eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › WYKONANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW ORAZ PRZESADZEŃ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Bydgoszcz: WYKONANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW ORAZ PRZESADZEŃ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 150909 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW ORAZ PRZESADZEŃ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW ORAZ PRZESADZEŃ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający może wykonać swoje prawo do udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym. 2.Łączna wartość zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego nie może przekroczyć wartości wyrażonej procentem i przepisem prawa zamówień publicznych. 3.Na okoliczność udzielenia zamówienia uzupełniającego zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki. 4.Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8, 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 zamówienie (usługę) obejmującą nasadzenie drzew lub krzewów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.4.1) 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru Zamawiającego), 3) dowody poświadczające, że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie, 4) *pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp). Przedmiotowe zobowiązania należy złożyć w celu udowodnienia Zamawiającemu, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Uwaga! Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp, na podstawie art. 26 ust. 2e uPzp odpowiada solidarnie z wykonawcą zamówienia za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. III.4.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2)zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, 3)zmiany warunków gospodarczych, 4)zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, 5)wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 4.2. siwz: 4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 4.1. Termin wykonania zamówienia: 1) do dnia 20 listopada 2015 roku - w zakresie odbioru wykonanych nasadzeń drzew i krzewów, przesadzeń drzew oraz wycinki drzew i krzewów (bez karczowania), 2) do dnia 20 listopada 2016 roku - w zakresie dokonania odbioru jakościowego nasadzeń drzew, krzewów (w tym przesadzenia), zgodnie z wytycznymi Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Bydgoszczy, z dopuszczeniem ich zmiany w ramach terminu określonego w ust. 4 art. 263 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. Prawo finansów publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2013r. poz. 885 ze zm). 4.2. Zmiana terminu następuje w związku z wystąpieniem: 1) niesprzyjających warunków atmosferycznych, 2) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W związku z jak wyżej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia przed upływem terminu umownego stosownego wniosku o jego zmianę, opisując okoliczności uzasadniające zmianę terminu umownego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Opłata za siwz 10zł płatna na konto Bank Pekao S.A. /33 1240 6452 1111 0010 4788 0697.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.10.2015r. o godz. 11:15 - pokój 209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji WGK z dnia 16.03.2015r., stanowiącego załącznik do decyzji Starosty Bydgoskiego znak: OŚ-V.613.241.2014 z dnia 07 stycznia 2015r. (nasadzenia kompensacyjne) na terenie Skweru Tadeusza Nowakowskiego (działka nr120/2 obr.95 - 28szt, działka nr 121 obr.95- 10szt) w miejscach wyznaczonych na załączonym szkicu do ww. szczegółowego opisu - plan nasadzeń krzewów rys nr 1, Nasadzenia krzewów należy wykonać zgodnie z: postanowieniami ww. decyzji, szczegółowym opisem, zakresem i warunkami realizacji określonymi przez WGK oraz planem nasadzeń krzewów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8, 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji WGK z dnia 16.03.2015r., stanowiącego załącznik do decyzji Starosty Bydgoskiego znak: OŚ-V-.613.242.2014 z dnia 26 stycznia 2015 roku (nasadzenia kompensacyjne) - nasadzenia na terenie Parku Księżycowego pomiędzy ul. Księżycową a ul. Słoneczną (działka nr 124/24 obr.65) w miejscach wyznaczonych na załączonym szkicu do ww. szczegółowego opisu - plan nasadzeń krzewów rys nr 2, Nasadzenia drzew należy wykonać zgodnie z: postanowieniami ww. decyzji, szczegółowym opisem, zakresem i warunkami realizacji określonymi przez WGK oraz planem nasadzeń drzew..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8, 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Część C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opisu, zakres i warunki realizacji WGK z dnia 16.03.2015r., stanowiącego załącznik do decyzji Starosty Sępoleńskiego znak: RO.613.62.2014 z dnia 07 stycznia 2015r., sprostowana na wniosek, znak RO.613.14.2015 dnia 15.04.2015roku (nasadzenia kompensacyjne) - nasadzenia na terenie gminnych w pasach zieleni przyulicznej: - przy ul. Litewskiej (działka nr 352 obr.177), - przy ul. Kilińskiego (działka nr 133 obr.177 - 2szt drzew, działka nr 333 obr.177- 7szt drzew, działka nr 334 obr.177- 8szt drzew), - przy ul. Krakowskiej (działka nr 260 obr.178), - przy ul. Kwiatowej (działka nr192 obr.111), - przy ul. Jana Ostroroga (działka nr118 obr.68), - przy ul. Planu 6-letniego (działka nr65/3 obr.478), w miejscach wyznaczonych na załączonych szkicach do ww. szczegółowego opisu - plany nasadzeń krzewów i drzew wg. rysunków nr: 3 - ul. Litewska, 4,4a - ul. Kilińskiego, 5- ul. Krakowska, 6,6a - ul. Kwiatowa, 7- ul. Planu 6-letniego. Nasadzenia drzew należy wykonać zgodnie z: postanowieniami ww. decyzji, szczegółowym opisem, zakresem i warunkami realizacji określonymi przez WGK oraz planami nasadzeń drzew i krzewów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8, 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV Część D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji WGK z dnia 19.06.2015r., stanowiącego załącznik do decyzji Starosty Inowrocławskiego znak: OSR.613.1.5.2015 z dnia 09 lutego 2015 r. sprostowanego z urzędu dnia 30.04.2015r. (nasadzenia kompensacyjne) - nasadzenia na terenie gminnym w pasie zieleni przyulicznej ul. Śląskiej (działka nr 102/11 obr.82) w miejscach wyznaczonych na załączonych szkicach do ww. szczegółowego opisu - plan nasadzeń drzew rys. nr 1, 2, 3. Nasadzenia drzew należy wykonać zgodnie z: postanowieniami ww. decyzji, szczegółowym opisem, zakresem i warunkami realizacji określonymi przez WGK oraz planami nasadzeń drzew..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8, 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V Część E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt gospodarki zielenią - w zakresie wycinek drzew i krzewów (bez karczowania) oraz przesadzeń drzew uzgodniony z WGK znak: WGK-III.7012.127.JM z dnia 21.07. 2015r. stanowiący załącznik do decyzji Starosty Inowrocławskiego - miejsce przesadzeń - teren HSW Łuczniczka, ul. Toruńska 59 wg. załącznika do ww. projektu PZT-1. Przesadzenie drzew i wycinkę drzew oraz krzewów wykonać zgodnie z wytycznymi z projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8, 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI Część F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji WGK z dnia 28.07.2015r. stanowiącego załącznik do decyzji Starosty Świeckiego znak: OŚ.613.62.2015 z dnia 29.04.2015r. oraz decyzji Starosty Świeckiego znak: OŚ.613.115.2014 z dnia 23.09.2014r. (nasadzenia kompensacyjne) na terenie Miasta Bydgoszczy w miejscach wyznaczonych na załączonych 6 szkicach do ww. szczegółowego opisu. Nasadzenia drzew należy wykonać zgodnie z: postanowieniami ww. decyzji, szczegółowym opisem, zakresem i warunkami realizacji określonymi przez WGK oraz planami nasadzeń drzew..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8, 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.