST - kl. VI, biologicznych pakietów testowych utrudniający penetrację pary wodnej zawierających wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie, zintegrowanych wskaźników chemicznych do kontroli cyklu sterylizacji parowej Steri-Gage, zintegrowanych testów do kontroli wsadu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 57 400,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy testów symulacyjnych Bowie-Dick w formie samoprzylepnych, pokrytych polimerem testów paskowych, wieloparametrowych testów kontroli cyklu sterylizacji parowej TST - kl. VI, biologicznych pakietów testowych utrudniający penetrację pary wodnej zawierających wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie, zintegrowanych wskaźników chemicznych do kontroli cyklu sterylizacji parowej Steri-Gage, zintegrowanych testów do kontroli wsadu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa taśm ze wskaźnikiem chemicznym do oklejania pakietów sterylizowanych parą wodną, wkładek pochłaniających wilgoć, samoprzylepnych etykiet do kontenera ze wskaźnikiem na parę wodną oraz plomb papierowych do kontenera ze wskaźnikiem na parę wodną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 12 400,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy taśm ze wskaźnikiem chemicznym do oklejania pakietów sterylizowanych parą wodną, wkładek pochłaniających wilgoć, samoprzylepnych etykiet do kontenera ze wskaźnikiem na parę wodną oraz plomb papierowych do kontenera ze wskaźnikiem na parę wodną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy testów skuteczności mycia w myjni dezynfektorze z naniesiona substancją testową, szczotek do mycia narzędzi oraz osłonek na narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 4 700,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy testów skuteczności mycia w myjni dezynfektorze z naniesiona substancją testową, szczotek do mycia narzędzi oraz osłonek na narzędzia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy kontenerów do sterylizacji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 43 500,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kontenerów do sterylizacji narzędzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.