eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczeń serologicznych wraz z dzierżawą oprogramowania i sprzętu do pracowni serologii i banku krwi ZP22/L/6/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-07

Bytów: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczeń serologicznych wraz z dzierżawą oprogramowania i sprzętu do pracowni serologii i banku krwi ZP22/L/6/2016
Numer ogłoszenia: 150916 - 2016; data zamieszczenia: 07.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92612 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o., ul. Lęborska 13, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 8228500, faks 59 822 39 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczeń serologicznych wraz z dzierżawą oprogramowania i sprzętu do pracowni serologii i banku krwi ZP22/L/6/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczeń serologicznych, dalej jako asortyment. 2. Dzierżawa czytnika mikrokart z zestawem komputerowym, manualnej pipety multidozującej ze statywem, wirówki i inkubatora zwanych dalej jako aparatura. 3. Ilości wykonywanych za pomocą poszczególnych odczynników i materiałów zużywalnych badań zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy. Wymagane parametry jakościowo techniczne asortymentu i aparatury zostały opisane w Załączniku nr 6 do SIWZ. 4. Usługa serwisowa w zakresie aparatury wymienionej w ust. 2. 5. CPV: 33696100-6 odczynniki do klasyfikacji grup krwi; 33696200-7 odczynniki do badania krwi; 33124100-6 Urządzenia diagnostyczne 5. Zamawiający wymaga w ramach umowy dostarczenia manualnej pipety multidozującej ze statywem, wirówki i inkubatora które po okresie umowy przejdą na własność Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nabycia mniejszej ilości asortymentu (maksymalnie o 20%), niż podana w formularzu cenowym- załączniku nr 1 do SIWZ. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne inne roszczenia, poza roszczeniami o zapłatę za asortyment dostarczony. 7.Dostawa asortymentu następować będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych (zamówienia składane telefonicznie należy potwierdzić faksem) składanych Wykonawcy przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. W zamówieniu Zamawiający wskaże ilość zamawianego asortymentu i termin dostawy do 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. Dostawa następować będzie do Laboratorium Zamawiającego położonego w Bytowie ul. Lęborska 13 zgodnie z adresem wskazanym na zamówieniu; w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. 8.Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca dostarczy karty charakterystyki asortymentu, jeśli ich sporządzenie jest wymagane na podstawie obowiązujących przepisów, a także informację o wymaganym postępowaniu z opróżnionymi opakowaniami, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy z 13 czerwca 2013 roku o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz.U.2013.888) i ustawy z 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (.Dz.U. 2015. 1203 j.t.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.12.41.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DiaHem AG Diagnostic Products, Schlosserstrasse 4, Bülach. CH-8180, kraj/woj. Szwajcaria.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64498,99

  • Oferta z najniższą ceną: 64498,99 / Oferta z najwyższą ceną: 64498,99

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.