eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › wycinka drzew i rozbiórka budynków w miejscu usytuowania pływalni przy szkole w Kleosinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Juchnowiec Kościelny: wycinka drzew i rozbiórka budynków w miejscu usytuowania pływalni przy szkole w Kleosinie
Numer ogłoszenia: 150931 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny , ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, faks 085 7132881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wycinka drzew i rozbiórka budynków w miejscu usytuowania pływalni przy szkole w Kleosinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wycinka 24 szt. drzew o średnicy od 10 do 45 cm. 2. Rozbiórka 7 szt. obiektów kubaturowych wykonanych w technologii tradycyjnej o kubaturze od 50 m3 do 3000 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 13 000,0 zł należy wpłacić na konto Gminy do dnia 06.10.2009r do godfziny 12:00. Wadium może być wniesione w gotówce, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa i innych dokumentach dopuszczonych w ustawie PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział oferenci którzy: nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 oraz spełniają wymogi art. 22 PZP; posiadają uprawnienia, wniosą wadium, posiadają odpowiednie środki pieniężne, udzielą gwarancji na okres min. 3 lata i max. 5 lat, posiadają wiedzę, doswiadczenie, potencjał ekonomiczny i kadrowy, posiadają referencje, zrealizują zamówienie w uzgodnionym terminie, zgodzą się na platność faktur w ciągu 30 dni, serwis mex. 14 dni. Nie spelnienie chociazby jednego z tych warunkow będzie skutkować odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia:o podatkach, składkach ZUS, o upadłości, o karalności, o staranności, o wykluczeniu na podst. art. 24, o spełnieniu warunków art. 22, o posiadanych środkach finansowych, o wlaściwym przygotowaniu oferty. KRS lub zaswiadczenie o działalności gospodarczej, informacja o obrotach finansowych za 3 lata, obiekty zrealizowane w ciągu 3 lat, wykaz pracownikow, określenie czasu gwarancji, terminu płatności faktur, terminu naprawy usterek, kosztorys ofertowy, przynależność do izby, pełnomocnictwo (jeżeli jest potrzebne).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny 16-061 Juchnowiec Koscielny ul. Lipowa 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny 16-061 Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10; pokój nr 6 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.