eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Modernizacja ujęcia wody Pętkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-11

Wejherowo: Modernizacja ujęcia wody Pętkowice
Numer ogłoszenia: 150947 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo , Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, faks 058 6779700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ujęcia wody Pętkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych modernizacją ujęcia wody Pętkowice. Zakres robót obejmuje: 1. Rekonstrukcje otworu studziennego nr 2 2. Przebudowę urządzeń wodnych służących do poboru wody 3. Modernizację, remont budynku ujęcia wody wraz z budową technologii stacji uzdatniania wody. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT. 1. Wykonanie rekonstrukcji wiąże się z koniecznością częściowej rozbiórki obudowy. Rekonstrukcja otworu studziennego powinna być przeprowadzona przed planowana przebudową. Zakres prac obejmuje: - sprawdzenie stanu i położenie górnej krawędzi rury nadfiltrowej. Wnętrze filtru oczyścić i przechorować , - filtr siatkowy fi 11 ? cala wyciągnąć z otworu, po rozluźnieniu uszczelki żwirowej, - przewiercić warstwę wodonośną dwukrotnie w przelocie 70-83 m w osłonie z rur fi 14 cala, wiercenie zakończyć na głębokości 83,0 m - zabudować filtr szczelinowy PVC-KR, DN 175 w obsypce żwirowej, rury fi 14 cala usunąć z otworu - pompowanie pomiarowo-oczyszczające prowadzić wg schematu Q1= 16m3/h; t1=12h Q2= 32m3/h, t2=12h Q3= 50m3/h, t3= 24h - pompowanie przy użyciu podwodnego agregatu pompowego na gł. 50m - dezynfekcja otworu podczas filtrowania i przed pompowaniem oczyszczająco- pomiarowym - przed zakończeniem pompowania pobrać próbki wody do badań fizyko- chemicznych i bakteriologicznych 2. Obie studnie zostaną wyposażone w obudowy naziemne typu Lange. Powierzchnia wokół obudów utwardzona zostanie kostką brukową w pasie o szerokości 0,6 m. Wyloty otworów studziennych zostaną zamknięte głowicami studziennymi, mocowanymi do kolumn eksploatacyjnych studni odpowiednio fi 11 ? i 16. W studniach, na głębokości 45 m, na rurach tłocznych fi 80 mm, zostaną zabudowane dotychczasowe podwodne agregaty pompowe G80 VIB lub nowe typu GBA 2.14 o wydatku nominalnym 18 m3/h przy odnoszeniu 110 m. W obudowie na przewodzie odprowadzającym fi 80 mm będą zamontowane: wodomierz lub przepływomierz elektromagnetyczny, przepustnica zwrotna i zaporowa, manometr i zawór czerpalny do poboru próbek wody (odpowietrzający). 3. Projektuje się docieplenie budynku metodą lekką-mokrą styropianem elewacyjnym frezowanym grubości 10 cm. Zgodnie z technologią branżową należy odpowiednio przygotować podłoże, po czym przeprowadzić próbę przyczepności. W celu zabezpieczenia przed gryzoniami zastosować aluminiowe listwy cokołowe. Po przyklejeniu płyt styropianowych należy zastosować kołkowanie i dwukrotnie zaciągnąć siatkę z włókna klejem zewnętrznym mrozoodpornym. Jako wyprawę należy zastosować tynk mineralny dwukrotnie malowany farbą akrylową elewacyjną w kolorze wskazanym przez Inwestora. Naprawę pokrycia dachowego należy wykonać poprzez: - wycięcie i zerwanie pęcherzy i luźnych fragmentów pokrycia z papy - przygotować powierzchnię poprzez oczyszczenie i zagruntowanie - przyklejenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej grubości min 4,7 mm wraz z wykonaniem obróbek - wykonanie nowych obróbek blacharskich uwzględniających ocieplenie ścian - wymianę orynnowania i poprawki instalacji odgromowej. Wykonanie wykładzin ściennych glazurą do wysokości 2 m od posadzki w pomieszczeniu technologicznym nr 1 i nr 2. oraz w pomieszczeniu w.c. Rodzaj glazury, kolorystykę i kolorystykę spoin należy ustalić z Inwestorem. Ściany działowe wykonać w technologii zabudowy z płyt kartonowo-gipsowych wodoodpornych na kształtownikach stalowych ocynkowanych wygłuszonych wełną mineralną. Wykonać wcinki do instalacji kanalizacyjnej wraz z podejściami do umywalki i ustępu. Nad umywalką zamontować podgrzewacz przepływowy wody wraz z baterią oraz doprowadzić zasilanie elektryczne odpowiednie dla poboru mocy podgrzewacza. Posadzki należy wykonać z płytek gresowych bądź terakoty wzmocnionych uwzględniając posadowienie na posadzce urządzeń technologicznych (zbiorniki, podstawy pomp, zasobniki uzdatniaczy itd.). Przy doborze płytek należy uwzględnić również to aby nawet w stanie mokrym nie powodowały ryzyka poślizgnięcia się. Kolorystykę należy ustalić z Inwestorem. Istniejącą stolarkę okienną należy wymienić na stolarkę z PCV wzmocnionego z zabezpieczeniami antywłamaniowymi, a szyby zabezpieczyć poprzez okratowanie okien lub zastosować szyby antywłamaniowe atestowane. Roboty malarskie dotyczą powierzchni sufitów- w całości, powierzchni ścian w pomieszczeniu nr. 3 - w całości, powierzchni ścian w pomieszczeniu nr.1 i nr.2 w części ponad glazura ścienną. Kolorystyka w uzgodnieniu z Inwestorem. Przewiduje się zasilanie Ujęcia Wody istniejącym kablem YAKY 4x70mm2 o długości 2m ze złącza kablowego istniejącego na terenie ujęcia. Złącze to znajduje się na ścianie budynku obok bocznych drzwi. Złącze należy poddać pełnej konserwacji - tzn. oczyszczeniu, sprawdzeniu i dokręceniu wszystkich połączeń, zasmarowaniu ich wazeliną techniczną oraz oczyszczeniu obudowy z korozji i luźnej farby i pomalowaniu dwoma warstwami farby reaktywnej antykorozyjnej np. Nobichron. Zasilanie będzie doprowadzone do zabezpieczenia przedlicznikowego, licznika energii elektrycznej a następnie poprzez przełącznik sieć - agregat do obwodów odbiorczych. Z rozdzielnicy głównej będą zasilane: - urządzenie USSW/h/2 sterujące płukaniem filtrów stacji uzdatniania, - pompy głębinowe, - dmuchawa, - sprężarka, - oświetlenie, - ogrzewanie, - inne przewody pomocnicze. Ponadto na terenie istniejącego ujęcia w Pętkowicach należy wykonać: - wymianę rurociągów tłocznych od studni głębinowych do budynku SUW, - w budynku stacji uzdatniania wody demontaż istniejącego układu rurociągów i wykonanie nowego układu technologii uzdatniania wody - napowietrzanie i odgazowywanie wody surowej w aeratorze ciśnieniowym - przetrzymanie i odgazowywanie wody surowej w zbiorniku hydroforowym - ciśnieniowa filtracja wody w filtrach ciśnieniowych wypełnionych złożem kwarcowym i katalitycznym z liniową prędkością filtracji maks. 10m/h w celu usunięcia związków żelaza i manganu - dezynfekcja podchlorynem sodu Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,- zł słownie: sześć tysięcy złotych; 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium SA Nr konta: 80 1160 2202 0000 0000 6196 3934 z podaniem tytułu: wadium - RZPO/341/11/2010 - Modernizacja ujęcia wody Pętkowice 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniężnej Wykonawca załącza do oferty, natomiast kwota wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Beneficjentem takich dokumentów musi być zamawiający (nazwa, adres). Dokument taki - gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter nieodwołalny i bezwarunkowy oraz być płatnym na pierwsze wezwanie Beneficjenta. Dokument musi w sposób jednoznaczny wskazywać iż gwarant lub poręczyciel wypłaci bezwarunkowo kwotę wadium w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w treści dokumentu stanowiącego zabezpieczenie - wadium, powinno się znaleźć wyraźne stwierdzenie, że gwarant zapłaci określoną kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy stanie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wadium składane (przez podmioty występujące wspólnie) w formie innej niż pieniężna wskazywać musi na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną modernizację lub budowę, bądź też rozbudowę obiektu stacji uzdatniania wody razem z montażem i wykonaniem urządzeń do poboru wody przy założeniu, że głębokość otworów przy montażu urządzeń do poboru wody nie była krótsza niż 70 m a wartość wykonanego zadania nie była niższa niż 200.000 zł brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału w postępowaniu Wykonawcy posiadającego oddzielnie wykonane zadania (tj. oddzielnie jedną modernizację lub budowę, bądź też rozbudowę obiektu stacji uzdatniania wody oraz oddzielnie wykonanie urządzeń do poboru wody). Wartość każdego z oddzielnie wykonanych zadań nie może być mniejsza niż 100.000, zł brutto Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują (lub przedstawią informację o podstawie do dysponowania): 1. kierownikiem budowy posiadającym: - minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego (lub na podstawie przepisów prawa obowiązujących w momencie wydawania uprawnień) 2. kierownikiem budowy posiadającym: - minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego (lub na podstawie przepisów prawa obowiązujących w momencie wydawania uprawnień) Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie: - wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - informacji o podstawie do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 tyś zł Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie w trybie art. 22, Do oferty należy dołączyć Aktualny odpis z właściwego rejestru (lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy mogą powodować następujące przyczyny: 1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a) Klęski żywiołowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z dnia 22 maja 2002 r. Nr 62, poz. 558) b) Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robot budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0°C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi c) Niewypały i niewybuchy; d) Wykopaliska archeologiczne; e) Odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); f) Odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne, itp.) 2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) Wstrzymanie robot przez Zamawiającego; b) Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 3. Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) Przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; 4. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: a) Brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych, b) protesty mieszkańców II. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; III. Zmiany postanowień umowy określone w § 26 nie mogą powodować podwyższenia wynagrodzenia określonego w § 16 umowy. IV. Warunki wprowadzania zmian Zmiany w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 1. Warunkiem dokonania zmiany jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 2.1 Opis propozycji zmiany 2.2 Uzasadnienie zmiany 2.3 Opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wejherowo Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 15:30, miejsce: Urząd Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.